کسب و کار اقتصاد و مالی

بازده سرمایه تعدیل‌شده نسبت به ریسک – RAROC Risk-Adjusted Return on Capital

144-RAROC-Risk-Adjusted-Return-on-Capital

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازده سرمایه تعدیل‌شده نسبت به ریسک – RAROC Risk-Adjusted Return on Capital”

بازده سرمایه تعدیل‌شده نسبت به ریسک – RAROC Risk-Adjusted Return on Capital

اسلاید 1: بازده سرمایه تعدیل‌شده نسبت به ریسکRAROC Risk-Adjusted Return on CapitalMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانبازده سرمایه تعدیل‌شده نسبت به ریسکنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیزیاد

اسلاید 3: توسعه روش RAROCدر اواخر دهه 70 میلادی توسط یک گروه از بانکداران اعتماد آغاز شد . ایده اصلی این روش اندازه گیری خطر از نمونه کارها اعتبار بانکی است . از آن زمان، تعدادی دیگر از بانک های بزرگ )RAROC یا RAROCسیستم نگاه به طور یکسان) را توسعه داده اند . هدف آنها در اکثر موارد تعیین مقدار سرمایه لازم برای حمایت از تمام فعالیت است . هزینه مبتنی بر تجارت و فعالیت ها، و همچنین اعطای وام های سنتی است . RAROCچارچوب ریسک تعدیل شده برای اندازه گیری سود آوری و مدیریت سود می باشد. ابزاری که برای اندازه گیری عملکرد مالی ریسک تعدیل شده است و آن دیدگاه یکنواخت سودآوری را در سراسر کسب و کار (بخش/واحد استراتژیک کسب و کار) فراهم میکند. NRAROCبعنوان نسبت بازده ریسک تعدیل شده به سرمایه اقتصادی تعریف می گردد.سیستم RAROCسرمایه را به دو دلیل اساسی تخصیص میدهد: 1 ) مدیریت ریسک 2 ) ارزیابی عملکرد. برای اهداف مدیریت ریسک ، هدف اصلی از تخصیص سرمایه به واحد های کسب و کار فردی، تعیین ساختار بهینه بانک می باشد . این فرایند شامل برآورد میزان ریسک (نوسانات) از هر واحد کسب و کار مشارکتی به کل ریسک بانک و از این رو به سرمایه موردنیاز کلی بانک میباشد . یک شرکت مالی برای افزایش ارزش سهام، توسط جابجایی سرمایه به آن کسب و کار است که ارائه ارزش استراتژیک بالا و بازده پایدار، و یا با رشد بلندمدت و پتانسیل سودآوری است. مدیریت ریسک کارآمد میتواند ارزش هایی را (زیاد یا کم بر اساس اهمیت ) تشکیل دهد : پذیرش و پیشگیری از مدل مدیریت ریسک بلادرنگ جلوگیری از بحران در سازمان خود. جلوگیری از بحران در سازمان های دیگر. مطابق با استانداردهای حاکمیت شرکتی. اجتناب از مسئولیت شخصی مدیران. عملکرد درک طیف گسترده ای از خطر پیش روی سازمان. ارزیابی خطرات استراتژی کسب و کار. دستیابی به بهترین شیوه. شهرت شرکت حفاظت از شهرت شرکت. افزایش ارزش سهام افزایش تخصیص سرمایه. بهبود بازده از طریق مدیریت مبتنی بر ارزش.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت ریسک Risk Management تجزیه و تحلیل ریسک و بازده Risk reward analysisمزایاارزیابی ریسک استراتژی کسب و کار، حفاظت از شهرت شرکت، بهبود بازده از طریق مدیریت مبتنی از ارزش و جلو گیری از بحران در سازمان از اصلی ترین مزایایی استفاده از RAROCمی باشد.معایب RAROCعمدتا در (خطوط کسب و کار) بانک ها و شرکت های بیمه کاربرد دارد. بعنوان یک ابزار ارزیابی عملکرد ، اجازه میدهد تا بانکها سرمایه را به واحدهای کسب و کار مبتنی بر ارزش افزوده هر واحد اقتصادی اختصاص دهند. روش های سرمایه اقتصادی میتواند در سر تا سر محصولات، مشتریان، خطوط کسب و کار و دیگر بخش بندی ها استفاده شود.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان