سایر ورزشی

گزارش بازدید از موزه المپیک لوزان

gazreshe_bazdid_az_moze_olempike_lozan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “گزارش بازدید از موزه المپیک لوزان”

گزارش بازدید از موزه المپیک لوزان

اسلاید 1: گزارش بازدید از موزه المپیک لوزان

اسلاید 2: روز جمعه ٤ اردیبهشت ١٣٨٨ سوئیس طی قرار قبلی با موزه المپیک لوزان هیئت اعزامی گروه موزه ج.ا.ایران از این موزه دیدار کرد.

اسلاید 3: در این دیدارنشستی با آقای فرانسیس گَبه (رئیس موزه لوزان) و خانم فردریک ژامولی معاون موزه در دفتر آقای گبه به مدت 45 دقیقه صورت گرفت که ضمن خوشامدگویی رئیس موزه، پیرامون موزه لوزان و لزوم تاسیس موزه گفتگو شد.

اسلاید 4: وی نقل قولی از سامارانش ذکر کرد: ”هدف موزه ی المپیک ، تمامی کسانی است که به ورزش و جنبش المپیک عشق می ورزند و نمی توانند نسبت به آینده جامعه ی ما بی تفاوت باشند.“

اسلاید 5: سپس گزارش کاملی از وضیت موزه در حال تاسیس ایران و فعالیت های مرکز مطالعات و موزه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی پاورپوینتی توسط خانم دکتر صیرفی ارائه گردید.

اسلاید 6: در این گزارش وضعیت موزه ورزش و ساختمان کمیته ملی المپیک ایران از لحاظ ابعاد و و متراژ و فضای محیطی موزه ( ساختمان کمیته و موزه ورزش و المپیک دارای یک زیرزمین و 4 طبقه است و جمعا 12600 متر مربع زیربنا دارد که 6600 متر آن برای موزه و 6000 متر دیگر آن به کمیته ملی المپیک اختصاص دارد)وفضاهای گوناگون در نظر گرفته شده برای موزه شامل: بخش انبار، بخش مرمت،بخش نمایشگاه های دائمی و موقت، بخش آرشیو صدا و تصویر، سالن سخنرانی، بخش مشاهیر، بخش تاریخ ورزش ایران،و ... تشریح شد. آقای گبه از فضای بسیار بزرگ موزه ایران در مقایسه با موزه لوزان ابراز شگفتی کرد.

اسلاید 7: در این دیدار رئیس موزه آمادگی موزه لوزان را در ارائه هرگونه همکاری جهت موزه ورزش و المپیک ایران اعلام نمود.

اسلاید 8: در پایان کتاب فرهنگ نگاره های ورزشی ایران و مجموعه هنر نامه ورزش و نیز سی دی آثار هنر، ورزش، المپیک(چهار دوره) و کتاب مجموعه مقالات سمینار آموزش المپیک به دو زبان فارسی و انگلیسی به همراه مجموعه ایران شناسی به عنوان هدیه به رئیس موزه اهدا شد که در کتابخانه موزه قرار گرفت.

اسلاید 9: کتب اهدا شده مورد استقبال رییس موزه لوزان قرار گرفت. همچنین از فعالیت های گسترده ایران در زمینه هنر و فرهنگ و تاریخ ورزش ابراز خرسندی نمود.

اسلاید 10: سپس حدود یک ساعت جلسه ای در دفتر آقای ژوئل برتولوچی موره( مدیر لوجستیکی موزه لوزان) در خصوص معماری موزه و وضعیت ساختمان موزه و نگهداری و تاسیسات) برگزار شد.

اسلاید 11: پس از این دیدار به مدت یک ساعت و نیم از موزه بازدید به عمل آمد. در این بازدید سه تن از متخصیصن موزه راهنما و پاسخگو بودند.

اسلاید 12: درباره موزه لوزان موزه المپبک و مرکز مطالعات لوزان ، بزرگترین مرکز جهانی است که به ارایه ی اطلاعات نوشتاری ، دیداری ، شنیداری ، قیاسی و رقومی درباره جنبش المپیک و بازی های المپیک می پردازد.

اسلاید 13: ویژگی های موزه لوزان-فضای سبز به مساحت 20 هزار متر مربع ، کاریست از هنرمندان سرشناس بین المللی و نمادی منطبق با منشور المپیک. -ساختمان موزه به مساحت 11 هزار متر مربع در 5 سطح احداث شده است ، که4500 متر مربع به نمایشگاه اختصاص یافته و 900 مترمربع آن ویژه نمایشگاه های موقتی است.

اسلاید 14: -مجموعه ای غنی شامل 100/000 شیء مرکب از مدال ها ، آثار هنری ، انواع مشعل

اسلاید 15: لوازم ورزشی ، انواع یادگاری ، تمبر و سکه و ...

اسلاید 16: یک مجموعه تصویری وویدئویی عظیم.

اسلاید 17: درحدود 100 نفر که 50 نفر از آن ها کارمندان دائمی کمیته ی بین المللی المپیک هستند و در بیش از 20 رشته ی مختلف تخصص دارند با موزه ی المپیک همکاری می کنند.

اسلاید 18: درکنار وظایف سنتی موزه که شامل اداره ی مجموعه هاو سرپرستی نمایشگاه هاست ، می توان خدمات آموزشی و فرهنگی موزه المپیک را ملاحظه کرد که نه تنها عهده دارتولید برنامه هایی با جهت گیری نوجوانان و آموزگاران است ، بلکه فعالیت هایی را نیزبرای عموم مردم به شکل: سخنرانی ، کنسرت ، جشنواره ارائه می کند .

اسلاید 19: بخش انبار موزه

اسلاید 20: بخش دیوار حامیان مالی موزه

اسلاید 21: بخش نمایشگا ه های دائمی شامل: تاریخ جنبش المپیک

اسلاید 22: بخش بازی های تابستانی

اسلاید 23: بخش بازی های زمستانی

اسلاید 24: بخش سکه

اسلاید 25: بخش بازی های آتی

اسلاید 26: بخش نمایشگاه موقت با عنوان: قهرمانان

اسلاید 27: بخش صوتی و تصویری

اسلاید 28: فروشگاه

اسلاید 29: رستوران و کافی شاپ

اسلاید 30: بخش کتابخانه

اسلاید 31: سالن سخنرانی

اسلاید 32: سالن نمایش فیلم

اسلاید 33: بخش حراست

اسلاید 34: با سپاس از توجه شما

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید