پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

بازیافت و بهداشت محیط

baaziyaaft-behdasht-mohit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازیافت و بهداشت محیط”

بازیافت و بهداشت محیط

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: بازیافت و بهداشت محیطتهیه و تنظیم: فاطمه حیدریمراقب سلامت آموزش و پرورش منطقه ۱۱

اسلاید 3: فهرست:عنوان صفحه۱.مقدمه .......................................... ۳۲.پسماند چیست ................................. ۴۳.پسماند عادی .................................. ۵۴.پسماند پزشکی ................................ ۶۵.پسماند کشاورزی ............................. ۷۶.پسماند صنعتی ................................ ۸۷.پسماند ویژه ................................... ۹۸.مشكلات ناشي از عدم رعايت بهداشتي ... ۱۰ ۹.آلودگی محیط زیست ........................ ۱۱۱۰.بازیافت چیست ............................ ۱۲۱۱.چه موادی را می توان بازیافت کرد .... ۱۳۱۲. بهداشت‌ چیست‌ ........................... ۱۴۱۳.تعریف بهداشت فردی و عمومی ........ ۱۵

اسلاید 4: مقدمهدر حال حاضر در كشور ما 40 تا 43 هزارتن پسماند شهري توليد مي كنيم . از اين مقدار 60 % الي 70 % مواد آلي را شامل مي شود ، كه در منازل استفاده مي كنيم اين مواد پسماندهاي تر غذايي است. و 30 درصد باقيمانده هم چيزي در حدود 9 درصد كاغذ 5، درصد پلاستيك و مابقي پارچه، چوب و .. كه اكثراً قابل بازيافت هستند.اگر اين بازيافت مطلوب انجام شود چيزي به نام دفن در خصوص زباله هاي قابل بازيافت وجود نخواهد داشت و بنابر اين زمين كمتري استفاده مي شود . 4 كارشناسان پسماندهاي سازمان حفاظت محيط زيست معتقد ند يكي از راههاي موفق براي رسيدن به بازيافت مطلوب چه كمپوست ، چه بازيافت معمولي، تفكيك از مبدا است . درصورتيكه برنامه ريزي، تمركز در اين مقوله بيشتر شود مطمئناً بازيافت هم مطلوب شده و ديگر بازيافت غير اصولي و غير بهداشتي نخواهيم داشت.از اين روي مي بايست با آشنا نمودن عموم مردم با معضلات و مشكلات زيست محيطي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي ناشي از توليد زباله و دفع نامناسب آن، مشاركت بيش از پيش مردم را جلب نماييم تا در ساختن جامعه اي عاري از هرگونه آلودگي از همكاري آنها بهره مند باشيم و در پرتو تعامل سازنــده، فرداي روشني براي فرزندان اين مرز و بوم ترسيم نماييم.

اسلاید 5: پسماند يا زباله چيست؟ پسماند يا زباله به مواد جامد، مايع و گاز( غير از فاضلاب) گفته مي شود كه بطور مستقيم يا غير مستقيم حاصل فعاليت انسان بوده و از نظر توليد كنــنده زايد تلقي مي گردد. 5انواع پسماند۱.پسماند عادي۲.پسماند پزشكي۳.پسماندهاي ويژه۴.پسماندهاي كشاورزي۵.پسماندهاي صنعتي

اسلاید 6: به پسماندهايي گفته مي شود كه به صورت معمول از فعاليت هاي روزمره انسان ها در شهرها، روستاها و خارج از آْنها توليد مي شود. از قبيل زباله هاي خانگي و نخاله هاي ساختماني.با مروري بر انواع پسماندها متوجه مي شويم كه پسماندهاي عادي و در راس آنها زباله عادي مهم ترين بخش مورد نظر و مرتبط با شهرونـــــدان است و مي كوشيم تا نقش شهروندان در توليد و دفع بهينه زباله را تبيين و اهداف ذيل را تعقيب نماييم.1 كاهش توليد زبالــــــه2- بازيافت و استفاده مجدد از پسمانـــــــدها3- دفع اصولي و همگن با محيط زيست 6پسماندهاي عادي:

اسلاید 7: 7

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید