bazyaft_kaghaz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۲ اسلاید فرآیند بازیافت کاغذ به اندازه ساخت کاغذ طولانی است.شرکت های کاغذ همیشه بازیافت کاغذ را به جهت منافع اقتصادی و عوامل حفظ محیط زیست ترجیح می دهند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2870 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازیافت کاغذ”

بازیافت کاغذ

اسلاید 1: گروه علوم محیط زیست موضوع تحقیق: بازیافت کاغذ درس: بازیافت و دفع پسماند علوم محیط زیست پاییز 96

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمه: شاید امروزه هیچ پدیده دیگری مانند زباله، فراگیرترین تعریف را از تمدن امروزی ما نشان نمی دهد. رد پایی که امروزه بشر از خود در طبیعت به جای گذاشته، زباله است و زباله، حاصل عطش سیری ناپذیر بشر برای مصرف بیشتر است. امروزه حجم زیادی از زباله های شهری پس از اعمال فرآیندهای خاص مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. كاغذ كه محصولی از طبیعت سرسبز و جنگل های طبیعی است سهم زیادی از زباله های مراكز اداری، مدارس و همچنین زباله های خانگی را به خود اختصاص می دهد و به عنوان سلطان زائدات شناخته می شود و این در حالی است كه بازیافت این ماده ارزشمند و استفاده مجدد از آن نه تنها مانع از قطع بی رویه درختان جنگلی خواهد شد بلكه هزینه تبدیل الیاف گیاهی به كاغذ را نیز به میزان قابل توجهی كاهش خواهد داد.

اسلاید 4: اولین تکه های کاغذ از مواد بازیافتی تولید شده اند حدود ۲۰۰ سال قبل میلاد مسیح(ع) چینی ها از تورهای ماهیگیری برای تولید اولین تکه های کاغذ در دنیا استفاده می کردند. فرآیند بازیافت کاغذ به اندازه ساخت کاغذ طولانی است.شرکت های کاغذ همیشه بازیافت کاغذ را به جهت منافع اقتصادی و عوامل حفظ محیط زیست ترجیح می دهند.بازیافت برای کسانی که برای حفظ محیط زیست و حفاظت از فضای دفن زباله ها تلاش می کنند ، امری مطلوب تلقی می شود. امروزه حدود ۸۷ درصد از ۵۲۰ کارخانه کاغذ و مقوا در آمریکا از بازیافت ضایعات کاغذ استفاده می کنند.ضایعات کاغذ بیش از یک سوم فیبرهای مورد نیاز کارخانجات آمریکا را تامین می کند.

اسلاید 5: آمریکایی ها حدود ۵۰ درصد از کاغذ مورد استفاده شان را از طریق بازیافت ضایعات تامین می کنند. بیشتر کاغذها در آمریکا بازیافت می شوند و مابقی به منطقه دفن زباله ها فرستاده می شوند. بیشتر از دو سوم از ضایعات کاغذ که برای بازیافت از آنها استفاده می شود با شیشه و پلاستیک و فلز ترکیب شده اند. ضایعات کاغذ بیش از ۴۰ درصد فیبرهای مورد نیاز تولید کاغذ را در آمریکا تشکیل می دهند. هر روز در آمریکا ، کاغذسازان به اندازه طول یک قطار ۱۵ مایلی کاغذ بازیافت می کنند. یک ماشین تولید کاغذ روزنامه روزانه بیش از ۵۰۰ تن کاغذ تولید می کند.در اوایل قرن ۲۱ دریافتند که استفاده از ضایعات کاغذ سرعت تولید کاغذ را دو برابر بیشتر از خمیر چوب می کند.

اسلاید 6: وضعیت فعلی منابع تامین مواد اولیه صنایع کاغذ کشور در سالهای اخیر از طرفی به دلیل رشد فزاینده جمعیت و به تبع آن افزایش میزان تقاضا و از طرف دیگر کاهش شدید منایع جنگلی صنایع تولید خمیر و کاغذ کشور که برای تامین مواد اولیه خود به درختان جنگلی وابسته اند- به دلیل رو به زوال بودن جنگلها و منابع چوبی - با مشکلاتی جدی در تامین مواد اولیه سلولزی مواجه هستند. در حال حاضر مهم ترين مواد اوليه قابل استفاده در صنايع سلولزي كشور عبارتند از : جنگل هاي صنعتي و تجاري شمال، زراعت چوب و جنگل هاي دست كاشت، بازيافت كاغذ و پسماندهاي كشاورزي که در این میان منابع جنگلی بیشترین سهم و خمیرهای الیاف بلند وارداتی و پسماند کشاورزی نیشکر ( باگاس ) و سپس سایر منابع در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید