31 صفحه
475 بازدید
18 مرداد 1401

صفحه 1:
بازي و بازي درماني

صفحه 2:
رح سرا آشناي با بازي و بازي درماني هدفهاي رفتاري " دیدگاه روسو را در مورد بازي کودکان بنویسید. [0 Carn ceo aes ‏”روش فرويد و كلاين را شرح دهيد‎ ‎core‏ ل ا م ‎Sees SDE Snes Ree ‎ ‎

صفحه 3:
رح " درمان غیر مستقیم راجرز را شرح دهید 7 دیدگاه رفتار كرابي در بازي را توضیح دهید 7 کاربرد ‎res ce ate‏ ۳ رادرمان كودكان بنويسيد 7 رابطه سازو كارهاي دفاعي در بازي را بنویسید ‎ee‏ بازي را شرح دهید

صفحه 4:
: بازي و بازي درماني. رشد بازي همچون شكلي از درمان لا روسو اولين مدافع مطالعه بازي به منظور درك . ‏و أموزش انها‎ ۱ Ran eC LS RS) eee Reo ee eel po ceal ۳9 ‏نقش كودك » معاشري مناسب براي آنان‎

صفحه 5:
روش آنا فروید و ملاني کلاین در روانكاوي کودك . آ نا فروید: ‎At)‏ بازي به كونه اي شبيه خواب براي بزركسالان استفاده كرد ‎Te TEES‏ ا ا ‎Sgn ‎

صفحه 6:
cea 0 MCn nT Tee Ce sone en ‏روانشناسان تاکید مي شود‎ ل ‎Te‏ | وتفسير محتواي ينهان بازي كودك براي او مقدم ‎Re eee‏

صفحه 7:
روش ملاني كلاين owe 0 ‏ا‎ eee nCe De ha ل تعبیر و تفسیر رفتارش بلا فاصله كفته شود . لين كار اشتباه ناشي از « من برتر » كاملا رشد نیافته را در کودك کاهش مي دهد . ‎la‏ درملني سح سر : مستقيم درمانكر به ناخود ات کودك را امکان پذیر مي کند.

صفحه 8:

صفحه 9:
بازي درماني فعال لا نوعي از بازي كه در كن .به كودك تعدادي اسباب بازي انتخاب شده داده عي شود و درمانگر خود نیز براي تشهیق براي به نملیش در ۳ آسيب زاي مشخصي وارد بازي مي شود 1 و درمانگر توجه شود :

صفحه 10:
بازي درماني غير فعال در درمان غير فعال درمانكر بازي كودك را محدود ا ا ا 001 کودكت در اتاق می ملند همانطور کنه کر رش مختلف دنبال ا م خود را وارد بازي مي كند

صفحه 11:
ری ‎yn‏ ۱ 0 en on oe peat ‏كودك . درك و قبول اعمال و رفتار و بيان‎ ‏احساسات كودك است . كودك هي توانداحساس‎ 215 ‏ا ل ل‎ pe | خود از طريق بازي بيان كند.

صفحه 12:
Ia ۷ تاکید اصلي این روش بر نيروي درماني موجود در «رابطه ‎Bee Sree)‏ اد به کودك اجازه داده مي شود در حضور درمانگر هر نوع سل كه دوست دارد انجام دهد .از هر وسیله بازي استفاده کند . اگر درمانگر را به بازي دعوت کرد ‎(ees‏ ‏او بازي کنداما بلید حداقل شرکت در بازي را داشته باشد

صفحه 13:
درمان غیر مستقیم . ا ل ا ار ربكي رمحي ل كر در دوران خود توانايي لازم براي حل مسائل هيجاني مربوط به خود را دارد. لين نوع درمان با استفاده از تجارب با مشكلات كودكان آغاز شد

صفحه 14:
بازي درماني بر اساس ديدكاه ر ۳ | ae ORE eT heer iO wea ieee ‏کودك يعني جايي که شرایط يادگيري قابل تنظیم تر‎ 1 ‏است به كاربرد.‎ DR Sal SRS TES Bae rel ‏بوجود اوردن اس مطلوب با استفاده از عامل‎ ‏تقهیت لند و چه درمانهليي که در صدد خاموش سازي‎ رفتار نامطلوب اند كاربرد دارد.

صفحه 15:
لاکودکان از طریق بازي » احساسات .نا کامي ها . اضطرابها و ترسهاي خود را بیان میکنند. ۱ eRe OMT reer eee SOnP ewes ‏رخنه کندو آنها را بیشتر بشناسد‎ ۱ Meee Seats | ie Sil ‏براي تشخيص مسائل و مشكلات‎ put power) ‏دنياي‎ ‎mye] ‏کودکان و درمان آنها استفاده‎

صفحه 16:
<درك تشخيصي <بازي وسیله برقراري ارتباط كاري <بازي و ساز و كارهاي دفاعي ۳ <*تخليه مطالب نا خودآكاه و تنش در بازي

صفحه 17:
: بازي و بازي درماني. درك تشحیصی را براي بيوند باديكران ۳۳ سختي. محدودبتهای اجتماعي ‎Cyr.‏ پرخاشگري. درك كودك ازديكران ‎eo ERI‏ ل ‎CRY) Ewe‏ كرد.

صفحه 18:
: بازي و بازي درماني. درك نشت به مشاهده رفتار . افكار.احساسات و بيان كودك او را و اينکه او چگونه آنرا مي بیند بفهمیم

صفحه 19:
بازي وسيله اي براي برقراري رابطه كاري اين كاربرد بازي براي كودكان خردسالي كه امکانات بزرگسالان را براي بيان كلامي ‎Ren Re‏ 9 ‎ened‏ ۱ لت كه براي 5375 عواطف 0 مقاومت نشان میدهند در شمرده سخن و

صفحه 20:
۱ SES ETS بازى ممكن است نقطه عطفى در نحوه فعاليت كودك دپ باشد بازي را مي توان همچون شیوه متمم در درمان لته دفاعي کودك به کار برد.

صفحه 21:
۱ SES ETS eS Te SSB we ky wee 1st ‏مي شهند وسایل . فرصتها و تشویق را فراهم‎ ‏مي کند که در روش انحرافي بازي کودك و‎ ‏دفاعهاي او در برابر اضطراب موثر واقع مي‎ 5 شوند

صفحه 22:
بازی ممکن است به کودك کمك کند تا محتوای ۱ راجه صورت كلامي بيان دارد. زملني كه كودك » بحث در ل ل ا 0 ‎ioeaore ei‏ 0 ا 00000 بازي مفید است

صفحه 23:
SL ‏ا‎ Re cdc) آمستر معتقد است كه بازي ممكن است براي كمك به كودك براى نشان دادن محتواى ناخوداكاه و تسكين نقش مربوط به آن به کار رود. ۱ pe Fae 2 NN PRibo yd. OS Ad 1 995 5 5b 306 we Gare lee ‏بليد از نوع مشارکت و تعبیر و تفسيري نیز که کودك‎ ‏ا ا ل ل‎

صفحه 24:
بازي ممکن است موجب رشد و تکامل عللیق و رغبتها در كودك شود. كودك ممكن است بازي را به زندكي روزمره خود منتقل نمايد و ازتجارب كسب شده در زندكي آينده اش نيزسود جويد. لين كاربرد بازي اهميت ويقّه دادر.زيرا ثلبت شده كه بين بازي و توانيهاي كار يك فرد همبستكي وجود دارد

صفحه 25:
Bees rare ال ‎RANCe Se) OL Pence) RON =e] DEN CCPC) PDD‏ ‎ser tency eee kT nee‏ | ايجاد ارتباط كنند.آنها به جاي اينكه با كودكان رفتار كودكلنه و مناسب داشته باشند. از او انتظار دايند كه خود را به حد بزرگسالان برسانند

صفحه 26:
۱۳۹ ae ال ۱ و نيازهاي خود را از طريق بازي . به همان صورت و روشي كه مشابه روش كلامي بزركسالان است . بيان ان الأ ا 1 والدين انتخاب می کنند ممکن است تسهيل كننده بيان احساسات بسيار وسيع كودك باشد

صفحه 27:
۲ a 4 | ری دس روت ۱ ۱ oe ‏است كه در مورد كودكان به كار كرفته ميشود.‎ “اي روش براي كودكان خردسال قبل از سن مدرسه *براي ‎ed‏ ل بسياري از مشكلات كودكان »مي توان از روان درماني ‎or‏ استفاده کرد.

صفحه 28:
بازي درماني گروهي . *در بازي درماني گروهي تعداد افراد گروه معمولا کم اند . و ۳ بازي مورد استفاده ساده اند. ‎be‏ ابزار و وسايل بازي به نحوي ساخته شده اند كه تخيل ا ل له م انگیزند

صفحه 29:
5 بازي درماني گروهي . ؟ابزار 02525007 نحوي كك ‎re‏ شوند که بار عاطفى داشته باشند 9 تمابلات احساسي ‎٠‏ جنسي رولبط بين فردي 9 ‎wile‏ ‏ان را تحريك كنند.

صفحه 30:
بازي درماني گروهي ۱۳ eT ae Pee Ronee el pere se age ee 7207 sm me rere ‏سركوب شده را به اوليا و اطرافيان خود‎ ظاهر كند.

صفحه 31:
۳ ‎[ote Sirs Jy ety alk wr 98‏ عروسكي و با نوع 20 اي كه از ماسكها / ‎(nuctony‏ ا 00 ‎Led)‏ ۱ تظر «تشخيصي» مهم لند . از نظر درملني اهمیت ‏ار ار 0 ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
70,000 تومان