bazi-hai-bomi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازی های بومی – محلی در شیراز”

بازی های بومی – محلی در شیراز

اسلاید 1: بازی های بومی – محلی در شیراز درس :ورزش های بومی سنتی

اسلاید 2: بازی های بومی – محلیبازی های بومی به بازی هایی اطلاق می شود که در منطقه یا محله خاصی اجرا شوند در بازهای محلی وسعت تحت پوشش بازی بیشتر شده و اختصاص به استان یا استان هایی دارد که دارای وجوهاتی مشترک مانند آب و هوا ، زبان و ... باشد. در سرزمین پهناور و کهنسال ما ایرانیان با وجود تنوع در آب و هوا و گوناگونی ریشه های فرهنگی ، بازی و سرگرمی های رایج در میان مردم نیز از تنوع و گستردگی برخوردار است . هیچ کس نمی داند از چه زمانی این بازی ها و توسط چه کسانی آغاز شده اند آن چه مهم است این است که تغییر در شیوه های زندگی مردم ، گسترش شهر نشینی و صنعتی شدن و پیدایش فن آوری های نوین بسیاری از بازی های سنتی را منسوخ کرده و یا به حاشیه رانده است بازی های بومی- محلی کشورمان می تواند به عنوان احیا کننده فرهنگ ،‌آداب و رسوم گذشتگان نقش موثری در ارتقاء شخصیت و هویت ملی داشته باشد و همچنین به عنوان منبعی موثر در توسعه و ترویج ورزش همگانی استفاده شود. از این رو استفاده از انواع بازی های بومی –محلی متناسب با فرهنگ و اقلیم محل آموزش در برنامه درسی تربیت بدنی توصیه می شود.

اسلاید 3: نکات اساسی در انتخاب بازی های بومی – محلیدر انتخاب بازی های مناسب برای اجرا در مدرسه توجه به نکات زیر ضروری است:تزریق شادابی و نشاطجذابیت بازیکمک به تقویت توانایی های جسمانی ، ذهنی و عاطفی دانش آموزان در راستای اهداف برنامه درسی تربیت بدنیارائه الگوی مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزانبه نمایش گذاردن ارزش های فرهنگی و سنن پسندیده تاریخی و قالب بازیمتناسب بودن فضای مورد نیازی بازی با فضای آموزشگاهتوجه به رعایت نکات ایمنی و بهداشتیداشتن ظرفیت های مناسب برای تغییر در قوانین ومقررات بازی و متناسب سازی آن با ویژگی های سنی دانش آموزان .

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید