کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

بانک‌ها و فناوری‌های مالی فین‌تک

powerpoint-bankha-va-fanavari-mali-fintech

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بانک‌ها و فناوری‌های مالی فین‌تک”

بانک‌ها و فناوری‌های مالی فین‌تک

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: بانک‌ها و فناوری‌های مالی فین‌تک

اسلاید 3: تحولات روز افزون در حوزه تکنولوژی و سرعت رشد در این عرصه به همراه افزایش سطح تحت پوشش اینترنت و فراگیر شدن شبکه های اجتماعی نه تنها ابعاد ارتباطی و اجتماعی جوامع را دچار تحول کرده است بلکه همه جنبه‌های اقتصادی را نیز متأثر کرده است.

اسلاید 4: نظام بانکی نه تنها در این مقوله نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد بلکه ضرورت دارد تلاش کند خود را با تغییرات روز افزون این حوزه هماهنگ و طرحی برای تعامل با آثار این تحولات و پدیده های ناشی از آن داشته باشد. آن چنان که گفته می شود با اختصاص یک بند از نظام تأمین مالی دانش بنیان که در حال تدوین و تقدیم به دولت است، بانک مرکزی مسئول تدوین دستورالعمل برای فعالیت این پدیده های مالی می‌شود.

اسلاید 5: فین تک(Fin tech) یا فناوری‌های مالی به شرکت‌هایی اطلاق می شود که می خواهند با کاربرد تکنولوژی و فناوری‌های نوین خدمات مالی را با کارایی بیشتر و ارزشمندتر ارائه کند.برای درک درست از این پدیده و تعریف آن در ابتدا تعریفی از عناصر تشکیل دهنده آن تکنولوژی و مفاهیم مالی باید داشت و چنانچه بخواهیم به صورت مختصر این دو مفهوم را تعریف کنیم.

اسلاید 6: باید بگوئیم حوزه مالی به مدیریت پول، ترکیب بهینه دارائی و بدهی و سرمایه گذاری توجه دارد و تکنولوژی را نیز می توان مجموعه ای از تکنیک‌ها، فرآیندها و روش‌های فنی برای ایجاد، تولید و ارائه محصولات و خدمات دانست

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید