علوم پایه علوم تجربی

باکتری نفت خوار

baaktry-naft-khaar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
نشت نفت به طور مکرر در سراسر جهان اتفاق می افتد. هم نشت های داخلی و هم اقیانوسی وجود دارد. نشت نفت نیاز به اقدام سریع دارد تا کمترین آسیب ممکن را به همراه داشته باشد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، انتشار نفت با آلوده کردن آب آشامیدنی، ایجاد خطرات آتش سوزی و انفجار، کاهش کیفیت هوا و آب، به خطر انداختن کشاورزی، تخریب مناطق تفریحی، هدر دادن منابع تجدید ناپذیر و میلیون ها دلار هزینه بر اقتصاد، سلامت و ایمنی عمومی را تهدید می کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
516 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “باکتری نفت خوار”

باکتری نفت خوار

اسلاید 1: باکتری های نفت خوار تهیه کننده : استاد :درس:

اسلاید 2: بیورمدیشن چیست ؟ زیست پالایی نفت، فرآیندی است که از طریق آن میکروارگانیسم های تجزیه کننده نفت بومی، اجزای مختلف نفت ریخته شده در محیط های دریایی را در همان محل مصرف یا تجزیه می کنند.

اسلاید 3: نشت نفت به طور مکرر در سراسر جهان اتفاق می افتد. هم نشت های داخلی و هم اقیانوسی وجود دارد. نشت نفت نیاز به اقدام سریع دارد تا کمترین آسیب ممکن را به همراه داشته باشد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، انتشار نفت با آلوده کردن آب آشامیدنی، ایجاد خطرات آتش سوزی و انفجار، کاهش کیفیت هوا و آب، به خطر انداختن کشاورزی، تخریب مناطق تفریحی، هدر دادن منابع تجدید ناپذیر و میلیون ها دلار هزینه بر اقتصاد، سلامت و ایمنی عمومی را تهدید می کند.

اسلاید 4: فرآیندهای فیزیکی، شیمیایی وحرارتی جزء روشهای عمومی برای پاکسازی مکانهای آلوده به ترکیبات نفتی می باشند. این فنون به هر حال برخی اثرات معکوسی روی محیط زیست داشته و همچنین پرهزینه محسوب می شوند اما در پالایش زیستی میکروارگانیسم ها آلاینده های محیط زیستی را به محصولات بی ضرر تبدیل می کنند این فناوری روش مؤثر و ارزان برای کاهش آلودگی هیدروکربنهای نفتی می باشد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید