علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

بخش دوم انرژی زیست توده بیومس و بیوگاز

BIOGAS

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
انسانها همیشه بدنبال از بین بردن زباله ها و فضولات شهری خود بوده و راهی برای این که به طبیعت ضرر و زیانی نرسد ولی این کار اصلا قابل توجیح نبود زیرا با افزایش جمعیت و زباله های شهری و فاضلاب ها این کار تقریبا غیر ممکن میشد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی انسان توانسته برای خود راهی برای تولید انرژی و تولید برق کند و از این زباله ها و پسماند های شهری انرژی تولید کند امروزه زباله ها بی ارزش نیستند بلکه به آنها طلای کثیف نیز میگویند .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
573 بازدید, 3 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بخش دوم انرژی زیست توده بیومس و بیوگاز”

بخش دوم انرژی زیست توده بیومس و بیوگاز

اسلاید 1: بخش دوم بیوگاز و کاربرد های آنBIOGAS

اسلاید 2: انرژی بیو گازکاربرد زیست گاز یا بیوگازسابقه طرح در سایر کشورهاسابقه طرح در ایران و ظرفیت استفاده از بیوگازمیزان سرمایه گذاری و شاخصهای اقتصادی طرحمزایای اجرای طرح

اسلاید 3: مجموعه گازهای تولید شده از تجزیه و تخمیر فضولات حیوانی یا انسانی و گیاهی که در نتیجۀ فقدان اکسیژن و فعالیت باکتری های غیر هوازی (به ویژه متان) در یک محفظۀ تخمیر به وجود می آید، اصطلاحاً بیوگاز می نامند. این اصطلاح در هندوستان گبار گاز، در چین مارش گاز، در آلمان بی هوا گاز و در فارسی به گاز زیستی مشهور است.بیوگاز به صورت خام از ترکیبات متان (CH4)، گاز کربنیک (CO2) همراه با مقادیر اندکی از سولفید هیدروژن (H2S) و آمونیاک (NH3) تشکیل شده است. غلظت های بسیار اندک از هیدروژن، نیتروژن و اکسیژن هم ممکن است در بیوگاز یافت شوند. به طور کلی ویژگی گازهای اصلی بیوگاز را می توان به صورت زیر بیان کرد.

اسلاید 4:  یک سوخت با ارزش، غیر سمی و سبک تر از هوا است که پس از سوختن به گاز کربنیک و بخار آب با وزن مولی هم ارز تبدیل می شود.متان

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید