علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

بدافزارها و ارزیابی عملکرد آنها

bad-afzar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
بدافزارها می توانند انواع کارهای مخرب را از سرقت اطلاعات حساس گرفته تا از بین بردن کل سیستم ها یا دستگاه ها انجام دهند. بدافزار می تواند رمزهای عبور ضعیف را شکسته، به سیستم ها نفوذ کرده و از طریق شبکه ها به قربانیان بیشتری سرایت کند. نفوذ بدافزارها در اکثر حملات سایبری از طریق سرقت داده ها منجر به سرقت هویت و حتی نقض گسترده داده ها می شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
602 بازدید, 11 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بدافزارها و ارزیابی عملکرد آنها”

بدافزارها و ارزیابی عملکرد آنها

اسلاید 1: بدافزارها و ارزیابی عملکرد آنهاگردآورنده: رضا سلیمانی

اسلاید 2: بدافزار چگونه برنامه ای است؟بدافزارها می توانند انواع کارهای مخرب را از سرقت اطلاعات حساس گرفته تا از بین بردن کل سیستم ها یا دستگاه ها انجام دهند. بدافزار می تواند رمزهای عبور ضعیف را شکسته، به سیستم ها نفوذ کرده و از طریق شبکه ها به قربانیان بیشتری سرایت کند. نفوذ بدافزارها در اکثر حملات سایبری از طریق سرقت داده ها منجر به سرقت هویت و حتی نقض گسترده داده ها می شود.

اسلاید 3: انواع بدافزارهاویروسسرایت به سایر فایل هاو دریافت دستورات جدیدتروجانبدل شدن به برنامه کاربردیو حمله درب پشتیکرمخودتکثیری و سریز بافرشلوغ کردن شبکه و کندی سرعت سیستمجاسوس افزارساکت و خاموش ماندن و ردگیری حرکات کاربر هدفباج افزارقفل کردن اطلاعات هارددیسکو درخواست باج از کاربرتبلیغ افزارنمایش گسترده پاپ آپ های آلوده به بدافزار های دیگر

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید