علوم پایه

بدن ما ۱ (علوم چهارم دبستان)

badan_ma

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بدن ما ۱ (علوم چهارم دبستان)”

بدن ما ۱ (علوم چهارم دبستان)

اسلاید 1: علوم چهارم دبستانمبحث : بدن ما (1)دبیر : رحمان محمدعلی

اسلاید 2: دانشمندان با مطالعه ی موجودات زنده دریافتند که ساختمان بدن همه ی موجودات زنده از واحد های کوچکی تشکیل شده که به آن ها سلول می گویند .سلّول ها زنده اند. وقتی سلّول های پوست آسیب می بینند، سلّول های جدید جای آن ها را می گیرند و زخم بهبود پیدا می کند. لایه ی روییِ پوست از سلّول های مرده ای تشکیل شده است که به تدریج می ریزند.

اسلاید 3: سلول ها به قدری کوچک اند که به آسانی و با چشم غیرمسلح قابل دیدن و شمارش نیستند ، بنابراین برای دیدن سلول ها باید از میکروسکوپ استفاده کنیم تا بتوانیم سلول ها را به راحتی ببینیم .میکروسکوپ ، وسیله ای است که برای مشاهده ی اشیای بسیار به کار می رود و می تواند اجسام خیلی ریز را بسیار بزرگ نشان دهدذره بین فقط می تواند چیز ها را تا 10 برابر بزرگ کنند و برای مشاهده ی سلول مناسب نیستند .

اسلاید 4: هر سلول معمولا از سه قسمت تشکیل شده است : وقتی بدن رشد می کند، تعداد سلّول ها افزایش می یابد. بسیاری از سلّول های بدن پس از چند روز یا چند ماه می میرند و سلّول های جدید جای آن ها را می گیرند.پرده ی دور سلول(غشا)سیتوپلاسمهسته

اسلاید 5: سلول ها برای زنده ماندن و رشد کردن به چه موادی نیاز دارند؟ غذای که ما می خوریم و آبی که می نوشیم و هوایی که تنفس می کنیم نیاز سلول های بدن ما را بر طرف می کنند.

اسلاید 6: دستگاه گوارش

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید