علوم پایه علوم تجربی

بدن ما (۲) علوم چهارم

badan2-oloom-4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بدن ما (۲) علوم چهارم”

بدن ما (۲) علوم چهارم

اسلاید 1: بدن ما (2) علوم چهارم

اسلاید 2:

اسلاید 3: 🤔آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید نفس بکشید یا حتی بازوهای خود را حرکت دهید؟ 🤔حتما می دانید که بدن انسان می تواند همه این کارها و موارد دیگر را انجام دهد. این اقدامات توسط آنچه که اندام ها نامیده می شوند امکان پذیر است. اندام ها مجموعه ای از ارگان ها، قسمت های بدن و بافت هایی هستند که برای رسیدن به یک هدف مشترک با یکدیگر کار می کنند.برای مثال هر یک از استخوان های شما بخشی از سیستم اسکلتی بدن شما است. آنها به صورت دسته جمعی کار می کنند تا پشتیبانی حرکتی را برایتان فراهم کنند که راه بروید و بدوید. استخوانهای شما همچنین برای محافظت از اندامهای مهم داخلی شما مانند قلب، ریه ها و مغز با هم کار می کنند.سایر سیستم های ارگانی که در بدن شما وجود دارد سیستم گردش خون، تنفس، عضله ها، دستگاه گوارش، غدد درون ریز و سیستم عصبی هستند. همه این سیستم ها عملکردهای خاصی دارند اما نمی توانند به طور مستقل و به تنهایی کار کنند، می پرسید یعنی چه؟ یعنی اینکه برای انجام درست کارها، اندام ها به سیستم های دیگر متکی هستند.

اسلاید 4: تنفسوقتی نفس می کشیم، هوا از راه بینی یا دهان وارد لوله ی نای میشود. هوا از نای به شاخه های باریک تر آن می رود و سپس وارد دو شش ما می شود؛ به این عمل، دم میگویند.وقتی هوا را از بینی یا دهان خارج میکنیم، هوا از همان مسیر برمی گردد؛ به این عمل بازدم میگویند

اسلاید 5: دستگاه تنفس

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید