کسب و کار مدیریت و رهبری

برآورد دقیق زمان پروژه Estimating Time Accurately

Estimating-Time-Accurately

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برآورد دقیق زمان پروژه Estimating Time Accurately”

برآورد دقیق زمان پروژه Estimating Time Accurately

اسلاید 1: برآورد دقیق زمان پروژهEstimating Time Accurately

اسلاید 2: عنوانبرآورد دقیق زمان پروژهنوعابزارمراحل استفادهبرنامه ریزیموضوعمدیریت پروژهسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: برآورد دقیق زمان انجام یک پروژه، مهارتی مهم و کلیدی برای موفقیت هر مدیر پروژه به حساب می‌آید. اهمیت این موضوع را می توان در دلایل زیر جستجو کرد:1) برآورد زمانی هم به تعیین مقاطع زمانی تحویل خروجی های پروژه کمک می کند و هم افراد بر اساس برآوردهای شما، اعتبار و اطمینان بخشی تصمیم های شما را می سنجند.2) گاهی، افراد براساس برآوردهای زمانی، قیمت گذاری قراردادها و سودآوری یک پروژه را مورد ارزیابی قرار می دهند.معمولاً افراد، زمان انجام یک پروژه را بسیار کمتر از زمان واقعی انجام آن، برآورد می کنند؛ چراکه شناخت کافی از وظایف و کارهای موجود در آن پروژه ندارند. همچنین آنها با نداشتن درک درست از پیچیدگی های پروژه پیش روی خود، وقایع پیش بینی نشده و کارهای مهم اما ناگهانی آنرا در نظر نمی‌گیرند.در این مبحث، سعی می کنیم شما را در برآورد زمانی پروژه های کوچک یاری کنیم. این گام (برآورد زمانی)، ورودی سایر ابزارهای مربوط به مدیریت و سازماندهی پروژه خواهد بود (برای نمونه، نمودار گانت و تحلیل مسیرهای بحرانی؛ این دو ابزار، به شما کمک می کنند تا یک پروژه بزرگ را به پروژه های کوچک تر تقسیم نمایید).نحوه استفاده از ابزارگام نخست در این فرآیند، آن است که به طور دقیق و کامل درک کنید که هدف شما دستیابی به چه مواردی است. برای این امر باید تمام وظایف و کارها را با جزئیات کامل بررسی کنید. این مرحله، مسائل مهم و گاه گمراه کننده ای را به همراه دارد که زمان زیادی را از شما خواهند گرفت. بنابراین بهترین راه، یادداشت کردن همه کارها و جزییات آن ها در یک کاغذ و مرور و بررسی آن ها با استفاده از ابزارهایی نظیر؛ شکافت اطلاعات است. پس از تهیه این لیست، دقیق ترین برآورد ممکن را در مورد زمان انجام هر فعالیت، انجام دهید.اطمینان یابید که با برآورد صورت گرفته، شما زمان کافی برای مدیریت پروژه، برنامه ریزی دقیق پروژه، مذاکره با افراد بیرونی، برگزاری جلسات، تضمین کیفیت کار و مستندسازی پروژه، در اختیار خواهید داشت. همچنین مطمئن شوید که زمان کافی برای موارد زیر درنظر گرفته شده باشد:

اسلاید 4: •وظایف ناگهانی اولویت بیشتری نسبت به فعالیت های موجود خواهند داشت•وقایع و حوادث احتمالی•جلسات •مرخصی و بیماری کارمندان کلیدی•مذاکره با سایر مشتریان (به ویژه برای جلب نظر آن ها و اخذ پروژه های بعدی)•نقص فنی تجهیزات•تأخیر در انجام وظایف تأمین کنندگان شما•سایر تأخیرها و توقف های احتمالی در انجام کارها•مرجوع شدن خروجی ها در کنترل کیفیتهریک از این عوامل ممکن است منجر به افزایش زمان انجام یک پروژه شوند. هرچه دقت در برآورد زمانی در پروژه شما بیشتر باشد، باید روشی نظاممند و یکپارچه تر را برای شناسایی و ارزیابی دقیق تمامی عوامل احتمالی استفاده کنید.شما با یک برآورد نامناسب، بخش بزرگی از اعتبار خود را از دست خواهید داد. همچنین برآورد زمانی ضعیف، نه تنها زمان انجام پروژه را بیشتر میکند، بلکه باعث می شود به کارکنان استرس و فشار بیشتری وارد شود؛ پروژه از سودآوری خارج شود و امکان اجرای سایر امور نیز از بین برود.پس گام نخست برای داشتن یک برآورد دقیق، داشتن درک صحیح از مسئله ای است که باید حل شود. سپس باید، لیستی کامل و دقیق از تمامی کارها و وظایف احتمالی تهیه شده و سایر امور اجرایی نیز در این لیست گنجانده شود. پس از برآورد زمانی برای لیست مذکور، لازم است زمان هایی که به خاطر تأخیرها و توقفهای احتمالی، از دست خواهند رفت نیز در نظر گرفته شوند.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطزمان بندی پروژه های ساده Scheduling Simple Projectsمزایابرآورد زمانی هم به تعیین مقاطع زمانی تحویل خروج های پروژه کمک می کند و هم افراد بر اساس برآوردهای شما، اعتبار و اطمینان بخشی تصمیم های شما را می سنجند.گاهی، افراد براساس برآوردهای زمانی، قیمت گذاری قراردادها و سودآوری یک پروژه را مورد ارزیابی قرار می دهند.کاربردهابرآورد دقیق زمان انجام یک پروژه، مهارتی مهم و کلیدی برای موفقیت هر مدیر پروژه به حساب می‌آید. معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان