borje_khonak_konandeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۲ اسلاید یکی از کاملترین و بهترین پاور پوینت های در مورد برج خنک کننده
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1278 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برج خنک کننده نیروگاهی”

برج خنک کننده نیروگاهی

اسلاید 1: بسمه تعالیاستاد :دانشجو:برج خنک کننده نیروگاهی

اسلاید 2: برج خنک‌کننده یا برج خنک‌کن، وسیله‌ای برای دفع حرارت زاید آب مورد استفاده در چگالنده، به طریق تبادل حرارتی با هوا است. برج‌های خنک‌کن معمولاً با تبخیر آب، حرارت ایجاد شده را دفع کرده و آب را تا دمای حباب مرطوب هوا پایین می‌آورند. برج خنک کننده چیست؟

اسلاید 3: کاربرد برج‌های خنک‌کن به قرن نوزدهم و اختراع چگالنده برای استفاده در موتور بخار برمی‌گردد. نیروگاه‌های بخاری که بر اساس چرخه‌ی رنکین کار می‌کنند، به یک پس زننده‌ی گرما به خارج از چگالنده نیاز دارند.

اسلاید 4: در اين سيستم آب خنك كن، چرخه اي را بين چگالنده و برج خنك كن طي مي نمايد. آب خنك كن به طور مستقيم در چگالنده با بخار خروجي از توربين برخورد كرده وبا گرفتن گرماي نهان تبخيرش آن را ميعان مي كند. سپس گرماي گرفته شده را دراثر جريان طبيعي هوا در برج به هواي محيط مي دهد.

اسلاید 5: اساس کار تمام برج خنک کن‌ها بر مبنای ایجاد سطح تماس بیشتر بین جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی بین این دو می‌باشد. عموماً در برج خنک کن‌ها آب گرم توسط لوله‌هایی به بالای برج منتقل شده و در آنجا یا بصورت طبیعی و یا با آبفشانهایی به سمت پایین برج به جریان می‌افتد. در طول این مسیر با توجه به نوع برج به شیوه‌های مختلف با جریان هوای سرد برخورد می‌کند.اساس کار

اسلاید 6: برجهای خنک کن از دو قسمت نسبتاً متمایز تشکیل شده اند . قسمت تحتانی برج که شامل رادیاتورها بوده و آب گرم خروجی از کندانسور ، داخل آنها جریان دارد و قسمت فوقانی که دودکش نسبتاً بلند برج خنک کن می باشد.

اسلاید 7: توده هوای محیط در اثر عبور از روی لوله های حاوی آب گرم خارج شده از کندانسور نیروگاه ، گرم شده و در اثر کاهش جرم مخصوص هوا نسبت به هوای محیط به سمت بالا حرکت می کند. ستون هوای گرم جای خود را با حجم هوای تازه محیط که از قسمت تحتانی برج وارد می شود عوض می کند. این جریان طبیعی در طول عملکرد برج برقرار می باشد. قسمت دودکش برج خنک کن نقش ماشین جریان را ایفا می کند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید