borj-hai-shoaleh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برج های شعله”

برج های شعله

اسلاید 1: برج های شعلهپرهام شادبخت

اسلاید 2: معرفی کلی برج های شعله باکو شهر تازه توریستی میباشد که سهم عمده ای در این چند سال در رونق گردشگری کشور آذربایجان ایجاد نموده است. برج های آتشین که به برج های شعله مشهور شده بزرگ ترین نماد شهر باکو است .برجهای که 350 میلیون دلار هزینه برای توسعه صنعت توریست باکو در برداشته است و 6 سال زمان برای اتمام آن از سال 2003 داشته تا تصویری روشن از این سه آسمان خراش باکو که در اجزای یک مثلث میباشند.دلیل اصلی نامگذاری برج های شعله به طراحی این برج ها که شبیه شعله های آتش است باز میگردد و در پس زمینه این انتخاب کوه ها و تپه های آتشین آذربایجان میباشد که یکی از جاذبه های توریستی باکو است و برای سالیان مدیدی از این کوها و تپه های خاکی آتش زبانه میزند.

اسلاید 3: یک شرکت معماری بناهای عجیب و غریب در آمریکا به اسم HOK طراحی برجهای شیشه ای باکو را انجام داده و با استفاده از بتن و میلگردهای ضخیم 10 سانتی متری مقاومتی فراتر از باد و باران وزلزله به برجها بخشیده است.در تمام مدت شرکت DIA اذزبایجان در تمامل با مهندس ناظر سازه یالکاریا آمریکایی بوده است آسمان خراش های بی نظیر شعله از 3 برج به جهات های مختلف شرق ، غرب و جنوب و یک فضای میانی ساخته شده است که نمای هر 3 برج از صفحه نمایش بزرگ و غول پیکر تشکیل شده که در شب تصویر شعله های آتش را می توان در آن دید البته در بعضی از مواقع این صفحه نمایش های بزرگ پرچم کشور آذربایجان را به تصویر می کشند ، در این صفحه نمایش بیش از10 هزار لامپ فشار قوی قرار گرفته است که توسط شرکت های اوسرام و تراکسون ساخته و تولید شده اند. نمای خارجی این آسمان خراش های غول پیکر از میله های با جنس فولاد تشکیل شده که موجب مقاومت بیشتر این بنای زیبا و شگفت انگیز شده است .

اسلاید 4: در مورد برج های شعلهHOKتوضیحات سایت شرکتLocated on a hill overlooking the Caspian Sea and Baku’s old city center, this trio of iconic buildings has transformed the skyline of Azerbaijan’s capital. The city’s history of fire worship, natural gas resources and recent reputation as a hotbed for technology and commerce inspired HOK’s design of these sleek, flame-shaped towers.Though similar in appearance, each tower was designed to serve a specific function. The tallest of the three structures—a 39-story residential tower—sits to the south and accommodates 130 luxury apartments. A 36-story hotel building on the northern corner of the site provides stunning views from 318 guestrooms. An office tower on the west of the site provides more than 350,000 square feet of flexible, Class A commercial office space.Anchoring all three towers is a retail podium with leisure and entertainment amenities for occupants and guests. At night, LED lights on the exterior of the buildings create a flickering effect that enhances the “flame” concept.Azinko Development M.M.C. led the Baku Flame Towers project. HOK was the architect, with DIA Holdings serving as design-build contractor and Hill International providing project management.

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید