علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

برخی از تناقضات عقائد شیطانی وهابیت

tanaghozate_aghaede_sheytani_vahhabiyat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برخی از تناقضات عقائد شیطانی وهابیت”

برخی از تناقضات عقائد شیطانی وهابیت

اسلاید 1: برخی از تناقضات عقائد شیطانی وهابیتمحمد ابن عبدالوهاب

اسلاید 2: آنها بوسیدن ضریح و مرقد پیامبر(ص) و ائمه دیگر شیعیان را شرک تلقّی می کنند ومی گویند:هذا حدیدٌ...(این فقط آهن است...) ولی همه آنها با حرص و وَلع زیادی حجرالأسود سنگ بهشتی خانه کعبه را می بوسند و احترام می کنند آیا طبق گمان آنها نبایدگفت:هذا حِجرٌ...(این فقط سنگ است...)؟تناقض اوّل: بوسیدن حَجَرالأسود

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: تناقض دوم: مقابر قدیمی مدینه و مکُه چرا در زمان قدیمی نه چندان دور، بر مقابر آنها چه در مسجدالنبی چه در بقیع و چه در قبرستان ابوطالبِ مکّه گنبد و ضریح بوده است؟؟؟ مگر همین علمای اهل سنت در آن زمان حاضر نبوده اند؟ آیا در تاریخ می توانید اعتراضی از علمای اهل سنت پیدا کنید؟ آیا غیر از این است که به این عمل راضی بوده اند؟

اسلاید 6:

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10:

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13: تناقض سوم: آیا این قبور بدعت نیست؟؟؟قبر ابوهُریرهقبر معاویة ابن ابی سفیان

اسلاید 14: قبر بخاری (امام اهل سنت)

اسلاید 15: قبر ابوحنیفه (امام اهل سنت)

اسلاید 16: قبر شافعی (امام اهل سنت)قبر خالد ابن ولید

اسلاید 17: چگونه این قبرهاپابرجاست اما حرم اهل بیتِ رسول خدا باید تخریب شود؟؟؟

اسلاید 18: تناقض چهارم: امر به سکوت درکنار قبر پیامبر(ص) چرا بر سَردَر حجره پیامبراکرم(ص) {قبر ایشان} آیه ((إنّ الّذین یَغُضّونَ أصواتَهُم عِندَ رَسولِ اللهِ أولئک الَّذینَ إمتَحَنَ اللهُ قُلوبَهم لِلتّقوی لَهُم مغفرةٌ وَ أجرٌعَظیمٌ)) /سوره حجرات آیه 3/ نوشته شده است؟ چرا با استناد به آن آیه، امر به سکوت زائران نزد حرم پیامبر(ص) کرده اند؟ مگر رسول خدا به زَعم آنها زنده است؟ مگر خودشان نمی گویند بعد از مردن همه چی تمام است؟

اسلاید 19:

اسلاید 20: تا چند سال پیش، روی حجره پیامبر(ص) نوشته بود:یا اللّه یا محمّدتناقض پنجم: آیا صدا زدن پیامبر(ص) شرک نیست؟!!

اسلاید 21: اما اگر حالا مشرّف شوید، خواهید دید:یا اللّه یا مجید

اسلاید 22: تصویر جدیدتصویر قدیمیتصویر جدید

اسلاید 23: تناقض ششم: دوچرخه مَرکب شیطان!!!وهابی ها تا چندی پیش برخی چیزها را بدعت و حرام می دانستند:1- دوچرخه که مرکب شیطان بود2- تلفن3- تصویر برداری4- و...اما حالا خودتان قضاوت کنید...

اسلاید 24: تناقض هفتم: تناقض در استدلال آنها تمام توسّلات و شفاعات را در کلامشان شرک می دانند. ولی تا به آیه هایی از قرآن کریم که در مورد طلب آمرزش مردم از پیامبراسلام(ص) و درخواست استغفارِ برادران یوسف(ع) از پدرشان یعقوب(ع) می رسند می گویند: نه، در زمان حیات آنها بوده و بی اشکال است. آیا این نقض حرف پیشین نیست؟

اسلاید 25: تناقض هشتم: دفن شدن خلفاء در کنار پیامبر(ص) اگر تبرّک و فضیلتی بعد از مردن نیست چرا خلفای اوَل و دوم را نزد رسول الله(ص) دفن کرده بودند؟ اگر خلیفه سوم در قبرستان یهودی ها در کنار بقیع به اجبار دفن نمی شد، آیا فکر نمی کنند که وی نیز در کنار پیامبر(ص) دفن می شد؟ اصلاً خوشان در دل نمی خواهند که اگر بشود در کنار قبر پیامبر دفن شوند؟ چه سعادتی از این بالاتر؟ اصلاً کدام مسلمان است که نخواهد؟...

اسلاید 26: قبر پیامبراکرم (ص)

اسلاید 27: تناقض نهم: سلام در نماز گفتیم که آنها معتقدند بعد از مردن همه چی تمام است، اما خودشان در آخر نماز به پیامبراکرم(ص) سلام می دهند... مگر بر مرده سلام می دهند؟

اسلاید 28: فيصل بن عبدالعزيز شاه اسبق سعودي در یکی از طواف های خود به دور خانه خدا به محل شکاف دیوار کعبه در رکن يماني (مستجار) تبرک جسته است!جالب‌تر آنکه اين اقدام با نگاه مستقيم به دوربين عکاسی و در مقابل چشم هزاران زائر انجام شده است.تناقض دهم: توسل برای پادشاه حلال است!

اسلاید 29:

اسلاید 30: تناقض یازدهم: پنجره گنبد پیامبر(ص) اگر در تصاویر گنبد خضرای پیغمبراکرم(ص) توجه کنید، پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که بسته شده است. فکر می کنید علتش چیست؟ اصلاً جریان پنجره چیست؟

اسلاید 31:

اسلاید 32:

اسلاید 33: اللهم عجل لولیک الفرجوالسلام...

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید