پزشکی و سلامت بیماری‌ها

برخی از گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی

giahane_daroyi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برخی از گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی”

برخی از گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی

اسلاید 1: هدف اصلی از این طرح، به اشتراک گذاشتن یافته ها و در نتیجه افزایش سطح علمی افراد می باشد.به اشتراک گذاری این فایل به معنی تأیید تمامی محتوای آن و رعایت دقیق اصول تهیه پاورپوینت نمی باشد.طرح شابک، طرحی است که توسط علی ملاباقر ارائه شده و از تاریخ 93/02/02 به اجرا درآمده است که در آن، کتاب های شخصی فرد امانت گرفته می شوند و پس از مطالعه ی کتاب، هر فرد از یافته های خود، محتوایی تولید می کند و به اشتراک می گذارد و سپس کتاب را در تاریخ مقرر به صاحب آن تحویل می دهد. در ضمن در گسترش این طرح سعی شده است که از تولید محتواهایی که از طرق دیگر نیز به دست آمده است، استفاده شود.منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.Info@Mollabagher.comقبل از هر چیز!هو الخلّاق العلیم

اسلاید 2: .:. این پاورپوینت جهت پروژه درس کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات تهیه و ارائه شده است .:.

اسلاید 3: کارنامه شابک عنوان ارائه: برخی از گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی نام تهیه کننده/تهیه کنندگان: نصیبه امینی محتوای تولیدی: 13 اسلاید درجه کیفی: A

اسلاید 4: درس فناوری اطلاعات و ارتباطاتدانشگاه علمی کاربردی واحد 55برخی از گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگیاستاد راهنماعلی ملاباقرگردآورندهنصیبه امینیپائیز 93

اسلاید 5:

اسلاید 6: آویشناین گیاه برای معالجه سرماخوردگی گلودرد، ، سیاه سرفه ، برونشیت ، آسم و التهاب دستگاه تنفس استفاده فراوان می شود.

اسلاید 7: دارچین؛ ادویه شفابخش دارچین در درمان سرماخوردگی، سوء هاضمه و گرفتگی عضلات موثر است.به گزارش ایسنا، در طب سنتی چین از دارچین به عنوان یك سوپر دارو برای درمان مشكلاتی چون سرماخوردگی، سوء‌هاضمه، گرفتگی عضلات و همچنین افزایش سطح انرژی و بهبود گردش خون استفاده می‌شود. به گفته متخصصان، مصرف یك دوم قاشق چایخوری دارچین در روز میزان كلسترول بد خون را كاهش می‌دهد.

اسلاید 8: بنفشه این گیاه در درمان سرماخوردگی، آنفلوآنزا ، سرفه، ناراحتی‌های معده، کبد، کم خوابی و کلیه بسیار نافع است همچنین تصفه کننده خون می باشد .خاصیت ضد التهابی دارد وبرای گلودرد به صورت غرغره می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

اسلاید 9: ختمی این گیـاه در درمان سرمـاخوردگی ، آسم، برونشیت ، عفونتهای ریوی و سرفه هاي خشـك نافع است وکاهش دهنده تب می باشد، قند خون را تنظيم مي كند ، ریشه این گیاه خلط آور وضد سرفه است.

اسلاید 10: پنیرکاین گیاه حاوی لعاب نباتی و ویتامینهای a-b-cاست.پنیرک گیاهی ضد سرفه وکاهش دهنده تحریکات سرفه است .

اسلاید 11: زنجبیلاین گیاه بهترین داروی برای سرماخوردگی و گلو درد میباشد همچنین تقویت کننده حافظه ، بهبود دهنده دردهای عضلانی ، مانع لخته شدن خون و گرفتگی رگ‌های خونی است .زنجبیل سرشار از ویتامین‌های C، D وB ، مواد معدنی مثل پتاسیم و کلسیم، منیزیم، مس و زینک می‌باشد. برای همین هم یک ماده‌ی انرژی زای قوی محسوب می‌شود .

اسلاید 12: چای سبز این گیاه یشگیری کننده از سرماخوردگی ،حمله قلبی و سرطان است .این چای دارای خاصیت ضد چربی (از هر نوع آن )و مقوی اعصاب بوده و قدری نیز خاصیت تب بری دارد.چای سبز باعث تقویت معده شده و ضمن دفع سموم بدن، نفخ معده را نیز برطرف می کند . چای سبز باعث تقویت حافظه شده و برای افراد افسرده یک داروی ضد افسردگی است. زیرا نوشیدن چای سبز باعث نشاط و سرزندگی می شود.

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید