کسب و کار مدیریت و رهبری

برداشتن قدم‌های کوانتومی

bardashtane_ghadamhaye_koantomi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برداشتن قدم‌های کوانتومی”

برداشتن قدم‌های کوانتومی

اسلاید 1: برداشتن قدم های کوانتومیمحمدعلي شفيعااستاد دانشکده مهندسي صنايع دانشگاه علم وصنعت ايرانomidshafia@gmail.com-09121327677

اسلاید 2: مقدمهدر جهان پیچیده و پر از تغییرات مستمرامروز، مهارت های سنتی کم کم رنگ می بازند و کم اثر می شوند. آنها برای حیات در زمانهای ابتدایی که سازمانها به عنوان موجوداتی ثابت نگریسته می شدند و در شکل و رفتار قابل پیش بینی، منطقی و خطی عمل می کردند، تدبیر شده بودند. امروزه تغییرات سریع و مستمر جهان را به طور پیچیده ای از حالت ثبات و قابل پیش بینی خارج کرده. در چنین جهانی توانایی مدیران برای برنامه ریزی، سازماندهی،هدایت و کنترل به طور فزاینده ای به مخاطره افتاده است.

اسلاید 3: سازمانهادر صدد ایجاد این توانایی ها هستندتوانايي ايجاد شخصيت پرس و جوگرتوانايي ارتباط بر قرار كردنتوانايي ايجاد رفتار محترمانهتوانايي ايجاد انگيزه در مخاطبتوانايي برخورد پخته با مسائلتوانايي آزادي فكر و حفظ آنتوانايي خود كنترلي همه و همه نتيجه مهارت هايی هستند به نام كوانتومي.

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: چهارحوزه مهارت هاي لازم قرن 21سواد عصر ديجيتال شامل 8 مهارتتفکر مبتکرانه شامل 6مهارتارتباطات موثر شامل 5 مهارتبهره وري بالا شامل 3 مهارتامواج درحرکت جهانیدیجیتالی شدن، شبکه ای بودن، نفوذ فناوری و کارآفرینی

اسلاید 7: باسوادي در عصر اطلاعات1.سواد پايه2.سواد علمي3.سواد اقتصادي4.سواد فناورانه5.سواد رويتي6.سواد اطلاعاتي7.سواد چندفرهنگي8.سوادجهانيتفکر مبتکرانه و ابداع گرانه تطبيق پذيري و مديريت پيچيدگي هاخودسمت يابي و خود هدايتيکنجکاويخلاقيتقبول ريسکسطح بالاتر فکر و استدلال

اسلاید 8: ارتباطات موثرهمکاري و کارتيميمهارت هاي بين فرديمسئوليت پذيري فردي مسئوليت پذيري اجتماعي و همگانيارتباطات متقابلبهره وري بالا اولويت دهي، طرح ريزي، و مديريت نتايج استفاده موثر ابزارهاي دنياي واقعيتوانايي توليد فرآورده هاي با کيفيت بالاي مرتبط

اسلاید 9: رخدادهای فراگیر جهانیمحاسبه محوری –داده محوری

اسلاید 10: تنوع دیدگاه های مدیریتیديدگاه نيوتني: تعارض خوب نيست و بايد از آن اجتناب شود. زيرا موجب بي نظمي و افزايش آنتروپي مي شود.ديدگاه سنتي: تعارض عموماً امري مخرب و غيرعقلايي است و تا حد ممكن بايد حذف شود .ناشي از سوءكاركرد افراد يا سازمان است. براي حل تعارض بايد آنرا تحليل و براساس فرايندي خطي و منطقي با آن مواجه شد.ديدگاه آشوب و مكانيك كوانتومي: سطح بالايي از بي نظمي بر تكامل سازمان ضروريست و بي نظمي درسيستم هاي باز آنها را به سطح بالايي ازعملكرد مي رساند. بي نظمي موجب ايجاد نقاط انشعاب مي شود . اين نقاط موقعيت ممتازي براي سازمانهاست كه خود ناشي از تعارض مي باشد.

اسلاید 11: انتظارات قابل تحقق جدیدظرفیت افراد به گونه ای تغییر کند تا بتوانند مشکلات را در موقعیت های خاص از مسیر سازمان های غیر رسمی حل کنندساختارها بگونه ای انعطاف نشان دهند که بدون در هم ریختن اجازه حل مسئله به افراد داده شودظرفت ها به گونه ای توسعه یابند که بتوانند متناسب, چارچوب های حقوقی را تطبیق دهند

اسلاید 12: مهارت کوانتومیبرگرفته از نظریه کوانتوم فیزیک است و بر روی مهارت هایی از مدیریت تکیه دارد که درآنها فرد خود را با محیط اطراف خویش در اولین مرحله وفق داده و سپس مرتبط می سازد.مکمل مهارت های مدیریتی است. اهمیت آنها به دلیل ایجاد مهارت های جدید مدیریتی درارتباط با محیط اطراف است.مدیرانی که دارای مهارت های کوانتومی هستند شرایطی را فراهم می کنند که در آن وضعیت به تفاوت ها احترام گذاشته می شود.این مدیران, تضاد در سازمان را برای رسیدن به فهم مشترک و تصمیم بهینه لازم می دانند.

اسلاید 13: مدیران مجهز به مهارت های کوانتومیدر آنها کنترل و سلطه جای خود را به اعتماد دو طرفه می دهد. به تمامی ذینفعان سازمان احترام مي گذارند.همه در مسیری گام بر می دارند که در راستای منافع جمع باشد. نام مهارت کوانتومی بر گرفته از شکل ارتباطات بین افراد در سازمان کوانتومی است. (شبیه کوانتوم فیزیک)

اسلاید 14: با جاری شدن مهارت های کوانتومیبه سازمان با نگاهی همچون سازمان یادگیرنده می شودشبکه داخل سازمان سبب ایجاد اعتماد بین افراد شده و سرمایه اجتماعی ایجاد می شوددانش بین افراد تسهیم شده و تدریجا دانش های ضمنی به خدمت گرفته می شوندظرفیت های ایجاد مشارکت افزایش می یابدنهادهای ذهنی, ساختارها را درست می کنند,آنها سازمان ها را متحول می کنند

اسلاید 15: سازمان الف: با بهره گيري از توانايي هاي محدود مهارتي مديريتمقررات و ضوابط بسياري براي كاركنان تدوين شده كه بايد تبعيت كنند،براي هر نفر اهداف خاصي تعريف شده كه، بايد با انجام كار خود به آنها دست يابد،مديران بدقت كاركنان تحت نظرخويش را سرپرستي مي كنندتاانحرافي دركارهاي آنها بروزنكند، افراد اندكي مجازهستند تا از كارخويش عدول كرده، ومطابق ميل خودعمل نمايند،

اسلاید 16: 5. كاركنان بايدهرچيز غير معمولي كه رخ مي دهدرابه اطلاع فردبرتر خويش برسانند، تا اوراه حل مناسبي براي آن بيابد، 6. ازكليه كاركنان خواسته مي شودازطريق مجاري خاص ارتباطي سلسله مراتب با يك ديگر ارتباط داشته باشند، 7. چون مديريت نمي توانداعتمادي جدي به صداقت يا يك دلي افراد تحت امرخودداشته باشد،لازم مي بيندكه كنترلهاي سفت و سختي را اعمال كند، 8. مديران و كاركنان بجاي متخصص بودن ، همه كاره اند ،زيرا به نحو مشابهي از ابتداي شغل خويش به استخدام سازمان درآمده وبه فراخورنيازآن درپست هاي سازماني مختلف چرخيده اند، 9. دراين سازمان:تلاش ، وفا داري ، همكاري ، و جلوگيري از بروزخطا بسيار با ارزش بوده وموردتشويق قرار مي گيرد.

اسلاید 17: سازماني با تجربه مهارتهاي مديريتي1. براي انجام فعاليت هاي گوناگون دراين سازمان تعداد محدودي قانون و مقررات وجود دارد،2. به كاركنان بعنوان افرادي سخت كوش و مورد اعتماد نگريسته مي شود،لذا اقدامات سرپرستي خيلي سفت و سخت و جدي نيست،3. كاركنان تشويق مي شوند تامسايل راخودشخصا حل وفصل نمايند،ولي وقتي احتياج به مساعدت دارندمي توانند باسرپرستان خويش مشورت نمايند، 4. مديريت ارشد تفاوت اختيارات در رده هاي مختلف را به رده هاي پائين ترمحول مي كند،

اسلاید 18: 5. كاركنان تشويق می شوند تامهارت هاي تخصصي خاص خويش را توسعه دهند، 6.اختلافات بين دپارتماني و بين فردي به صورت رخداد هايي طبيعي تلقي مي شوند، 7. مديران نه تنهابراساس عملكرد دپارتمان تحت نظر خود ارزيابي مي شوند ، بلكه بر اساس اين كه چقدردپارتمان آنان فعاليت هاي خود را با فعاليت ديگردپارتمان ها در سازمان هماهنگ مي كند هم ، سنجيده مي شوند، 8. تشويق و ارتقائات در اختيار كاركناني قرار مي گيرد كه،بيشترين نقش را براي سازمان ايفا كرده اند، حتي در موارديكه اين كاركنان ايده هاي غريب، رفتار شخصي متفاوت و يا عادات كاري متفاوتي داشته اند.

اسلاید 19: انیشتین بر این باور بود که,آنچه در مغزفرد می‌گذرد، جهان اورا می‌آفرینداستفان كاوی چهره سرشناس علم موفقیت: اگرمی‌خواهید درزندگی وروابط شخصی‌ خویش تغییرات جزیی به وجود آورید,به گرایش‌ها و رفتارخود توجه كنید؛اگردل شمامی خواهدقدمهای کوانتومی بردارید و تغییرات اساسی درزندگی خویش ایجاد کنید باید نگرش ها و برداشت های خودراعوض کنید.

اسلاید 20: ميزان قدرت باورها بر كيفيت زندگي انسانها باورها تعيين كننده كيفيت انديشه ها انديشه ها عامل اوليه اقدام ها و اقدام ها عامل اصلي دستاوردها هستندقانون زندگي, قانون باورهاست. باورهاي عالي سرچشمه همه موفقيتهاي بزرگ اند. توانمندي يك انسان را باورهاي او تعيين مي كند. انسان ها هر آنچه را كه باور دارند خلق مي كنند. باورهاي شما دستاوردهاي شما را در زندگي مي سازند.

اسلاید 21: نمونه قدم کوانتومیاستفان کاوی صبح روزی تعطیل سواربراتوبوس بود. تقریباً یك سوم اتوبوس پر شده. بیشتر مردم آرام نشسته ویا سر خود رابه چیزی گرم کرده بودند.درمجموع فضایی سرشار از آرامش و سكوتی دلپذیر برقراربودتااینكه مرد میانسالی با بچه‌های خود سوار اتوبوس شده و بلافاصله فضای اتوبوس تغییر كرد. بچه‌هاداد و بیداد راه انداخته و مدام به طرف همدیگر چیز پرتاب می‌كردند. یكی از آنهابا صدای بلند گریه می‌كرد و یكی دیگر روزنامه را از دست این و آن می‌كشید و خلاصه اعصاب همه‌ افراد داخل اتوبوس خرد شده بود.

اسلاید 22: برداشتن قدمهای کوانتومی از استفان کاویپدربچه‌ها كه در صندلی جلوی استفان نشسته بود،اصلاً به روی خود نمی‌آورد و غرق در افكار خویش بود. بالاخره صبراستفان لبریز شده و زبان به اعتراض بازمی کند:آقای محترم! بچه‌های شماواقعاً دارند همه را آزار می‌دهند. شما نمی‌خواهید جلوی آنهارا بگیرید؟مرد كه انگار تازه متوجه شده بود چه اتفاقی دارد می‌افتد، كمی خود را روی صندلی جابجا كرد و گفت: بله، حق با شماست. واقعاً متاسفم. راستش ما داریم از بیمارستانی برمی‌گردیم كه همسرم، مادر همین بچه‌ها٬ نیم ساعت پیش در آنجا مرده است. من واقعاً گیجم و نمی‌دانم باید به این بچه‌ها چه بگویم. نمی‌دانم كه خودم باید چه كار كنم و ... و بغض اوتركید و اشك وی سرازیر شد.

اسلاید 23: قدمهای کوانتومیصادقانه بگویید آیا اكنون این وضعیت را به طور متفاوتی نمی‌بینید؟ چرا این طور است؟ آیا دلیلی به جز این دارد كه نگرش شما نسبت به آن مرد عوض شده؟ استفان می گویداوهم بلافاصله تغییر نگرش داد و دلسوزانه به آن مرد گفته,واقعاً مرا ببخشید. نمی‌دانستم. آیا كمكی از دست من ساخته است؟ و....  اگر چه تا همین چند لحظه پیش ناراحت بودكه این مرد چطور می‌تواند تا این اندازه بی‌ملاحظه باشد٬ اما ناگهان با تغییر نگرش خودهمه چیزعوض شد واواز صمیم قلب می‌خواست كه هر كمكی از دست وی ساخته است انجام بدهد.

اسلاید 24: به محض تغییر برداشت٬ همه چیز ناگهان عوض می‌شودكلید یا راه حل هر مسئله‌ که در اینجا با عنوان قدم های کوانتومی از آن یاد شد,این است كه : به شیشه‌های عینكی كه به چشم داریم بنگریم؛ شاید هر از گاه لازم باشد كه رنگ آنها را عوض كنیم و در واقع برداشت یا نقش خودمان را تغییر بدهیم تا بتوانیم هر وضعیتی را از دیدگاه تازه‌ای ببینیم و تفسیر كنیم . آنچه اهمیت دارد خود واقعه نیست بلكه تعبیر و تفسیر ما از آن است.

اسلاید 25: علوم جدید مبتنی بر مهارت های کوانتومیمجموعه ای از مهارت هایی که مدیران را قادر می سازند تا سازمان و مسائل پیش روی آن را با دیدگاهی نوین بنگرند. مهارت هایی که قصد جایگزینی مهارت های سنتی را ندارند، بلکه آنها را کامل می کنند.

اسلاید 26: وظایف مدیران

اسلاید 27: حوزه توانایی های مهارتی مدیریتمديريت زمانمديريت بحرانتفويض اختياراخلاق ومعنويت حرفه ايمديريت تعارض خودشناسي و خودآگاهيحل خلاق مسايل مهارت هاي ارتباطيخصايص مديرمهارت هاي مذاكره كردنمديريت تغييرتوانايي هاي مديريتمديريت اقتضامتقاعد سازي ومشاركت

اسلاید 28: مهارت های کوانتومی در مدیریت

اسلاید 29: مهارت های کوانتومی در مدیریت

اسلاید 30: 1- مشاهده کوانتومی: به معنی توانایی مشاهده امور از روی عمد. توانایی دیدن آگاهانه2-تفکر کوانتومی: توانایی تفکر در ظاهر احمقانه اما در باطن درست. توانایی تفکر متناقض 3-احساس کوانتومی: توانایی احساس سرزندگی. توانایی حس کردن به صورت حیاتی و زنده4-درک کوانتومی: توانایی درک از روی حس. توانایی درک شهودی5-عکس العمل کوانتومی: توانایی انجام امور به صورت مسئولانه. توانایی انجام دادن با مسئولیت6-اعتماد کوانتومی: توانایی اعتماد کردن در زندگی. توانایی اعتماد به زندگی7-وجود کوانتومی: توانایی ایجاد ارتباطات کوانتومی با محیط اطراف. توانایی شرکت در رابطه

اسلاید 31: راست مغز :تحليلگر كيفي بدنبال خلاقيت تدابير خلق الساعهفرصت طلبي هوشمندانه تفكر بموقع چپ مغزتحليلگر كميبدنبال روش مقيد به برنامه روابط علي و معلولي

اسلاید 32: حل خلاقانه مسئلهتعريف مسئله (Object Finding)جمع‌آوري داده (Fact Finding)تعريف دقيق مشكل (Problem Finding)توليد راه‌حل‌هايي براي مسئله (Idea Finding)ارزيابي و انتخاب بين راه حل‌هاي ممكن (Solution Finding)قبولاندن تصميم گرفته شده و تصميم فروشي (Acceptance Finding)

اسلاید 33: مهارت دیدن یا مشاهدهبوسیله این مهارت، می توان واقعیت ها را یافت. این مهارت باید همراه تمرکز باشد. بعضی توانایی دیدن هدفمند براساس انتظارات و باورهای بیننده را دارند, زیرا واقعیت ذاتاً ذهنی است .مدیران را قادر می‌سازد كه آگاهانه مقاصد و نیت‌های خود را انتخاب كنند. پاسخ كوانتومی برای حل تعارض یا برخورد با آن چنین خواهد بود. كشف پیش‌ فرض‌ها و عقاید آنهایی كه در تعارض هستند.

اسلاید 34: نگاه جستجوگر به معني آن است كه فرد اطلاعات و مدارك موجود در محيط را جمع آوري، مستند سازي و ارزيابي كند. لذا فرد بايد توانايي هاي ذهني براي يادگيري، توانايي مواجهه با موانع و مشكلات، توانايي تاب آوردن در مقابل سختي هاي فيزيكي و روحي و توانايي شناخت مردم (علم مردم شناسي) دارا باشد.توانايي نتيجه گيري بر اساس مدارك موجود، توانايي تحمل آوردن در برابر تبعيض، توانايي اجتناب از زود قضاوت كردن از جمله نتايج ديگر ديدن كوانتومي است.درك ما از محيط، واقعيت قلمداد مي شود. هر آنچه كه ما مي بينيم، مي شنويم، لمس مي كنيم مي چشيم و مي بوئيم كاملاً در چهارچوب تصورات ذهني ماست.

اسلاید 35: تفکر کوانتومیتوانایی تفکر در ظاهر احمقانه اما در باطن درست. این که فرد متفاوت از دیگران و جریان هنجار تفکری جامعه، فکر کند. شکافتن مغز, منجر به وجود آمدن فکرهای جدید و خلاق می شود. فهمیدن از طریق حس کردن و تجربه از نزدیکتنها در این شرایط است که چیزی خلق می شود که آن چیز به دلیل جریان غالب فکری موجود، در جامعه وجود نداشته و از آن محروم بوده است.

اسلاید 36: درک کوانتومیتوانایی درک از روی حساینکه وقایع محیطی را با استفاده از شبیه سازی در ذهن پیش بینی نمود. یعنی رادارهای ذهن,مجموعه عوامل موجود در محیط را شناسایی وسپس نتیجه ترکیب این عوامل که به صورت یک واقعه یا پدیده خود را نشان می دهد، پیش بینی نمایند و بر اساس این پیش بینی عکس العمل نشان دهند.درك كوانتومي كاركنان را مجاب مي كند كه از خرد جمعي داخلي، براي تحليل داده هاي خارجي استفاده كنند.

اسلاید 37: فايده درک و تفکرکوانتومیتفكر و درك كوانتومي به طور قابل ملاحظه اي ظرفيت سازمان را گسترش مي دهند. اين دو مهارت به طور قابل ملاحظه اي بصيرت ذاتي فرد را در خلاقيت براي حل مشكلات و قدرت تصميم گيري تحريك مي كند.

اسلاید 38: احساس کوانتومیتوانایی احساس سرزنده بودناحساس امید و رویش فرصت های جدید را در خود نکشیم. لازمه آن مهندسی ذهن و دوری از افرادی است که سعی در تخریب مهندسی مثبت ذهن ما دارند.

اسلاید 39: اعتماد کوانتومیتوانایی اعتماد کردن در زندگی است.لازمه برقراری رابطه اجتماعی (براي هم افزایی) در سازمان، توانایی اعتماد به همکاران است. این اعتماد شرایطی را فراهم خواهدکرد که به دلیل اصل کامیابی فراخود، تفکر مثبت شبیه بازی دومینو در سازمان پراکنده می شود و فرصت تفکر منفی و به دنبال آن عمل منفی از افراد سازمان، گرفته مي شود. وجود شخصیت جاذبه دار و کاریزماتیک کمک زیادی به دوام اعتماد می کند. جاذبه دار بودن اینگونه شخصیت ها، فرصت تفکر منفی را در نطفه خفه می کند.

اسلاید 40: نتايج حس واعتماد كوانتومياز مهارت هاي حس كوانتومي و اعتماد كوانتومي به عنوان مهارت هاي ساختاري ياد مي شود. با بكارگيري حس و اعتماد كوانتومي نحوه نظارت در سازمان تغيير مي كند. سازمان در اين شرايط ساختار سنتي و ديكتاتوري خود را تغيير مي دهد و نمودار سازماني به كل تغيير مي كند.

اسلاید 41: وجود کوانتومیتوانایی ایجاد ارتباطات کوانتومی با محیط اطرافمعنی این گونه ارتباطات این است که همانند کوانتوم فیزیک، پیوند بین اعضای گروه گسسته نشود. این امر لازمه ارتباطات کوانتومی است.

اسلاید 42: عکس العمل کوانتومیتوانایی انجام امور به صورت مسئولانهاینکه در برابر پیش بینی و شبیه سازی مراحل قبلی، عکس العمل مناسب در زمان مناسب و جای مناسب به صورت مسئولانه (نه با بی تفاوتی) از فرد بروز نماید. در دنیایی که نتیجه پرواز یک پروانه می تواند منجر به سیل و فروپاشی در نقطه ی دیگر از جهان شود، بی تفاوتی هزینه های بالایی خواهد داشت و غیر قابل بخشش می باشد.

اسلاید 43: عکس العمل کوانتومیتفکر کوانتومیاحساس کوانتومیدرک کوانتومیمشاهده کوانتومیاعتماد کوانتومیوجود کوانتومیساختارچشم اندازراهبردارزش هانمایی از ارتباطات مهارت های کوانتومی

اسلاید 44: تغذيه کننده ارتعاشي قرص هاي توليدي رو براي بسته بندي از اطراف مارپيچ داخلي کاسه تغذيه کننده فرستاده وازطريق سرسره باصفحه شيبداري به نقاله تحويل ميده. با پائين رفتن قرص ها، بازرسين قرص هاي معيوب رو شناسايي و از خط خارج مي کنند.قرص هاي معيوبنقالهظرف دورريزهاايستگاه بازرسي قرص

اسلاید 45: چالش - پسشنهاد سيستمتعويض بازرسين با يک سيستم بازرسي ويديويي گران قیمت و تخصصی دلاريپروژه با بازگشت سرمايه فوق العاده مطلوبي ، اما امکانات مالي آن در دسترس نيست.نظر رئيس اين است که پروژه معرکه اي است، ولي راه ديگري براي حل مشکل پيدا کنيد.

اسلاید 46: خود قرص ها خود را بازرسي کنندظرف دورريزهارهاساز تغذيه کننده کاسه اي به گونه اي عوض شه که،قرص ها در حالي که روي پهلوي خودشون مي غلتن از اون خارج شن. نقاله را حدود7س م جابجا کنيد. قرص هايي که گردن با سرعت مشخص غلتيده و فرصت پريدن به نقاله رو پيدا مي کنن. اونايي که لبه شون پريده يا با سرعت کمتر مي غلتن يا به بغلشون مي لغزن وبه داخل ظرف قطعات معيوب مي افتن.منبع حل مشکل:سرعت غلتيدننقش بازرسي قرص ها بدون نياز به بازرس ها و دستگاه ويديويي انجام شده

اسلاید 47: آسمان‌خراش‌هایی برای آرامش مردگان!در شهرهای بزرگ، معضل پیدا کردن جا برای تدفین مردگان، روز به روز بیشتر می‌شود، هزینه تدفین هم بیشتر و بیشتر.دو طراح به نام‌های یالین فو و ایهسوان لین، طرح‌هایی برای حل این مشکل دارند. آنها تصمیم دارند که که در بمبئی، آسمانخراش ویژه‌ای برای تدفین مردگان بسازند، این آسمانخراش سبز، موشکا نام دارد. از لحاظ سمبلیک طراحان کوشیده‌اند، نمای این برج یادآور اتصالی بین زمین و بهشت باشد.

اسلاید 48: برج ۳۲ طبقه برای تدفین مردگان، درشهر سانتوس برزیل,,جاذبه توریستیاین برج مجهز به رستوران، کلیسا، دریاچه و باغ هم هست.در آن اصلا تبعیضی بین مردگان ادیان مختلف گذاشته نمی‌شود

اسلاید 49: مجموعه برج‌های سیزده طبقه تدفین مردگان در شهر بوگوتا در کلمبیا

اسلاید 50: جمع بندیكسب مهارت هاي كوانتومي ارتباطي با چشم انداز و اهداف سازمان ندارد. بلكه به باور افراد بر مي گردد.هر فردي تنها آن چيزي را انجام مي دهد كه باور او با انجام آن كار، آرام مي شود.به هيچ عنوان نبايد سعي در تغيير افكار افراد داشت. بلكه بايد ايده هاي افراد را درباره چگونگي فكر كردن تغيير داد و عينك جديد به چشمان افراد زد. مدير براي كسب مهارت هاي كوانتومي بايد سعي كند بيشتر گوش كند و كمتر ايده هاي خود را بيان كند.(توانايي جديد تعريف شده براي مديران)

اسلاید 51: جمع بندیاگر اين اصل را بپذيريم كه ما نمي توانيم آنچه را كه تصور نمي كنيم، خلق كنيم آنگاه به لزوم تفكر مثبت براي كسب مهارت هاي كوانتومي پي مي بريم.افراد تنها آنچه را كه درك مي كنند، انجام مي دهند و درك آنها وابسته به دنياي حقيقي آنهاست.نظريه كوانتومي گزينه هاي جديدي را پيش روي مدير قرار مي دهد. نظريه كوانتومي بيانگر اين است كه خلاقيت نتيجه تمركز است نه فشار و اجبار,در حالي كه تنش و زور از رويكرد هاي تفكر نيوتني است.

اسلاید 52: مکان وقوعمهارت های کوانتومیشکل بروز مهارتکیفیتمشاهده کوانتومیتمرکزنوآوریتفکر کوانتومیخلاقیتانگیزشاحساس کوانتومیپر انرژیتفویض اختیاردرک کوانتومیتضادمسئولیت اجتماعی عکس العمل کوانتومیارزش های اخلاقیتغییر/بی نظمی اعتماد کوانتومیانعطاف پذیریکار تیمی/تنوع فکری وجود کوانتومیپر شور و حرارتمکان، مهارت و شکل بروز مهارت کوانتومی

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید