سایر تحقیق و پژوهش

بررسی اشکالات فرم های سرشماری

eshkalat_sarshomari93

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی اشکالات فرم های سرشماری”

بررسی اشکالات فرم های سرشماری

اسلاید 1: بررسي اشكالات فرم هاي سرشماري ابتدای سال 94

اسلاید 2: خم پيچ اشکالات مربوط به سرشماریاشکالات مربوط به زیج حیاتی خم پیچ1-تعداد کل موالید در گروه هدف 4 نوشته شده در صورتی که 5 صحیح است .2-تعداد کل زنان 30تا 59 ساله 326 نوشته شده در صورتی که 226 صحیح است .3-جمع کل کودکان 0تا 7 سال را در فرم گروه هدف ننوشته است .از غلط گیر در فرم ها استفاده شده است .1-جداول و گردونه مرگ و تولد با هم مطابقت داشت..

اسلاید 3: تجره اشکالات مربوط به سرشماریاشکالات مربوط به زیج حیاتی تجره 1-تعداد مردان روستای اصلی30تا 59 ساله 46 نوشته شده در صورتی که 33 صحیح است 2-تعداد زنان روستای اصلی 30تا 59 ساله 53 نوشته شده در صورتی که 49 صحیح است .3-تاخیر در ارسال فرم مهاجرت 1-جداول و گردونه مرگ و تولد با هم مطابقت داشت.

اسلاید 4: رحمت آباد

اسلاید 5: مركز منتظرياشکالات مربوط به سرشماریاشکالات مربوط به زیج حیاتی مرکز منتظری 1- تعداد جمعیت کمتر از 15 سال بهداشت حرفه ای اشتبا ه بود .درفرم بهداشت محیط و حرفه ای از غلط گیر استفاده شده است جداول و گردونه مرگ و تولد با هم مطابقت داشت.تیک ها به عدد تبدیل نشده است

اسلاید 6: تيدجان

اسلاید 7: قودجان

اسلاید 8: خشکرود

اسلاید 9: دوشخراطاشکالات مربوط به سرشماریاشکالات مربوط به زیج حیاتی دوشخراطاز غلط گیر در فرم های گروه هدف و بیمه استفاده شده است تعداد تولد های زنده و وزن هنگام تولد یک مورد اختلاف داشت .

اسلاید 10: سنگ سفيد اشکالات مربوط به سرشماریاشکالات مربوط به زیج حیاتی سنگ سفید اشکال ندارد . جداول و گردونه مرگ و تولد با هم مطابقت داشت.

اسلاید 11: لايجند

اسلاید 12: بیدهند

اسلاید 13: وادشت

اسلاید 14: باباسلطان

اسلاید 15: سنگ شير

اسلاید 16: کهرت و حاجی آباد اشکالات مربوط به سرشماری ویست و خانه ها اشکالات مربوط به زیج حیاتی ویست و خانه ها اشکال ندارد از غلط گیر در فرم بهداشت حرفه ای حاجی آباد استفاده شده است .جداول و گردونه مرگ و تولد با هم مطابقت داشت.

اسلاید 17: ارجنک

اسلاید 18: ویست

اسلاید 19: مركز بهشتي(مناطق شهري)

اسلاید 20: پایگاه شریعتی

اسلاید 21: پایگاه رفعتی

اسلاید 22:

اسلاید 23:

اسلاید 24:

اسلاید 25:

اسلاید 26:

اسلاید 27:

اسلاید 28: تشویقی و تقدیر امسال از مراکزی که کمترین اشکال را در تکمیل فرم های سرشماری داشته اند .مسئول سرشماری آن مرکز و کاردان های که تمام بازدید ها را به همراه ارسال گزارش کتبی بازدید انجام داده اند و آمار بدون اشکال داشته اند .بهورزان خانه های بهداشتی که فرم های آماریشان بدون هیچ اشکالی بوده است..

اسلاید 29: لازم به ذکر است از سال آینده آمار سرشماری بهداشت محیط و حرفه ای که توسط کارشناسان انها به واحد امار ارسال می شود ،توسط مسئول واحدهای مربوطه بررسی و به کارشناسی که هیچ اشکالی نداشته باشد تشویقی داده می شود .

اسلاید 30: مسئولين سرشماري : مركز بيدهند:آقای سلحشور مركز منتظري:آقای یزدان پرست مركز ويست :آقاي پورعماديمركز خم پيچ:خانم چراغیمركز بهشتي(روستايي) :آقای شیرازی مركز بهشتي(شهري):خانم صالحی

اسلاید 31: جمع بندي :مركز ويست: 3 اشكالمركز بهشتي (شهري): 6مورد اشكالمركز بهشتي (روستايي):بدون اشكالمركز خم پيچ: 9مورد اشكالمركز بيدهند:7مورد اشكالمركز منتظري: 8مورد اشكال

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید