کشاورزی و دامپروری باغبانی و زراعت

بررسی اثرات تاریخ کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد آفتابگردان

aftab-grdaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی اثرات تاریخ کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد آفتابگردان”

بررسی اثرات تاریخ کاشت بر عملکرد و اجزای عملکرد آفتابگردان

اسلاید 1: عنوان: بررسي اثرات تاريخ كاشت بر عملکرد و اجزاي عملکرد دو رقم آفتابگردان روغني ركورد و آذرگلاستاد مربوطه:دانشجو:

اسلاید 2: مقدمه اهميت دانه هاي روغني به عنوان يكي از منابع مهم تأمين كنندة انرژي در جهان غير قابل انكار است. اين گياهان عمدتاً به علت استفاده از روغن خوراكي و يا غير خوراكي و البته موارد مصرف ديگري از جمله تأمين علوفه، استفاده در صنايع كاغذسازي، توليد مارگارين و پروتئين گياهي، تهيۀ صابون و رنگهاي مرغوب و مواد آرايشي، تغذيه پرندگان، مصارف آجيلي و استفاده در شيرينيپزيها و نيز مصارف دارويي. تعيين تاريخ كاشت مستلزم آگاهي از خصوصيات فزيولوژيكي ،مورفولوژيكي و همچنين زمان وقوع مراحل مختلف نمو و تأثير عوامل محيطي بر آنهاست.

اسلاید 3: نتايج حاصل از آزمايش اهدائي و نور محمدي روي گلرنگ نيز حاكي از اين مطلب است كه با تأخير در كاشت، تعداد دانه در طبق كاهش مي يابد. آنها طي آزمايش در شرايط خوزستان گزارش كردند كه بطور كلي ميانگين تعداد دانه در طبق در كاشتهاي زود هنگام بيشتر بوده و با تأخير در كاشت كاهش مي يابد. حداكثر تعداد دانه در طبق در تاريخ كاشت بدست آمد.

اسلاید 4:

اسلاید 5: مواد و روش ها مواد و روش ها اين طرح در سال 1386 در مزرعه پژوهشي دانشکده کشاورزي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساوه انجام شد. شهرستان ساوه در عرض جغرافيايي 50 درجه و 21 دقيقه شرقي، قرار داشته و ميانگين ارتفاع آن ازسطح دريا در حدود 1055 متر مي باشد. متوسط درجه حرارت روزانه در اين اقليم در 8 ماه از سال از 10 درجه سانتي گراد بيشتر بوده و در 2 ماه تير و مرداد به بيش از 30 درجه سانتي گراد مي رسد. بطور کلي اقليم دشت ساوه نيمه خشک، متوسط بارندگي ساالنه 206 ميليمترمي باشد.

اسلاید 6: آب آبياري مزرعه دارای هدايت الکتريکي آن حدود 46/5 ميکروموس بر سانتيمتر و اسيديتة آن حدود 7/7 مي باشد. ميزان منيزيوم، کلسيم و سديم آن به ترتيب 10،16،25 ميلي اکي واالن در ليتر است. به طور کلي از نتايج تجزية آب و خاک مزرعه ميتوان نتيجه گيري کرد که خاک، سبک ً و شور و آب آبياري نسبتا شور مي باشد.

6,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید