کسب و کارمدیریت و رهبری

بررسی اثرات سبک شناختی، خود کارآمدی و دامنه کاربرد دانش

صفحه 1:
‎fou‏ :لب ایو رای یر ‎Pru fice!‏ القها): از داووری) ولا ‎ides‏ فروژه عا ‎ti‏ ی ‎We‏ ‎out ۷ ‎

صفحه 2:
12th International Conference, BPMDS 2011 and 16th International Conference, EMMSAD 2011 held at CAISE 2011, London, UK, June 2011, Proceedings ۳۳۳7 پر و لو کاربرد دانش Individual Differences and Conceptual Modeling Task Performance: Examining the Effects of Cognitive Style, Self- efficacy, and Application Domain Knowledge ؟. غنى سازى روش هاى مدلسازى مفهومى از طريق علم طراحى ‎Springer‏ )@ Enriching Conceptual Modelling Practices through Design

صفحه 3:

صفحه 4:
* چگونه تفاوت های فردی‌به مدل سازی مفهومی عملکرد وظیفه مربوط فى شود؟ ** خودكارآمدى (مشتق شده از نظريه اجتماعى شناختى (8©045©)) ** سبك شناختى (مشتق شده از نظريه نوع روانى) * دامنه کاربرد دانش (بر اساس ادبیات تجربی اخیر) Dd

صفحه 5:
* دامنه كاربرد دانش / تجربه - ارتباط با عملکرد *** فرضیه اول: عملکرد وظیفه مدل سازی مفهومی برای حوزه و قلمرو آشنا: نسبت‌به قلمرو های نا آشنا بالاتر خواهد بود. * سبک شناختی - ارتباط با عملکرد * فرضیه دوم: مدل سازی مفهومی عملکرد وظیفه از لحاظ سبک شناختی متفاوت است.به طور خاص. 69/7 ها عملکرد بالاتری نسبتبه سه گروه سبک شناختی دیگر خواهند داشت. تباط آن با عملکرد * فرضیه سوم: خودکارآمدی‌به طور مثبت‌با مدل سازی مفهومی عملکرد کار مرتبط است. خود کار آمدی - b

صفحه 6:
نتغیر های مستة ۳ دامنه کاربرد تجربه ‎(HY‏ سبک شناختی ‏*(1) خود کار آمدی وظیفه ‏#اندازه گیری خودکارآمدی ‏*#*اندازه گیری دامنه کاربرد دانش | تجربه ‏*اندازه گیری سبک شناختی ‎Dd ‎ ‎

صفحه 7:
738 9 1.264 Pable 1 ‎ry |‏ عملکرد در حوزه تا آشتا ‎I wale ‎ ‎Table 2. ‎ ‏عملکرد در حوزه آشتا و در حوزه تا آشتا ‎Table 3. ‎ ‏عملعرد در جوزه آشتا و در ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
نتایج تحلیل داده ها تحلیل یک طرفه (۸۱0۷۸) .4 ‎‘Table‏ * p-value > 0 fppt.com

صفحه 9:
* فرضیه ا: عملکرد وظیفه ای در حوزه آشنا بالاتر از عملکرد وظیفه ای در حوزه نا آشنا خواهد بود. * فرضیه ۲: نمرات عملکرد وظیفه ای با توجه به سبک شناختی متفاوت است. به طور خاص.احتمالا /9) ها عملکرد بالاتری نسبت به سه گروه دیگر دارند. * فرضیه ۳: خودکارآمدی به طور مثبت با عملکرد وظیفه ای در ارتباط است.

صفحه 10:
در توسعه سیستم های اطلاعات» مدل سازى مفهومی. که شامل دو مدل سازی داده و مدل سازی فرایند می باشد» موثرترین روش برای به تصویر کشیدن و به اشتراک گذاری» درک درستی از قابلیت های کاربردی و محدودیت های طراحی محصول | سیستم | خدمات می باشد. کیفیت مدل های مفهومی بستگی به تعدادی از عوامل دارد. این تحقیق بر روی ویژگی های مدل. متمرکز شده و به طور خاص مورد بررسی قرار داد که چگونه سبک شناختی فرد . خود کارآمدی وظیفه . و دانش از دامنه کاربرد برکیفیت دو نوع مدل مفهومی: مدل داده ها و مدل های فرآیند تاثیر می گذارد. نتلیج پژوهش نشان داد که سبک شناختی یک فرد ممکن است به کیفیت مدل مفهومی مربوط شود. علاوه بر لينء تحقیقات نشان داد که خودکارآمدی ممکن است یک عامل تعیین کننده کیفیت ل باقیدبه نظرانمیی وسی که داهعه کازیزد: دان در کیفیت مدل های تولید شده توسط شرکت کنندگان در این مطالعه داشته باشد. Dd

صفحه 11:

صفحه 12:
* مدل مفهومی به عنوان یک فرایند فکری پیچیده * علم طراحی در مقابل یا در ارتباط با مدلسازی مفهومی * ساختار مقاله

صفحه 13:
* تحقیقات طراحی در سیستم های اطلاعاتی * سه چرخه علم طراحی * نقاط قوت. نقاط ضعف. فرصت ها و تهدیدهای پژوهش علم طراحی * جایگزین برای مفهوم نظریه

صفحه 14:
پژوش وا دالش پایه ۳۳ معیط کش با ایجاد |ساخت سن لا منودولوزى ها | ذلش كيردى /) ختص كردن | | تحبين كرنن ‎[eet‏ سلزمانها موارد بيشتر از بايه داش کاربرد در محيط مناسب چرخه هایپژوهش عم طراحی به شکلی كه توسط 11611061 ,۸.10 معرفی شده لست ‏ .1 ,لآ pb

صفحه 15:
طراحی و ایجاد 15 پژوهش علم طراحی پژوهش طراحی 3 چگوند کسب و کار فعالیت می کند. 3 1 ه تشريح فعاليت كسب و کار شیوه تشخیص ویزقتی ها پم ۲ ‎ete‏ ‏شيوه نتيجه كيرى شرايط مورد تياز وه نتيجه كيرى اهداف | ل 5 و #۶ شیوه مدل سازی شيوه توسعه مدل * 0 و شیوه استدلال در 3 ‎|e‏ = عورد ويذكى ها ‎g‏ ‏روش پیاده سازی ‎Evaluation aS‏ روش تست كردن روش ارزیایی چهارچوب برای درک پژوهش علم طراحی و ایجاد و طراحی سیستم های اطلاعاتی ساپ اس

صفحه 16:
* ارتباط رویکردهای علم طراحی با مدلسازی مفهومی *_ارتباط چرخه های علم طراحی با فعالیت های اصلی مدلسازی ‎IG‏ مراحل مشاهده شده در مدل مفهومی

صفحه 17:
(۱) مدل هاء مصنوعات هدفمند ۲۲" هستند که برای پرداختن به یک مشکل درنظر گرفته می شود. (۲) مدل هاء راه حل هایی برای مشکلات مربوطه و مهم هستند. (۳) ابزار. کیفیت. و اثر بخشی مدل ها باید توسط ارزیابی کیفیت. مشخص شود. (۴) مدل سازی پژوهش باید به موضوعات مدرن کمک کند. (۵) تحقیقات مدل سازی بر استفاده از روش های دقیق, متکی باشد. (۶) مدل سازی یک فرایند جستجو است و از شرایط لغو استفاده می کند. (۷) مدل ها بايد به هر دو مخاطبان مدبریت و فن آوری گرا ابلاغ شود.

صفحه 18:
reasoning on concept development acts rigor stage (concept development) سطوح فعالیت های مدل سازی منهومی .3 ‎Fig.‏ fppt.com

صفحه 19:
شرح منشاً و بازتاب توسط مدل شرحی برای ایجاد سیستم ها مفهوم سازی مدل ها مستندات بر اساس نتایج مدلسازی مدل سازی جریان های کاری

صفحه 20:
Lap ‏زان كاريرد دامته در مورد اشيا در منيع‎ 90 (0) مشخصات آشیادرارتبط باذنعان و یا از اور دامن يساس زبان بيان محصولات. ‎Sy‏ نايش | درک 3 8 ‎vA) a ۵‏ را تیه فيرسزي .وید 5 یاو فک ‎ade‏ ‏فت و توس ‎ste‏ تا تخاب شده ات مدل سازی برای تشریح منبع و اساس درک توسط محصول فنی .4 ,یل fppt.com

صفحه 21:
پر اساس تعریف دو نوع سهم پژوهش علم طراحی (علم طراحی و پژوهش طراحی) ما تشابهات را بین پژوهش علم طراحی و طراحی سیستم های اطلاعات حرفه ای و ایجاد آن نشان داده ایم. نقشه ارتباط و طراحی چرخه برای مدل سازی حرفه ای و مدل های سیستم های اطلاعات. همپوشلنی و شکاف در درون نیازهای مدل سازی توصیفی و تجویزی شناسایی و ارلئه شد. لین تجزیه و تحلیل شکاف منجر به ادغام استدلال در علم طراحی و مدل سازی مفهومی و یک منبع الهام بخش برای انتزاع و شکل گیری تئوری است. تحقیقات ما پتانسیل ادغام پژوهش علم طراحی از یک طرف و مدل سازی مفهومی از طرف دیگر را نشان می دهد. اگرچه. به طور جداگانه الئه شدند و مورد بحث قرار گرفتند. تحقیق در علم طراحی و مدل سازی مفهومی منجر به سهم زیادی از دانش, شیوه و تکنیک ها در کمک به یکدیگر شدند. ما یک نقطه شروع را نشان دادیم که می تولند کمک های بسیاری ایجاد کند که منجر به بحث های پربار در روابط بین و کمک های علوم طراحی و مدل سازی مفهومی شود

صفحه 22:
* اين مقاله اولين سرى از مقالاتى است كه به بهبود درك. تشابهات. شباهت ها و مشاركت هابا يكديكر در يزوهش هاى علم طراحى و مدل سازى مفهومى اختصاص خواهد داث * مرور ما و ادغام علم طراحی و چارچوب های مدل سازی مفهومی به درک بهتری از رابطه بالقوه مدل سازی مفهومی و علم طراحی منجر شده است. ما از یک مدل یکپارچه استفاده کردیم. به عنوان جایگزین. ما می توانستیم از یک مجموعه مدل متشکل از مدل های ترکیبی, شامل یک مدل تشریح. یک مدل تجویزم یک مد مفهومی, مدل توضیح. مستندسازی» و غیره استفاده کنیم.

صفحه 23:
59 5 Than You! y ‎pb‏ چم

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان