پزشکی و سلامت

بررسی اپیدمیولوژیکی اختلالات جنسی در بیماران قلبی و عروقی نسبت به افراد سالم مشابه در سالهای ۱۳۹۷-۱۳۹۳ شهرستان دامغان

barrasi_ekhtelalat_jensi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی اپیدمیولوژیکی اختلالات جنسی در بیماران قلبی و عروقی نسبت به افراد سالم مشابه در سالهای ۱۳۹۷-۱۳۹۳ شهرستان دامغان”

بررسی اپیدمیولوژیکی اختلالات جنسی در بیماران قلبی و عروقی نسبت به افراد سالم مشابه در سالهای ۱۳۹۷-۱۳۹۳ شهرستان دامغان

اسلاید 1: بنام خداوند آفریننده خلیج همیشه فارس ایران

اسلاید 2: بسمه تعالیبررسی اپیدمیولوژیکی اختلالات جنسی در بیماران قلبی و عروقی نسبت به افراد سالم مشابه در سالهای 1397-1393 شهرستان دامغان محقق و نویسنده: علی اکبر منصوریان مدیر - مشاور مرکزآموزش و مشاوره سایاMobile: 09123321202

اسلاید 3: مقدمه: با توجه تغییرات اپیدمیولوژیکی جمعیتی ، فرهنگی و الگوی بیماریها و به تبع آن مرگ و میر و سبک و شیوه زندگی مردم هم دچار تغییر و تحولات اساسی گردیده است بطوریکه در حال حاضر اولین علت مرگ و میر در جهان و کشورما ایران بیماریهای قلبی و عروقی است بطوریکه در شهرستان دامغان حدود 50% مرگ و میر و 76% از کل مراجعین به مراکز بهداشتی درمانی ، درمانگاه ها و تک بیمارستان شهرستان دامغان در حال حاضر بیماریهای قلبی و عروقی تشکیل می دهند.طبق آمار های موجود شهرستان ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی مانند دیگر بیماریها دچار عوارضی است که مهمترین آنها اختلالات کنشی جنسی می باشد که به دلیل ابتلا به بیماری و مصرف داروهای قلبی و عروقی می باشد.

اسلاید 4: مقدمه: با توجه به تغییرات اپیدمیولوژیکی جمعیتی ، فرهنگی ، الگوری بیماریها و به تبع آن مرگ و میر هم دچار تغییر و تحولات اساسی گردیده است بطوریکه در حال حاضر اولین علت مرگ و میر در جهان و از جمله کشور ما ایران بیماریهای قلبی و عروقی است بطوریکه این میزان در کشور حدود 50% کل مرگ و میر ها است . نکته دیگر در مورد این بیماری این است که به دلیل میزان بالای بروز و شیوع بیماری در صد بسیار زیادی از مراجعین به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای شهرستان دامغان (حدود76%) به دلیل بیماریهای قلبی و عروقی است و از همه مهمتر اینکه سن ابتلا به بیماریهای قلبی در کشور و شهرستان دامغان به شدت پایین و حدود 35-30 سالگی آمده است و به دلایل فوق این بیماری مانند دیگر بیماریها دچار عوارض متعددی می باشد که یکی از این عوارض که بدلیل بیماریهای قلبی و عروقی و همچنین عوارض داروهای این بیماری بسیارشیوع دارد و روز به روز در حال افزایش است اختلالات جنسی است که محقق را وادار به انجام تحقیق در خصوص بررسی وضعیت موجود جهت مداخلات بعدی در زمینه پیشگیری و درمان نموده است.

اسلاید 5: مواد و روش ها : نوع مطالعه توصیفی و تحلیلی است ، جامعه مورد هدف 200 نفر از هر گروه (مبتلا یان به بیماریهای قلبی و عروقی و افراد مشابه سالم) می باشند . روش جمع آوری داده ها و آمار با پرسشنامه محقق ساخته از گروه های هدف که دچار بیماریهای قلبی و عروقی و دچار یک یا چند اختلال جنسی بوده و به مرکز مشاوره جهت مشاوره و درمان مراجعه نموده اند می باشد و نمونه های سالم انتخابی بوده که محقق با توجه به وضعیت بیماران مراجعه کننده از نظر سنی ، جنسی ، تحصیلات ، در آمد ، تغذیه و ... مورد پرسش قرار گرفته اند و بعد از تکمیل پرسشنامه ها توسط محقق با استفاده از نرم افزار epi6 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

اسلاید 6: اهداف پژوهش : شناخت میزان بروز و شیوع انواع اختلالات جنسی در مبتلایان به بیماران قلبی و عروقی .شناخت میزان بروز و شیوع انواع اختلالات جنسی در مصرف کنندگان داروهای قلبی و عروقی.شناخت میزان بروز و شیوع انواع اختلالات جنسی در افراد سالم.

اسلاید 7: روش تحقیق :تحقیق با تهیه پرسشنامه محقق ساخته و انجام مصاحبه با دو گروه مبتلایان به بیماری قلبی و عروقی متاهل و افراد بظار سالم در سالهای 1397- 1393 به تعداد دویست نفر از هر گروه به صورت تصادفی و انتخابی صورت گرفته است و توسط نرم افزار EPI6 مورد تجهیزه و تحلیل قرار گرفته است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید