کسب و کاراقتصاد و مالی

بررسی بازار ERP ایران

صفحه 1:
م \ بررسي بازار 2۲۳ ايران ‎al‏ شرکت تحقیقات و توسعه صادرات نرم‌افزار ثناراي تهیه کننده: مهرداد ذوالفقاریان

صفحه 2:
فهرست عناوین * شناسائي رده‌هاي بازار عوامل مهم بهره‌برداري از 31۳ میزان پياده‌سازي محصول بررسي رده‌هاي بازار اهداف بررسي صنعت 1718 ایران ۴ حداقل ويژگيهاي يك محصول 710۳ کامل برنامه‌ريزي * مدیریت منابع ۴ جنبه‌هاي مرتبط با سازمان گردآوري اطلاعات و پژوهش مرور صنعت 718۳ ايران بررسي عملكرد نقشآفرينان صنعت 15188

صفحه 3:
شناسائي رده‌های بازار ۳1۳۳ < . ۶ * اطلاعات مورد نیاز جهت رده‌بندي بازار ردهبندي بازار 1۳11۳ ایران بر پایه سرمایه ثبتي شرکتها ۴ شناسائی چهار طبقه زیر براساس اطلاعات گردآوري‌شده از شرکها * يكه شركتهاي با سرمايه ثابت بيشتر از 0 میلیون دلار دو: شرکت‌هاي با سرمایه ثابت بین 5 میلیون دلار تا 100 میلیون دلار * سه: شرکت‌هاي با سرمایه بین 1 میلیون دلار تا 5 میلیون دلار * چهار: شركت‌هاي با سرمايه بين 100 هزار دلار تا 1 میلیون دلار

صفحه 4:
عوامل مهم بهره‌برداري از 121۳۳ ‎i‏ * عوامل كليدي زیر موجب جذب شركتهاي فعال در صنایع گوناگون به سمت 318 می‌باشند: * وجود فرآيندهاي نسبتاً پیچیده كاري * گستردگي فعالیت‌ها و منابع سازماني و نیاز به کنترل و هماهنگي میان حوزه‌هاي كاري مختلف * برنامه‌ريزي براي صادرات محصولات ننارای

صفحه 5:
میزان پياده‌سازي محصول حجم پياده‌سازي محصولات 1711 براي پاسخگوئي به نيازهاي موجود بوده است. بیشترین مقدار پياده‌سازي محصولات براي صنایع زیر ثبت شده‌اند: ۴ صنایع فلزي و فولاد صنایع دارويي و شيميايي اصنايع نقت كاز و يتروشيمي صنایع غذايي * مت سیمان صنایع خودرويي و قطعات جانبي صنعت بانك و بیمه

صفحه 6:
بررسي رده‌هاي بازار ۴ زمينه‌هاي بهره‌برداري از نتایج کسب‌شده ۴ میزان آمادگي شركتهاي مستقر در رده‌ها * تشابه رده‌هاي اول و دوم از لحاظ آمادگي براي خرید و پياده‌سازي ‎ERP‏ ‏* آمادگي بالاي رده‌هاي اول و دوم براي بهره‌برداري از محصول 7 قراركرفتن رده سوم با فاصله زيادي يس از رده‌هاي فوق ادن میزان آمادگي رده چهارم براي استفاده از محصول * ناچیزبودن شانس پياده‌سازي 318۳ در رده جهارم 7

صفحه 7:
اهداف بررسي صنعت ‎ERP‏ 6 ‎baal‏ ۴ شناسایی شرکت‌های فعال در زمیتد ۴ شفاف‌سازی وضعیت فعالیت شرکت‌هاي ارائه 1 ERP oss شناسایی اطلاعات فنی محصولات و خدمات شرکت‌هاي ارائه دهنده 810۳ ۴ شناسایی حوزه فعالیت شرکت‌هاي 1211۳ ۴ شناسايي همکاران خارجی شرکت‌هاي فعال در زمینه ‎ERP‏ 1 بررسي وضعیت منابع انساني شرکت‌هاي ارائه ‎ERP dun.‏ . * شناسايي میانگین هزينه‌هاي مرتبط با پياده‌سازي ط1 در شرکت‌هاي ارائه دهنده شناسايي برنامه‌هاي آتي براي توسعه بازار شرکت‌های ارائه دهنده" 11۳ تهیه شرایط مقایسه و انتخاب اولیه محصول مورد نظر براي شرکت‌هاي متقاضي محصول

صفحه 8:
حداقل ويژكيهاي يك محصول << . / کامل ۱ عدم وجود تعریف یکسان از محصول 18188 در طرف صنعت گردآوري حداقل وهای يك محصول ‎Gab jl dal? ERP‏ خبرگان وجود حداقل سه ويزگي زیر در يك محصول جهت کامل‌بودن آن: ۴ برنام‌ريزي 8 مديريت منابع * جنبه‌هاي مرتبط با سازمان

صفحه 9:
برنامه‌ريزي ضرورت برنامه‌ريزي موثر در سازمان توسط محصول ‎ERP‏ لزام به برنام‌ريزي محصول 7188 براي سه ملفه مواد. ماشین‌آلات و نيروي انساني نیاز به امکان برنامه‌ريزي اضافي مثل برنامه‌ريزي براي منابع مالي بر کیفیت محصول الزام به برنامهريزي محصول 18 براساس 3188 يا ‎ole gly 11‏

صفحه 10:
مديريت منابع " تهيه فهرستي از منابع مورد نياز براي توليد كالا يا ارائه خدمت * محسوب‌نمودن فهرست مواد به عنوان قلب فهرست منابع سازمان *" خصوصيات فهرست منابع و مواد عبارتند از: * امکان نسخه‌پذيري از فهرست مواد یا منابع ۴ امکان تهیه انواع مختلفي از فهرست منابع یا مواد * وجود ساختار سلسله مرآتبي در فهرست منایع " امكان تعيين دقيق ماشین‌آلات و تخصصهاي مورد نیاز براي توليد محصولات

صفحه 11:
/ ۷ جنبه‌های مرتبط با سازمان | ‎ot‏ ۳ ويژگيهاني زیر موجب میشوند يك محصول 1708 به محصولي فعال و تأثیرگذار در سطح سازمان تبدیل شود. * مدیریت فرآیند: وجود عناصر مهم و كليدي جهت مدلسازي و طراحي فرآیندها در محصول 8808 تخصیص وظایف و مدیریت جریان کار: وجود مدیریت فرآیند جریان کار در محصول ‎i i ERP‏ 1 ¢

صفحه 12:
کرد آوري اطلاعات و پژوهش * بهره‌برداري از چارچوب زیر جهت شناسايي شركتهاي داخلي و خارجي قعال در حوزة بررسی و جستجوي اينترنتي به شناسايي شرکت‌هاي فعال در حوز ‎E‏ ‏پرس و جو از شرکت‌هاي مطرح نرم‌افزاري کشور * گردآوري اطلاعات از طریق شرکت در ‎gees lk ets‏ تخصصي مرتبط با ۴ پرس و جو از شرکت‌هاي پیاده کننده 3۳۳ اي شناسابي شرکت‌هاي لرائه دهنده اين پرس و جو از مشتریان

صفحه 13:
مرور صنعت ۲137 ایران * شناسائی 42 شرکث به ‎age‏ ‏عرضهكتندكان محصول در ‎‘Ques‏ ‏" تقسيمبندي عرضهكننده محصول 1112 براساس ساختار زیر: * 18 شرکت ارائه‌کننده محصولات خارجي نماینده شركت‌هاي خارجي (643) < * 12 شرکت داخلي فعال در زمینه طراحي. داخلي محصول (065/28) ۴ توسعه ‎ERP (cla Joel,‏ ویژه توسط وزارتخانه‌هاي نفت و دفاع براي استفاده درون سازماني 7 ۴ عدم ارائه اطلاعات توسط 12 شرکت در خصوص نحوه فعالیت آنها (065/28)

صفحه 14:
۰ سهم شركتهاي خارجي در تولید محصول دارابودن بیشترین سهم در پياده‌سازي محصولات * مالکیت محصولات ۳11۳ توسط 17 شرکت ‎a Q es‏ تأبعيت كشورهاي ألمان و آمريكا (هر شركت). استرالياء هند و سوئد (هر كدام با 2 شرکت). انگلیس, فرانسه و تركيه (هر كدام با | شرکت) توسط شركتهاي خارجی عرضه‌کننده محصولوت ‎ERP‏ اي

صفحه 15:
۴ علل سهم بیشتر شركتهاي خارجي نسبت به شركتهاي ايراني در زمینه ارائه مخصول عبارتند آز: ۴ تمایل زياد شركتهاي بزرگ ایران به استفاده از محصولات خارجي ۴ فعالیت بیشتر عرضه‌کنندگان محصولات خارجي در حوزه بازار داخلي نسبت به تولید کنندگان ايرلني دستيابي تعداد كمي از شركتهاى ‎١‏ ‏محصولي با حدلقل ويژگي‌هاي ‎“ERB‏ كامل تلاش ‎sr‏ از شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه رفع نيازهاي سازماني خود

صفحه 16:
بررسي عملکرد نقش آفرینان . ۰ . 7 صنعت ۲:۲۳ در زمینه عملکرد شرکت‌هاي فعال در صنعت؛ ‎Soe‏ زیر قابل توجه مي‌باشند: * کامل‌بودن محصول يك شرکت * نیاز به 12 ماه جهت پياده‌سازي محصول ‎ERP‏ ‏(بطور متوسط) ‎Sey‏ ‏فروش محصولات خارجي تراز اول توسط شركت‌هاي واسط در حیطه پياده‌سازي نیاز به فارسي‌سازي و بومي‌سازي محصولات خارجي ارائه شده به بازار آیان * عدم طلا اي نودن دوران همكاري شركتهاي ارائه دهنده "1714 و همکاران خارجي آنها 4 ۴ تحت پوشش قرارگرفتن کل بازار توسط شرکت‌ها توجه بیشتر عرضه کنندگان به مشتریان با اندازه 5 Luigi عدم وجود تمرکز از لحاظ حوزه‌هاي عمودي و صنایع تمركزي در شرکتها عدم تمرکز شرکت‌ها بر يك یا چند صنعت

صفحه 17:
بررسي عملکرد نقش آفرینان . ۰ . 7 صنعت ۲1۳ } عدم پيروي اغلب عرضهکنندگان از ‎ie‏ خاصي جهت در پياده‌سازي محصول * استفاده از محیط ۸0780660 1۷00۲5 ‎Server‏ و ‎Linux‏ سكوي پیاده‌سازی" عدم ارائه امکانات مناسب و درخور راه حل 8858 توسط عمده شركتها 7 492 وجوج أمكانات زيز:در أكثر محصولات * اتوماسیون اداري و گردش لسناد در درون سازمان * پیمانه برنامه‌ريزي تولید مواد و نيروي انساني و فهرست مواد یکسان‌بودن تقريبي نحوه قيمت‌گذاري محصول در بين شركة

صفحه 18:
* وجود سه سطح زیر براي محصولات ‎ERP‏ ‏ارائه‌شده در بازار ۴ محصول نرم‌افزاري براي مشتریان کوچك محصول نرمافزاري براي مشتریان متوسط محصول نرم‌افزاري براي مشتریان بزرگ اختلاف زياد بین قیمت مشتریان بزرگ و متوسط به دلیل وجود شرایط زیر: * قيمت‌هاي ارائه شده براي مشتریان بزرگ. در واقع مربوط به مشتریان بسیار بزرک آست؟ قیمت مربوط به مشتریان متوسط در واقع قیمت بخش پائيتي رده متوسط شركتها را مد نظر قرار داده است. .6 وجود رقابت شدید بین تولید کنندگان ايراني و خارجي ۴ و بای 5 شركتهاي خارجي فعال در حیطه

صفحه 19:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان