علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

بررسی تاثیر اسباب بازی در رشد کودکان

roshd-kodakan-09

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی تاثیر اسباب بازی در رشد کودکان”

بررسی تاثیر اسباب بازی در رشد کودکان

اسلاید 1: موضوع پروژه : بررسی تاثیر اسباب بازی در رشد کودکان

اسلاید 2: بیان مسئلهبازی در همه ی مراحل زندگی کودك سهم عمده ای در ر شد بدنی و روانی کودك ایفا می کند.بازی به خودی خود آن قدر برا ی کودکان طبیعی است که اگر آنان را از انجام دادن بازی منع کنند، رشدشان با اختلاف مواجه می شود و دچار افسردگی و به نوعی گریز از خود و دیگران می شوند. بازی راهی برای کسب تجربه بخصوص در مسائل پراضطراب زندگی و استرس های مختلف است.بیشتر والدین کودکان آرزو می کنند کودکشان به تنهایی خودش را سرگرم کند. این خواسته والدین نطقی است چون کودك می تواند اسباب بازیها را بردارد و با آنها بازی کند، دنبال توپ بدود، کتابی را ورق بزند. بنابراین، نوع انتخاب این وستتایل می تواند در بهبود روابط اجتماعی آنها تأثیر به سزایی داشته باشد

اسلاید 3: اهمیت و ضرورت پژوهش دوران کودکی به جهت نقش مهمی که در سرنوشت آینده انسان ایفا می کند فرصت بی نظیری است که نباید آنها را از دست داد. این دوران بهترین زمان برای تربیت و پایه گذاری زندگی سالم و سعادتمندانه فرزند است.بازی برای کودك یك ضرورت اجتماعی، زیستی و روانی است و ریشه در ساختار روانشناختی، زیست شناختی و اجتماعی نوع بشر دارد. در این میان اسباب بازیها نیز رکن مهمی در بازیهای کودکان دارد و پاسخگوی مناسبی برای نیازهای روانی، زیستی و اجتماعی آنها می باشد.در واقع اسباب بازی و بازی، محملی است که به واسطه ی آن کودك ضمن تنش های زیست شناختی، روان شناختی و اجتماعی خود به تعادل ضمن دست می یابد. بازی کردن راهی برای بیان احساسات کودکان نیز می باشد. با توجه به اینها می توان گفت که از اهمیت بازی برای کودکان چیزی پوشتیده نمی باشد.

اسلاید 4: پیشینه پژوهش : یک چکیده از یک پایان نامه مرتبط با موضوع سیدمجید رضوی و محمد خدامرادی در پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر بازی و اسباب بازی در رشد اجتماعی کودکان با بررسی عوامل موثر در رشد اجتماعی کودکان و عوامل بروز اختلالات رفتاری و رابطه آنها با سن عقلی و انتخاب نوع اسباب بازی و ضمن بررسی دیدگاه های روانشناسان درمورد اسباب بازی به این نتیجه رسیده اند که اختلالات رفتاری در کودکان و مخصو صاً نوجوانان اکثراً به صورت ناسازگاری و رفتارهای ناجور و غیراخلاقی یا ضد اجتماعی ظاهر می شود.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید