علوم مهندسی معماری و عمران

بررسی تاثیر ورزش بر مهندسی

moghayese-varzesh-va-mohandesi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 17 اسلاید کامل و اماده قابل تعویض اسم به راحتی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
709 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی تاثیر ورزش بر مهندسی”

بررسی تاثیر ورزش بر مهندسی

اسلاید 1: انواع سقفهای رایج بتنیکرومیت –کمپوزیت-متال دک - کوبیاکس بررسی و مقایسه ورزش و مهندس نام درس: اخلاق مهندسیرشته: امور اجرایی ساختماناستاد: دکتر محمد حسین صائمیاندانشجو: احمدرضاملاحیدانشکده فنی امام محمدباقر(ع) ساریدی97

اسلاید 2: خلاصه ای از وظایف ورزشکار و مهندس طبق قانونمهندسبه طور خلاصه مهندس باید طبق ماده ۱۴آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان درحدود ظرفیت اشتغال و با داشتن پروانه اشتغال نسبت به ارائه خدمات مهندسی اقدام نموده و طبق ماده ۱۶مسوولیت صحت طراحی و محاسبه،اجرا،نظارت و نظایر آن،با توجه به موضوع بر عهده شخص وی می باشد.ورزشکار1-دور نگه داشتن محیط های ورزشی از هرگونه ناهنجاری.2-پیشگیری از تضییع حقوق جامعه ورزشی افراد.3-برخورد خوب که شایسته یک ورزشکار باشد.

اسلاید 3: مقایسه خدمات ارایه شده از سوی ورزشکارو مهندسمهندس طراحی:بر اساس اصول مشخص مهندسی،گزارشات آزمایشگاه،وضعیت محل و... طراحی صورت میگیرد.اجرا:در صورت ارجاع امر به مهندس مجری بر اساس علم و تجربیات وی امر ساخت و ساز پیگیری می گردد.نظارت:باتوجه به نقشه های تایید شده و بر اساس مقررات ملی ساختمان و قوانین موضوعه نظارت بر روند ساخت صورت میگیرد.مربی ورزشی1-دور نگه داشتن محیط ورزشی از ناهنجاری ها2-پیشگیری ازبرخورهای ناشایست وبدآموزی هادر محیط های ورزشی

اسلاید 4: مقایسه درآمد ورزشکار و مهندسمهندس:باتوجه به لزوم طی ۳سال از اخذ مدرک تحصیلی جهت اخذ پروانه اشتغال از یک سو و همچنین نیاز به تلاش مضاعف و اخذ پروانه از سوی دیگر،معمولا مهندسان ۵سال اول دوران کاری از درآمد مستقیم محروم هستند و عموما با اشتغال در کارگاه های عمرانی و یا شرکت های مشاور کسب درآمد کمی دارند.پس از اخذ پروانه اشتغال نیز با توجه به بازار کار محدود،جیره بندی کار توسط سازمان نظام مهندسی و... درآمد ناچیزی در قبال مسوولیت بسیار سنگین سهم غالب .مهندسان خواهد بودورزشکار:همه مان میدانیم که در ورزش اگر به صورت حرفه ای تمرین شود و از آمادگی جسمانیه بالایی برخوردار بود درآمد خیلی بالایی دارد.همانطور که میبینید ورزشکارانه حرفه ای یکی از سرمایه دارترین افراد در دنیا هستند.

اسلاید 5: مقایسه عوامل همکارورزش:در ورزش های گروهی کلیه افرادی که در تیم فعالیت میکنند باید باهم هماهنگ باشند وموقعیت خود را در بازی درک کنند، اگر فردی در یک مسابقه با بقیه افراد تیم از جمله مربی آن تیم هماهنگ نباشد قطعا آن تیم به موفقیت دست نمیابد.

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید