علوم مهندسی تکنولوژی

بررسی شرکت های سونی،سامسونگ،دیجی کالا،مایکروسافت و نوکیا

digi-kala

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی شرکت های سونی،سامسونگ،دیجی کالا،مایکروسافت و نوکیا”

بررسی شرکت های سونی،سامسونگ،دیجی کالا،مایکروسافت و نوکیا

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم بررسی شرکت های سونی،سامسونگ،دیجی کالا،مایکروسافت و نوکیا

اسلاید 2: سونی در هفتم ماه مه ۱۹۴۶ میلادی توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا در کلانشهر توکیوی ژاپن تاسیس شد.

اسلاید 3: موریتا یک فیزیکدان بود و در سال ۱۹۴۴ از دانشگاه اوساکا فارغ التحصیل گشت. وی سپس به ارتش ژاپن پیوست و در جنگ جهانی دوم نیز برای این کشور به خدمت پرداخت و در هنگام خدمت به کشور بود که با ماساروآشنا شد و ایده ی تاسیس سونی شکل گرفت.هر دو موسس با سرمایه اولیه ی ۵۳۰ دلار، یک مغازه اجاره کرده و با ۸ کارمند، کار خود را به عنوان یک تعمیرگاه رادیو آغاز نمودند.سونی با توسعه ی رادیوهای جدید و ترانزیستوری، خود را در اواسط دهه ی ۵۰ میلادی به جهانیان معرفی کرد و در سال ۱۹۶۰، موریتا دفتری را در ایالات متحده راه اندازی نمود. از آن زمان به بعد بود که این شرکت توانست همواره با ابداعات خود علاقه مندان به دنیای تکنولوژی را هیجان زده کند. البته در این میان گاهی هم در مسیر اشتباه گام برداشته و تجربیات خوبی به دست آورده است.تاریخچه‌ تأسیس شرکت سونی

اسلاید 4: سال ۱۹۸۹ - یکی از مدیران ارشد سونی به نامNorio Ohga به سمت مدیر عاملی این شرکت منصوب شد. در همان سال، سونی Columbia Pictures را خرید که به عنوان بزرگترین خرید سونی در تاریخ این کمپانی به شمار می رود.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید