کسب و کارآموزشمدیریت و رهبریسایر

بررسی صنعت تجهیزات پزشکی از نظر مدیریت استراتژی

پاورپوینت کامل بررسی صنعت تجهیزات پزشکی از نظر مدیریت استراتژیک دارای ماتریس های مختلف جداول بررسی چندین شرکت تجهیزات پزشکی ۴۹ اسلاید

کیمیا

صفحه 1:
Medical Equipment Industry ait)

صفحه 2:
Owes 02 ‏سمس 04 متس 03 سيت‎ 05 over ‏سس‎ 1. Lawrence and Lorsch 1. IFE 1. SWOT Matrix 1. QSPM 2. Vision Matrix 2. EFE 2۴ 3. Core Values 2. Porter's Value Chain 3, CPM 3. SPACE 4, Logo 3. Porter’s 5 Force 4, BCG 5. Slogan Model 5. GSM 4, PESTLE 5. SWOT Analysis

صفحه 3:
05 1. Well lead 10 شرکت مهر آزما طب .1 ليست شرکت های مورد 04 1. Teleflex 09 شرکت پخش رازی .1 بررسی 03 1. Bexen Medical 08 شرکت پیشگامان .1 صنعت تایماز 02 07 شركت تهران جراج .1 نوين 1 Merit Medical 06 شرکت فناوری :1 آزمایشگاهی

صفحه 4:
Merit Fees lot ec Uereccen eso VISION Cranes Mu tae sats Ge ame a Rn ‏ون عاممءم مواعيعل قمة عت‎ ‏دقع ,۷۵۸ ۱۵۲۵ ونامعط أقاععمد وواطتعدمد لالب ما عمقبير‎ ‏ععمعيع الاك ه عاق ۷۵ معطاعوه بأمع دتمم همه مالع‎ ۸ the lives of patients around the world. ‎ory)‏ ۳ ات ۱ و بخشد. هدف ما استخدام و توسعه افرادی است که می خواهند از طریق ‏سخت کوشی .تلاش تیمی و تعهد. چیز خاسی بسازند.ا هم .ما در زندگی ‎Seely ۳‏ ‎ary ‎ ‎ene ee ete ars ‏و دیماتی ده ‏در قسلب رادی له ‎1 ‎2 ‏چشم انداز ما این است که مشتری مدار ترسن_شرکت در مراقبت های بهداشتی بشیم ما هر رو مصمم هستیم که با درک نيازهاى مشتريان و ‎re Gia) seule‏ ۱ ‏جوامع را در سراسر جهانبهبود می بخشد , تغیری اجاد کلم ‎ ‎0 a a arate Cece Ray ۱ ‏ا‎ ee ۵۵/۵0 ‏رح‎ eeu tiger ou 0۵606, 0 ‏قط قاعندممم اه عومة عدتعيلة 3 وماكعسةاعك قمة ومتافياهمما‎ ‏ا ل ل ل ا‎ cca ‎et‏ نموه ۱5۱۵۱۲ ‎ ‎

صفحه 5:
We're passionate about proactively meeting the needs ۱ IN) eee Our culture is intense, fun, results driven, team oriented, and holds customer experience above all else. ‏ات‎ Le Cte mt ۱ ‏ده مع كقة‎ present value of future cash flows while relentlessly ‎cere‏ :5 لاهلا ‏عل مقصعة رذاء امام بعومادية .كومتط ‎Perot‏ ‏0 ‏همة اقدمىمةم نا ۵۲ عاهامنوععة 5عنااعدنات 5610 ۷ ‎asters‏ طواط عم طثاا ععمهوممايعم مدع 1 ‎Vetere races ce) the importance of maintaining a lean, cost-conscious culture while delivering quality and innovation. eee ace et elec ec) ulld something special through hard work, team Cairne Mue eMac ‏ا‎ ur et ars ‏0/67 لاا .هالفدكمعملانا ‏ما مشتاقلنه پاسخگوی نیازهای مشتریانمان هستیم و ضمن ابجاد اعتماد و وفاداری ‏براى افزايش ارزش در آينده مى كوشيم. ‏اا ا ‎Peery‏ ‏بیش از هر چیز دیگری حفظ می کند. ‎Semel CS ‎ ‎feayer yy HIVE‏ نس ‏دانیم. ‏ما سخت کار می کنیم و از هزینه های خود آگاه ۱ ‎10 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎SLOGAN ‎4 ‎DELIVER. ‎D-- ‏دهيم كه عزم خود را براى ساختن جيز خاصى از ‏ع انمق

صفحه 6:
BD Company در سال ۰۱۸۹۷ ماکسول بکتون و فیرلی دیکیشسون .بکتون Peeve Uh res woes ای بیماران تاسیس ‎ree eC yme rte len ChE pny Poe reese mage cea‏ تا و ۱[ ‏آزمایشگاه های با ‎VISION ‎“We will continuously provide superior products and services Coe aca en ae eae a oat ‏كأ‎ ‏ال‎ acai ‏ا ا‎ ‏باتاقنو عبلعهةاء مه ومأماماماقد قمة مولام امعاءه ععمرمادنه‎ Be ieee hci areas ‎ ‎EU Se eA So eg cet eco are eer VI ‏غود در بيشرقت دنياى سلامت ارلئه حواهيم داد. اين امر از طريق بهبود‎ ‏نداوم ممترى منارى ويا حلط يق سيتم كيفيت نوثر و مطليق با الزامات ‎0 ‎2 ‏ما جهلتى را تصور مى كنيم كه در لن راه حل هاى. ما مراقنت هاي يهذا. ل ‎ene‏ 00 أيجاد تقاوت در اين دنيا ‎٠‏ از لين ته جه كسى هستيم به عنوان مردهة ‎eee een erie ee eer a‏ ‎ee rerrcae ae ieee‏ 1۱70 ‎ ‎ee ere Cr eee Lee oem ects 29 1۳۵۵۲۵۷۵ ۱۷۵۸۲۵۲ ۵0۵ es ue es aaa eRe 0 ۱ een irene: een neue a a ese ‎۹ MISSION

صفحه 7:
VALUES Leading healthcare safety 200 1۵0۱۳۵۱۵9165 0۲ ۲۵ than a century LOGO 5 ‎Clete _‏ غطواء كأ غقطيس ول علايا ‏/اثاقناو فمقدمعق ‎Cena One‏ عاطق امنامءءة اله عنة علا ‎Eee aed ‏مهو عط معطاه عهع ماعن عللا ‎SLOGAN ‎BD

صفحه 8:
Bexen ‎espe)‏ را ‎ ‎i aati ‏در ۱6۵1۵ 26060 ‎ ‏تظارتی و مشاوره کیفیت » متخصص در بخش مراقبت های بهداشتی ‎Sy‏ اور و رت وهای وی ‎VISION ‎ur objective is to meet the needs of the healthcare sector ‏مدلاةممما اونممط غعارقم عطا م۱ عداهل 0عفقد وحاوط ۵) مد‎ ‏ی‎ ‏هدف ما تأمین نیازهای بخش بهداشت و درمان و ایجاد ل ا ا ا ‎1 ‏ما برای ایجاد راه حل هلیی متناسب با نناژهای مشتری_خود , با رائه یک 1111 1 2211111 ‏سرویس اتعطا عنة عععه 6 ‎ena Nc eae ec ee‏ ‎Coe een cs ‏ا‎ ‎5۵ ‎MISSION

صفحه 9:
65نااهلا 3 @ wetake care of you 5 LOGO 1 pecdipe a On IPe Pea wrane oa ‏تجربه گسترده در بخش مراقبت های‎ SMM ‏کر‎ eres ‏و بابذارى , اعمال قواتسن_دقيق و‎ ‏سا افيت‎ (۱0 7 توليد حود به صورت روزائة هستيم: ۱ ud Boer atten ae ‏عط ما‎ Lele teres cme eer ecru ENAMEL eee ie varsity ‏ال ا‎ Peat) Tiel 1 7 3

صفحه 10:
Teleflex ‎ny MND SET ov a eer ewT ET)‏ ا لا ‎(lar ene gS Per il CUO par sea NTE esa‏ ل 0 ‏0 ترسوعروقيو مدلخله ثىى جرلحي سمهوشي مرلقستهاء قلميه اورملويع: يسزشكواورئلنسو ‎eee Ou TEIN eee aime arate‏ كك وده 10111 ‎۱ [1 (0) ‎et ‎ee amma CAC oe coe als clinically relevant medical devices ‎Cena eee eee gy ‏سلامسی و کیفیت رندگی مررم را ‎MISSION 2 BOSH‏ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
Se eae us 000 ac CR oer) initiative وماعدياممها فمة مومقط معداءلما > ااقكصنامععة عط فصة مرتطع ۱ تن ءتمعطاناه 290 2066۳۵ 88 ۶ ۱ 0 ocd neers ل ۱ Bee crt ۱ seco cie it VALUES A Global Provider of Medical a agnosie LOGO 3 4 5 ۱۳ اا ا 0 * مالکتت راز دنت بگرید وپاسگو اشید اعتماد سازی و * صادق و اصيل باشيذ 0 ‎Renee Cree‏ کار را تبدیل به ‎aus‏ ‏۶ متنارکت و دوستی داشته بازشید * قدردانی کنید * محل کار خود را به مکان بهتری بدیل کنید SLOGAN

صفحه 12:
eel SSS Be ۱ renee errr NAV) ا 1۱ [1 eng ger OT eC fe yk ely eernenyr ey ersten Geer paieneries سازمان هائن ست كه مى خواهند از امكانات بزشكى دسته اى استفاده كنند. از ابتداى تأسيس ‎٠‏ [8101/860] خدمات خود را جمع أورى كرده و یه تعاد زیادی از بیماران | مشتریان خدمات رنه داده و هماء با تجارت به آرزوهای خوبی نیز دس یفته است. 0 eee ee enone ts a al VISION کار مابا لجرای پروژه مشتری ما شروع و پایان نمی یابد. چشم انداز ما لین است که ‎eee eee‏ و مسئولیت نهفته ات Perea ane PREM TACT ‎PJ) Be enmaten tn eae‏ رت ‎Renna rarer Geen‏ ‏ارزش . هدف نهایی ما است. ‏ماموريت ما لين است كه "سازمان انتخلنى" برائ صئمد ‏مراقبت های بهداشتی و درمانی در ایران باشیم. ‎ ‎

صفحه 13:
65نااهلا 3 4 ees 5 LOGO مشتری را تضمین می کند : که هدف اصلی ا 7 ركز مارد از طربق 0005 VIy 0 h-(\]0) eerie ouetreetonn Ol areal تمام مدت با شفا کار می کنیم تا کر شده شما کاملا 1 اا ابش بر هر جتبه از محصول و خدمات با كيفيت بالا تمر رب قوی فرآیند به متافع واقعی مانند کاهش زمان چر 220 SLOGAN

صفحه 14:
شرکت تهران جراح نوین ‎Rey ee Mee:‏ اه شاخه ا اتویدی ‎ ‎ ‎ ‏7 ‏ال ل ل عد ‎ae ea‏ لك ‏پیمارستان های کشور را انا دهم ‎ ‎ ‎ ‏بر و و ‏تكنولوزيها و خدمت به كادر درمطنى و بيماران تحت بر جللش ترين شرایط می ‎ack ‎MISSION 2

صفحه 15:
VALUES LOGO 3 5 Rene ey ane ser Neer cree ars Ole OSTEO EES HE! ERS eer 0 ic ne 0 1 ۱90 SLOGAN

صفحه 16:
TAO are tear Ve Orson aren eccnC ge Pan ۱ eon pew’) ‏لو‎ 000 Ninety ‏نتايج اين يافتههاء موسسين شرا‎ Wee 00 ye rare REI Peo FU ponerse ‏اقدام با‎ ‏و در خال حاضر‎ 00 Pea oe Coy DON gees cepa Sea Hie Cech cs reset ress ee yr: Peay oO ۷ er Nine. ery er EN CoN Saran rnts ‏مجتمعهاى رفاهى. هذل‎ 3330002533396 2 011 9 لل تخصمى عاصراسلى سلاستفرد 5995 2,2 م ‎ca ies cere alent ener Niner‏ 2 ی ‎1 ne ctr Ce) ‏سر ‎ ‎۳

صفحه 17:
“3 WALUES SLOGAN 4 (د ۵ ۳

صفحه 18:
شرکت پخش رازی | nes ser cme me ees aces ۰ ‏اروهای حساس به دما و تخصصی و قریب به‎ ى و زيرساخت هاى سخت افزارى در سطح كشور فعاليت مى نمايد این شرکت با بهره 000000 تقل با امکان حمل و تو انوين و جامع نرم ا" 0 heise 6 ‏از‎ ‎ARETE Pra ee ۳ ‏هنن‎ ‎ee‏ شركت برئر, ميان شركت هاى بزرك كشور قرار كيرد. ‎Pe a 1 meres ‏ل‎ ee TS Ne ae get ‎Due Sar Cae nea eR ra Oe hse‏ یبای ‎ ‎See ‏ا‎

صفحه 19:
65نااهلا 3 SLOGAN 4 5 LOGO

صفحه 20:
شركت مهر آزما طب شرکت مهرآزما طب ااا 000 ۳۹9 ۱ ۱ ۱ ۰ بازار داحلی و خارجی می باشد رضایت مشتریان و رشد و توسعه فعالیتهای شرکت در این سالها واه این ادعا استد VISION و می‌باشد به گونه‌اي که نیز کلیه مشتربان در سراسر ایران و همچنین منطقه نا بهترین کیفیت و قیمت و ارقه بالاتریی استاندارد خدمات و تحویل برآورده 3 خدمت صادقانه یه آنهاست به نحوی که احساس امنیت و توانمندی و آرامش را در زندگیشان تجربه کنند. Serve aE ey See ea vy ‏آزمایشگاهی و مواد شیمیلیی می‌باشد. ما پاورداريم که طی ۵ سال آینده‎ 1 ee reece ene teee neo ‏شيميابى در سطح كشور شناخته شده و جزو برترينها در سطح منطقة خواهيمبود.‎ ‏و ا ار‎ onan ‏می‌نماييم.‎ ۱5۵۱۲

صفحه 21:
2 مهرآرماطب

صفحه 22:

صفحه 23:
Lawrence & Lorsch Matrix 5 ساده

صفحه 24:
His ‏اخت های شر‎ ‏ست‎ انسانى 520 مت

صفحه 25:
۷ وجود سبستم ‎eS‏ ‏موجودی انیا ” استفاده از سيستم حمل و تقل مطمتن و سريع »ا تيم قنى حرفه ای تنوع محصولات اتيم فروش و بازاريابى قوی و حرفه ای مديويت فروش باتبعريه پردازش سفارشات با روندی استاندرد عع رعو وس عمل و نقل مخصوص و مناسب برای ارشال کالا شكايات

صفحه 26:
‎V‏ نیروی انسائی بازرگانی قوش ‎Fels eqs‏ عقد قراداد های خارجی ‏مجود نیروی کار حرفه ای و ۷ پردازش سفارشات پا ‏7 ديت سوس فى ب وجيد .تسيل كله دی استانداره / ليت عن تر رويد أ يل ا ا ار 20 ‎eis‏ ‏قونین مشخص استخدام و آموزش مناسب ۰۰ ۷ وجود دیت پیس مشتر قوى جهت مذاكرات و ‎a ‏چه نام سامانه آیمد‎ cm 3 ‏و بو‎ ‏اعقد قرارداد هاى داخلى ‏” عدم استفاده از منايع به روز تكنولوزى جهت ‏توليد. انبارداري و ‎y‏ ‏تبلیغات و فروش ‎ ‎

صفحه 27:
Porter’s 5 Force رقلبت محصولات جایگزین : وجود برندها و شرکت های مختلف در زمينه توليد و واردات تجهيزات ‎od el,‏ تنوع قيمت ميتوان كفت جانشين براى هر كالاى بزشكى كه توسط وارد كنندكان و توليدكتندكان فراعم هيشوف زياد ست 000 ‎rane‏ ‏رقبا: در صنعت تجهیزات پزشکی بیش از ۱۰۰۰ شرکت فعالیت می کنند و مجوز دارند. باتوجه به تعداد بالاق شركت هاء رقابت بسیار شدیدی وجود دارد. خطر ورود رقبای جدید : ورود به لين صنعت نباز به سرمایه کلانی ندارد و خیلی دشوار نیست اما باتوجه به تجربه شرکت های موجود و شناخت و شنایی بهتر و قوى شر با منلبع و رولبط بالابا افراد. خطر ورود رقباى جديد بد مراتب کلهش من يايد با حداقل در جند سال أول ضاليتغان رقيب عسوب نمى شونف قدرت چانه زنی خریداران : قدرت چانه زنی خریداران در این صنعت بالا است با توجه به واردات و توليداث با نرخ دلار شركت ها سود خود را زياد در نظر مى كيرند و بابرین بای رقابت با رقبای خود مچبورند سود خود را کاهش که و به عریدران ‎aay GAS Gis ake‏ ومخمع وولح قدرت چلنه نی تامین کنندگان : در صنعت تجهيزات بزشكى ايران با توجه به تحريم هاى موجود تامين كتندكان خارجى با افزليش قيمت درصدد جبران ضررهایی هستند كه ممكن است در فروش مواد اوليه به ايران. به آن ها وارد شود. بنابراين قدرء تامین کنندگان بسیار زياد ست وايرآن در موضع ضعف قرار دارد.

صفحه 28:
net eae ae ‏رون تجارت خارجی و از دلتی‎ © ل 2 ‎i ۵‏ ‎i Fy‏ 3 1 ‎te‏ at yet * کستردگی شبکه های اجتماعی 5 رو سا سا PESTLE Analysis Meet © روابط بين الملل Environmental @ * قوانین تعیین نوخ داره کل تجهیزات يرشك © قانون تعلق يا عدم تعلق أرز دولتى.

صفحه 29:
Economic Social تورم رت خرید مردم اع سود رونك تجارت خارجى و ارز دولتى سطح تحصيلات مردم a 5 تاثیر بر شرکت سهند بهامین طب(۵-۱)

صفحه 30:
STRENGTHS واحد پژوهش و توسعه فعال و روز امد سبث های مالی مناسب WEAKNESSES ینگی حاصل از فروش پایین (بهدلل فروش اعتباری) عدم امكان تامين سرمايه مورد تيازيراى دوره بلند مدت نداشتن ‎CE (Certificate European) ata‏ فرسودگی ماشین ألاث توليك جور نبودن سبد ‎AS‏ عدم تحويل به موقع كالا ‎le JUS guts‏ ارتباطى موثر به بزارهاى سازمائى و هولتى ‎THREATS ‎ ‏بر تحریمهای سیاسی بر تأمين مواد اوليه از خارج و افزایش قیمت تمام شده محصولات ‏تاخبر در دستيابى به نقدينكى به هليل فروش اعتبارى ‏تيع ناه مشتری ليراني به متصرلات حلفا ‏مت رات در کیت رت أرز و تقصيف لويد كته هر ‎assy ie.‏ ‏تاثير هدفمتدى يارانه ها بر اقزايش هزيته هاى توليد و افزايش اقيمت تمام شده ‎esata get‏ يلاله هابر كاعش قدرت خريد مردم ‏إناكارأمد بودن نظام ادارى كمرك در زمينه بازرسى و ترخيض كالاهاى وارداتی ‎ ‎ ‏واحد بازاريانى و فروش قوى و موثر ‏استفاده متاسب از واحد های فتاوری اطلاعات. ‏وجود روحبه تعهد با در کار کنان ‏وفاداری اقفر مشتریان. ‏وجود مدبریت کارفرین ‏عدم دسترسی رفبای داخلی به فناری ساخت محصولات شرکت. ‎OPPORTUNITIES ‏چشم انز وسع صنعت براى ‎See NIE NG‏ ‏توسعهنقش فناوری اطلاعات در زندگی فاد ‏تنوع محصولات کترنی صنمت ‏نرخ وی رش جمفیت در کشورهای یرما ‏وجود نیروی انساتی متخصص و ارزان قیمت. ‏.وجود بازار کشورهای همسایه؛به وییه کشورهای فارسی زبان اق به محصولات ايرئى ‏وجود بازار سازمتى وسيم (بيمارستان حا دازو شاه هاو خيرف» ‏و ‏هدفمتدی باه ها ‎Jue‏ موثر در اصاح هزینههایاشافی و ‏افزايش توان رقابتى شركت ها ‎

صفحه 31:
ل

صفحه 32:
wi ۷2 13 w4 ۷5 0 ‎(IFE)‏ عوامل داخلی ‎ ‎ ‏تقدینگی حاصل ‎ ‎ ‏عدم انكل ‎gaa‏ ددرمایهموردتیاز زا ‎ ‎CE (Certificate European) ‏به‎ ‎ ‎ ‏ون ‎0.09 ‎0.08 ‎0.09 ‎0.08 ‎0.07 ‎0.08 ‎0.09 ‎0.08 ‎0.06 ‎0.07 ‎0.04 ‎0.05 ‎0.03 ‎0.07 ‎0.02 ‎ ‏جاح اج اج اب اب اج ‎ ‎oxi ‎0.36 ‎0.32 ‎0.36 ‎0.32 ‎0.21 ‎0.24 ‎0.36 ‎0.32 ‎0.12 ‎0.07 ‎0.08 ‎0.05 ‎0.06 ‎0.07 ‎0.04 ‎2.98 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 33:
11 12 13 14 15 17 (2 ۴ع) عوامل خارجی ون 0.12 0.07 0.10 0.09 0.10 0.07 0.04 0.01 0.10 0.10 0.07 0.04 0.04 0.02 0.03 بات زب رنه رخ این زر خ انیت أن یهن یه oxi 0.24 0.21 0.30 0.18 0.40 0.14 0.08 0.01 0.40 0.20 0.21 0.04 0.08 0.04 0.06 2.59

صفحه 34:
ردیف (CSF) ‏عوامل اصلى موفقيت‎ توان مالى سهم بازار قیمت رفابتی ضریب وزنی ۵ ro Competitive Profile Matrix (CPM) شرکت تهران جراح نوين شرکت سهند بهامین طب امتیاز ‏ |امتیازوزن دار | امتیاز ۴ ۵ ۲ ۴ اوه 3 ۳ هد ۳ ‎١‏ ۵ ۲ ۶ .و 37 شرکت پیشگامان صنعت تایماز امتیاز وزن دار امتیاز امتیاز وزن دار || " ‏ا‎ re

صفحه 35:
IFE = 2.98 EFE = 2.59 جهت گیری استراتژیک

صفحه 36:
مرحله مقایسه

صفحه 37:
SWOT Matrix عوامل داخلی عوامل خارجی ‎Sp ae‏ ات 02توسعه نقش فناوری اطلاعات در زتدگی افراد 03تنوع مخصولات كنوئى صنعت ‏04خ بالاى رشد جمیت ‎ ‏1 آنأ ‎slaps‏ سباسى بر تأمين موا وليه ا خارج و 12 تاخير هر دستيابى به تقديتكي به دليل فروش اعتبارى 3 آنوع كاه مشترىايائى به محمولات داخلى ‎ ‎ ‎mS yh Jie ‏"اتب هدخمندی باه هر فزایش هزينة على توليد و‎ ‎ ‏16تاثير مدفمندي يارائه اير كافش . 17 تاكارامد يودن نظام داري کم ‎ ‏قوت ‏51 واحد يزوهش و تسه ال و رسد 2 یلبنت 3 بح یی فب 4 دستفدد مسا اد عوهت 5 وجيد روحيه نهد ‎HLS SLL‏ ‎Shp lly $6‏ 7 يجيه مت زا 8 عدم د ترسیفاوداغلیبه ف ریم اختمحصولات ‎ ‎ ‎ ‏راهبرد های تهاجمی (50) ‎$3,S5,$8,05,07‏ رسوخ در بژار با گسترشو سرمایه گناییسر روت بلیفات ‎ST) il, ala opal, ‏7 تنوع همگونبا یکمحم دید تما میالم تر ‎ ‎Joe AW a ay ye ‏سرمايه‎ pus CE (Certificate wie 03 European) ‎tan WA‏ شین لت تلد ‎WS‏ يعن سيد كلا ‏6عدم تحويل بد مو كال ‎glia je able) gos WT‏ ازیو ‎ee‏ ‎ ‏راهبرد های محاففه کرنه (10/0) 1 6 توسته زاربا ‏القدلم. بولیدربافت شنت و شریع صادرلت| بسه کسنورهای‌خورمیانه و لفلیشن_قدینگی ‎ANT) ails la oa, ‎ ‎W1,W5,W6,W7,T3,T6 ‏باشركتعائميكر برلعجذبسرمايه و‎ ‏نقدینگی ‎ ‎ ‎ ‏.ترخيص كالاهاى وأرداتئ ‎ ‎ ‎

صفحه 38:
IE Matrix لك باتوجه بهموقعیت مکانی این شرکت در مانریس بررسی عوامل داخلی و خارجی. پيشنهاد می شود سازمان از استراتزی های رسوخ در بازر و توسعه محصول به صورت ‎rCarg‏ 020000

صفحه 39:
SPACE Matrix = ‏تمره‎ FS) gees ۴ ‏جریان های نقدی‎ ۴ ۳ PSS ils 8 ‏رکشت سرمایه‎ )15( ‏قدرت صنعت‎ 5 ‏يتاسيل ركد‎ ‏پتانسیل سودآوری 8 لناب‎ ۴ en (ES) ‏ثبات محیطی‎ ‏نرخ تورم‎ ۳۳۳ ‏تغییرات تقاضا‎ + ‏قیمت محصولات رقیب‎ (CA) il, cu jo 5 ‏سهم بازر‎ ‏کیفیت محصول 1 ع‎ 3 ‏دانش فنی‎ x = 5.33-1.66 = 3.67, y = 4-3.33 = 0.67 ‏نتیجه:‎

صفحه 40:
استراتزی تهاجمی بین قوت مللی و جنابیت صنعت واقع شده است. اینجا, سازمان یک سازمان پایدار است که به طور فعال برای رقابت ركتهاى مشابه تصميم مىكيرد. اقدامات زير كزينههاى بالقوه براى یک شرکت در این موقمیت آست؛ ” روی محصولاتی متمرکز شوید كه واقعأ با ساير می‌کنند. ” ايك كارزار بازاريابى متمركز براى به دست آورفن سهم بازار بزركتر به راه بيندازيد. v در ارائه بابينترين قيمت در مقايسه با رقباء متمركز شويد. ”به دنبال شركتهاى بالقوه براى تمليك و افزايش سهم بازار باشيد. cA

صفحه 41:
58 تنها محصول تولیدی لین شرکت دستگاه اکسیژن و له که در قست کاو شیرده فررنی كيرد اين محصولات سهم بازار بالابي_دارتد سود و درآمد ‎wih dg cll supe eee‏ لس حار 3 دنت بشید که به ليل سهم بالاى بازار ين نوع محصولات. اككر فروش آنها ‎loge‏ باشد مىتوانند فعاليتهلى ديكر شركت را از نظر مللى تامين كنند. ولى نيازى نيست كه در آنها اسرماية كذارى جديدى صورت بكيرد؛ يداينعلت كه للست و سيقن الستاحيكر ار سرمایه گذاری جدید بازگشت سرمایه نداشته باشند. 3 3 سهم از بازار BCG Matrix رشد فروش صنعت

صفحه 42:
Fast Market Growth GSM (Grand Strategy Matrix) ‏استراتؤى تهاجمى:‎ Strong Competitive Position

صفحه 43:
مرحله خروجی

صفحه 44:
راهبرد عوامل داخلى 51 52 53 54 55 56 57 58 os راهبرد ۱: توسعه بازار ضریب جذابیت نعره 1 1 it راهبرد ۲:تنوع همگون ضریب جذابيت Ss تمره راهبرد ۳: رسوخ در بازار ضریب جذابيت ons 5 5 or راهبرد ۴ : مشارکت oe ‏جذابیت‎ ‎vA 0 ۶ ۲ 4 ۱ 3 ۳ Mt 8 ۸ ۱ vA ۲ 9 3 QSPM

صفحه 45:
QSPM ‏ادامه‎ ‎roel | near 9‏ من ل ‎y‏ وذن ‎ce fo» | se] | ze Tad‏ | سه | پیت | ~ ضعت ‎(W)‏ ‎= = ae 201 ‏جک‎ aa 0 ۳7 ‏]م‎ + | a ean | 5 | + | ‏لجخ لض حردا ا اس‎ ۳1 7۳ 2 ۳ 157 ‎1 2 vs 2 72 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 46:
QSPM ‏ادامه‎ ۳۳۷ ۷ ‏ا‎ 5 ‏ره‎ | oe [ow | sé] ow | se | ‏سیم‎ | se a om. ۱ ۱ ۷ ۱ xy ۳ ۲ 02 ۳ 5 2 2 ١ 9 7 ۲ ۳ A 1 7 2۳ : 2 5 8 1 05 ۴ ۲ ar ۲ ۷ ۱ x) ۳ y 06 ۲ ۲ ۲ +) ۱ ۱ ۱ ۱ 08

صفحه 47:
QSPM ‏ادامه‎ راهیرد ۱: توسعه بازار راهبرد ۲: تنوع همگون راهبرد ۳: رسوخ در بازار راهيرد ۴: مشارکت ۱ وزن مم ‎ze‏ | تسه ‎se) | st] » | se]‏ | ~ ‎a‏ ‏5 1 اه 7 3 5 ۳ : : ‎١‏ ‎ee‏ + | 7 1 ۳ 2 ‎eS‏ 7 2۳۹ 7 ۳ 2 7

صفحه 48:
راهبردها نمره جذابیت عوامل خارجی | نمره جذابیت عوامل داخلی جمع نمره ها راهبرد ۱ : توسعه یازار ‎vr‏ ۳۸۵۷ ۳۹۷ راهبرد ۲: تنوع همگون ۳ ۲۸۵۹ ۳۳ راهیرد ۳ : رسوخ در بازار ۲۵ ۳۳۶ ۴۵۱ راهبرد ۲ : مشارکت ۱۶۸ ۳۳۹ ‎FV‏ - شرکت مذکور بلید با توجه به واحد بازاریلبی و فروش قوی و بهره مندی از بازارهای داخلی و خارجی. درباره توسعه بازار به عنوان اولویت راهبردی خود فکرکند.

صفحه 49:
باتشکر

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
59,000 تومان