علوم مهندسی برق و الکترونیک

بررسی طوفان خورشیدی(طوفان ژئومغناطیسی ) با محوریت بررسی اعواج شدید کمربند ون آلن و اثر هال در نقطه بحرانی کوانتومی فرمیون در طوفان خورشیدی سال۲۰۰۳

Geomagnetic Storm

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی طوفان خورشیدی(طوفان ژئومغناطیسی ) با محوریت بررسی اعواج شدید کمربند ون آلن و اثر هال در نقطه بحرانی کوانتومی فرمیون در طوفان خورشیدی سال۲۰۰۳”

بررسی طوفان خورشیدی(طوفان ژئومغناطیسی ) با محوریت بررسی اعواج شدید کمربند ون آلن و اثر هال در نقطه بحرانی کوانتومی فرمیون در طوفان خورشیدی سال۲۰۰۳

اسلاید 1: بررسی طوفان خورشیدی(طوفان ژئومغناطیسی ) با محوریت بررسی اعواج شدید کمربند ون آلن و اثر هال در نقطه بحرانی کوانتومی فرمیون در طوفان خورشیدی سال2003 امیرحسین عمرانی_حمید عنابستانی

اسلاید 2: Solar stormGeomagnetic Storm

اسلاید 3: طوفان ژئومغناطیسی (به انگلیسی: (Geomagnetic Stormیک اختلال موقتی مگنتوسفر زمین است که از لرزش موج باد خورشیدی یا ابر میدان مغناطیسی است که با میدان مغناطیسی زمین تعامل دارد.

اسلاید 4: ابرهای گاز داغی که در فوران‌های تاج خورشیدی از خورشید خارج می‌شوند، طوفانی از ذرات یونیزه پرانرژی را تشکیل می‌دهند که می‌تواند ماهواره‌ها را بسوزاند، شبکه‌های انتقال برق و مخابرات را با اختلال روبرو کند و فضانوردان را به کام مرگ بفرستد. پیش‌بینی این طوفان‌ها کار آسانی نیست، زیرا هر فورانی در تاج خورشیدی به وقوع طوفان ذرات منجر نمی‌شود. ستاره‌شناسان حدس می‌زنند چاشنی وقوع این طوفان، جهت‌گیری میدان مغناطیسی ابر فوران یافته باشد. خورشید ستاره‌ای فعال از دیدگاه مغناطیسی است. یک میدان مغناطیسی توانا دارد که سال به سال اندکی سویش تغییر می‌کند تا اینکه هر یازده سال وارون می‌شود. میدان مغناطیسی خورشید دارای اثرهای بسیاری است که به مجموعهٔ آن‌ها فعالیت خورشیدی گفته می‌شود. حلقه‌های میدان مغناطیسی در سطح خورشید فوران می‌کند و در نتیجه لکه و زبانهٔ خورشیدی پدید می‌آید. میدان مغناطیسی خورشید بسیار فراتر از خود خورشید را هم دربر می‌گیرد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید