علوم پایه زمین‌شناسی و مهندسی معدن

بررسی عملکرد گرمایش زمین و راه های مقابله با آن

global-warming

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

  1. امیرعلی

    خیلی عالی بود ، ممنون

  2. سمیرا

    خیلی کامل بود واقعا می ارزه

نظر خود را بنویسید

بررسی عملکرد گرمایش زمین و راه های مقابله با آن

اسلاید 1: بررسی عملکرد گرمایش زمین و راه های مقابله با آن

اسلاید 2: تهیه کنندگان: امیرعلی مهرزاد دبیر راهنما:آقای اسدپور مدرسه شهید بهشتی ساری

اسلاید 3: چکیده: در این پژوهش قرار است مسئله گرمایش زمین و راه های مقابله با گرمایش زمین را مورد بررسی قرار دهیم . عواملی که باعث به وجود آمدن این مسئله می شود و اثرات آن بر کره زمین را اشاره کنیم. ما دراین مقاله قصد داریم تا درباره راه حل های جدیدی که شاید کمتر شنیده باشیم صحبت کنیم . من در پایان مقاله راهکارهایی که به نظر شخصی خودم می توانست کارساز باشد را ذکر کردم.

اسلاید 4: مقدمه: در طی سال های اخیر شاهد اخبار زیادی از حوادث در کشور و نقاط دیگر جهان بودیم که در اکثر آنها گرمایش زمین نقش داشته است که اگر این مسئله حل نشود باعث بروز مسائل زیادی می شود که حتی تا نابودی زمین نیز پیش می رود و معلوم نیست که کره زمین تا 200 سال آینده وجود خواهد داشت یا نه. به همین دلیل سوالات زیادی در این رابطه در ذهنم ایجاد شد که آیا من نقشی در رابطه با تب زمین دارم ؟ یا می توانم کمکی به آن بکنم؟ برای شروع باید بدانیم که گرمایش کره زمین وعلل به وجود آمدن آن چیست؟

اسلاید 5: پیشینه پژوهش: در سال 1820 ژوزف فوریه ، ریاضیدان و فیزیکدان فرانسوی، دریافت که اگر گرمای کره زمین تنها با تابش مستقیم نور خورشید به وجود بیاید گرمای کره زمین باید کمتر از آن چیزی باشد که هست .او ادعا کرد که احتمال دارد جو زمین، نقش یک عایق را ایفا کند و باعث افزایش حرارت کره زمین و جلوگیری از خروج انرژی شود که این ایده امروزه به عنوان اثر گلخانه‌ای شناخته شده است.

اسلاید 6: اولین بار نظریه گرمایش زمین و تغییرات جوی در سال 1896 توسط دانشمند سوئدی به نام «سوان آرهنیوس» مطرح شد . می بینیم که این مسئله از 100 سال پیش وجود داشته است و مسئله ی جدیدی نیست اما دانشمندان تا حدود سال 1980 این نظریه را چندان جدی نگرفته بودند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید