علوم مهندسی معماری و عمران

بررسی مدرسه نور مبین

madrese-nor-mobin66

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی مدرسه نور مبین”

بررسی مدرسه نور مبین

اسلاید 1: Sample Footer Textطراحی معماری 1 مدرسه ابتدایی نور مبین سمنان

اسلاید 2: 2معرفی پروژهکارفرما: موسسه خیریه ی فرهنگی آموزشی نور مبین (حسین فرزین نیا) طراح: انسيه خمسه، آرش نصیری (دفتر تجریدی بنیادین معماری) همکاران طراحی: سميراميس قربانی، محمد حسین عظیمی، امیر نصیری، مهشید آقاخانی، سمیرا ریپور، پریسا المقلی فاز ۲: ناصر نقدی، منصور تقدی عکس: علی دقیق، بهروز خمسه، سروش ریاضی سازه: پیمان خطیبی تأسیسات الکتریکی: امیر آزمایش تأسیسات مکانیکی: بهروز نوری تاریخ طراحی: ۹۰-۱۳۸۹  مساحت سرپوشیده: ۲۵۰۰ مترمربع مساحت محوطه: ۴۳۰۰ مترمربع برنده ی رتبه ی اول جایزهی معمار ۱۳۹۷ در گروه ساختمان های عمومی

اسلاید 3: 3تحلیل سایتزمین پروژه در سایتی به مساحت 28 هکتار در شهر بسطام از توابع شاهرود واقع شده است. این سایت دارای طرح جامعی مشتمل بر کاربری های گوناگون در توسعه آتی در جهت شکل گیری مجتمع آموزشی نور مبین می باشد.این سایت دارای یک نقشه جامع شامل عملکردهای مختلفی است که در کنار هم قرارگرفته اند و مجتمع آموزشی نور مبین ایجاد شده است. 

اسلاید 4: 4بررسی اقلیمیNباد مطلوبباد نامطلوب

اسلاید 5: 5بررسی حجمایده طراحی این مدرسه، از طریق تکثیر احجام مستقل و معین منجر به تبدیل ساختمان آموزشی مدرسه به محله ای آموزشی شده است. این محله ی آموزشی همانند یک محله ی شهری شامل دید و منظرهای گوناگون، فضاهای سبز، زمین های بازی و فضاهای مکث می باشد.این محله ی آموزشی در عین حال از طریق قرار گیری در سطوح مختلف و تقسیم چشم انداز، دید و منظرهای متنوعی را پیش روی دانش آموزان می گذارد. دانش آموزان با قرارگیری در هر یک از این سطوح با نوع چشم انداز در محیط و اطراف خود مواجه می شوند. دید و منظر در این محله ی آموزشی در سه تراز زمین های بازی، محوطه و بام شکل می گیرد.همچنین با ایجاد فضای آموزشی باز، بستری برای آزادی عمل دانش آموزان تاکید کرده است.

اسلاید 6: 2/7/20XXSample Footer Text6

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید