modiriat_shabakehaye_ejtemaee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی مدیریت شبکه های اجتماعی”

بررسی مدیریت شبکه های اجتماعی

اسلاید 1: بسم اللّه الرحمن الرحیم

اسلاید 2: عنوانبررسی مدیریت شبکه های اجتماعی

اسلاید 3: مقدمهشبکه های اجتماعی، خود یکی از شکل های تکامل یافته ارتباطات بدون مرز و فاصله در اینترنت هستند؛ این نوع از پایگاه های اینترنتی را می توان به جرأت نسخه تکامل یافته وب 2 یا وب کاربرمحور دانست.برای شبکه های اجتماعی تعاریف متفاوتی ذکر شده که هر کدام از آنها به نوعی می کوشد تا این پدیده بزرگ جهانی را توصیف نماید؛ اما حق این است که خواسته های کاربران و به کارگیری امکانات جدید است که لحظه به لحظه شأن جدیدی را برای این پدیده جهانی به وجود می آورد. اما به صورت کلی اگر خواسته باشیم، شبکه های اجتماعی را به عمومی ترین حالت آن تعریف کنیم باید بگوییم شبکه اجتماعی عبارت است از سرویس خدماتی تحت وب که به افراد اجازه می‌دهد:یک پروفایل عمومی یا نیمه عمومی در داخل سیستم بسازند.3/33

اسلاید 4: به فهرست مفصل ارائه شده از کاربران و ارتباطات شان در داخل شبکه دسترسی داشته باشند.اطلاعات ارائه شده توسط سایرکاربران درداخل شبکه را مرور و ملاحظه نمایند.شبکه اجتماعی از دو کلمه «شبکه» و «اجتماع» تشکیل شده است. این نوع نامگذاری به دو معنا در ماهیت آن دلالت دارد: نخست تأکید می نماید که ماهیت این نوع سایت، شبکه است و دوم اینکه این نوع از شبکه با ارتباطاتی که بین کاربران آن شکل می گیرد، تبدیل به یک اجتماع هدفمند می گردد. برقراری ارتباط در این نوع شبکه برای همگان میسر و کاملاً اختیاری است و افراد می توانند با هر کسی که تمایل دارند ارتباط برقرار نمایند، یا ارتباط خود را رد نمایند.پژوهش پیش رو، در پی آن است که بحث مدیریت را در شبکه های اجتماعی بررسی و جنبه های مختلف آن را ذکر کند.4/33

اسلاید 5: چرا کاربران وارد شبکه های اجتماعی می شوند؟یکی از کاربران وب دو در این باره می نویسند: هر پایگاه وب دویی که انگیزش های لازم جهت حضور قوی و مؤثر کاربران در محیط وب دو را درک کند، به سرعت در شمار پر بیننده ترین پایگاه ها و تبدیل به غنی ترین پایگاه ها خواهد شد. پایگاه های به اشتراک گذاری اطلاعات و منابع اندک نیستند و موفقیت تمام این پایگاه ها یکسان نمی باشد و اقبال کاربران و تعداد بازدیدکنندگان آن‌ها منوط به شناسایی و تقویت علل حضور کاربران در این نوع پایگاه ها می‌باشد.5/33

اسلاید 6: علل حضور کاربران در تولید محتوا و به اشتراک گذاریبرخی از انگیزه ها و علل حضور کاربران در تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن ها عبارت است از:دیده شدن: ارسال مطلبی که نام نویسنده بر آن درج شده است، موجب می شود تا این نام به همراه آن مقاله در دنیای وب به خوبی دیده شود.جزئی از وب بودن: ارسال مطلب و درج عنوان با نام ارسال کننده موجب ایجاد این حس می‌شود که آن ها اکنون جزئی از وب هستند.مشارکت: هر چه مشارکت کاربران در جای جای پایگاه های وب دویی افزایش یابد، اقبال کاربران نیز برای حضور پر رنگ تر می گردد.تولید کننده محتوا به جای مصرف کننده صرف: تولیده کننده بودن حسی است که حتی در وب 1 نیز به عیان دیده می شود؛ اما در دنیای وب 2 که امر تولید بسیار پررنگ تر است، کاربران تولید کننده اند و بدون دردسرهایی که در وب 1 دارند، به تولید محتوا می پردازند.6/33

اسلاید 7: ارتباط از طریق به اشتراک گذاری منابع: ارسال فایل، یکی از سودمندترین ابزار ارتباطی است که افراد با سلایق نزدیک، اما متنوع کنار هم جمع می‌شوند و با امکانات نامه نگاری و ارتباطی که در پایگاه های به اشتراک‌گذاری منابع فراهم آمده، با هم تعامل و ارتباط برقرار می کنند.کمک گرفتن از نظرات دیگران برای بهبود آثار: بازخورد و نقد و بررسی دیگران بر تولید آثار بعدی و تنقیح اثر ارسالی می تواند تأثیرگذار باشد.استفاده از فضای موجود در پایگاه: کاربران می توانند فایلی را ارسال کنند و دیدن فایل را فقط به خودشان و یا برای دوستشان و یا گروهی محدود ممکن نمایند.انگیزه های شخصی و دینی: انگیزه هایی چون گسترش دین و فرهنگ مثبت یا منفی، گسترش علم و آموزش، انتقال تجربیات، تبلیغ فکر و اندیشه یا مذهب، از جمله مواردی است که کاربران را به پایگاه های وب دویی می‌کشاند تا از این طریق، اندیشه و فکرشان را منتشر سازند.7/33

اسلاید 8: گسترش محیط جدید و استفاده از فایل های دیگران: انگیزه قوی کاربران در ارسال فایل در این پایگاه ها، گسترش محتوای آزاد و در اختیار قرار دادن آن برای دیگر کاربران می باشد. کاربر در این اندیشه است که اگر کتابی را که در اختیار دارد، ارسال نماید، در گسترش فضایی کمک خواهد کرد که خود بیش از دیگران از آن سود خواهد برد. ارسال یک یا چند کتاب، امکان دسترسی آزاد به هزاران جلد کتاب را فراهم می نماید.8/33

اسلاید 9: تفاوت مدیریت شبکه های اجتماعی با مدیریت سایر پایگاه هاریشه تفاوت مدیریت مؤثر در شبکه های اجتماعی با سایر پایگاه ها را باید در تفاوت مدیریت در پایگاه های وب دویی با نسل قبل آن شناخت. در واقع، علت اصلی این تفاوت ماهیت وب دویی‌هاست که در آن به جای ارائه محتوا توسط مدیران، این کاربران هستند که محتوا را ارائه می‌نمایند.در وب 2 به داده ها و ذخیره اطلاعات اهمیت بسیاری داده می شود. مدیریت وب دویی معتقد است که باید از نیروها و دانسته های کوچک برای رسیدن به یک بانک بزرگ داده ها، بهره گیری نمود. نمونه این مطلب را می توان در بهره گیری ویکیپدیا از دانسته‌های کاربرانش یا از استفاده سایت گیگاپدیا از دانسته های کاربرانش برای تکمیل اطلاعات بانک بزرگ کتاب ها جست.9/33

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید