صفحه 1:
aber ‏مات(‎

صفحه 2:
عنوان 6 2 مي ۷ 1-6 بررسى مديريت شبكه هاى اجتماعى گم

صفحه 3:
مقدمه ‎a‏ شبکه های اجتماعی. خود یکی از شکل ‎ole‏ تکاملی یافیه ارتباطات بدون مرز و فاصله در اینترنت هستند؛ لین نوع از پایگاه های ابنرنتی را,می توان به جرأت نسخه تکامل یافته وب ۲ یا وب کاربرمحور دانست. برای شبکه های اجتماعی تعاریف متفاوتی ذکر شده که هر کّام,از آنها به نوعی می کوشد تا لین پدیده بزرک جهلنی را توصیف نهلد؛ اما حق این است که خواسته های کاربران وبه کا رگیری امکانات جسید است که لحظه جه لحظه شلّن جدیدی را برای لین پدیده جهلنی به وجود می آورد. اما به صورت کلی اگر خواسته باشیم» شبکه های اجتماعی را به حللت آن تعریف کنیم باید بگوییم شبکه اجتماعی عبار خدماتی تحت وب که به افراد اجازه می‌دهد: ایک پروفایل عمومی یا نیمه عمومی در داخل سیستم بساز

صفحه 4:
اجه فهرست مفصل ارلنه شده از کاربران و ارتباطات شان در داخل شبکه دسترسی داشته باشند. لا اطلاعات ارائه شده توسط ‎G6 yuo‏ درل ‎B‏ ذا مد و ملاحظه نمابند. وی شبکه اجتماعی از دو کلمه «شبکه» و «اجتماع» تشکیل شده ايت اين نوع نامگذاری به دو معنا در ماهیت آن دلالت دارد: نخييت تأكيد مى نماید که ماهیت این نوع سایت. شبکه است و دوم اینکه این نوع از شبکه با ارتباطاقی که ‎Qe‏ کاربران آن شکل می گیرد. تبدیل جه یکت اجتماع هدفمند مى كردد. برقرارى ارتباط در اين نوع همكان ميسر و كاملاً اختيارى است و افراد مى توانند تمایل دارند ار تباط برقرار نمایند» يا ارتباط خود را رد ذ پژوهش پیش روء در پی آن است که بحث مدیریت را اجتماعی بررسی و جنبه های مختلف آن را ذکر کند.

صفحه 5:
جرا کاربرانوارد شبکه های اجتماعی می شوند؟ یکی از کاربران وب دو در لين باره می یا وب دوپی که اتكيزش هاى لازم جهت حضور قوى و مؤّثر كاربران در أيحي 5 را درك كندء به سرعت در شمار جر بيننده ترين بايكافيهلو تبسيل به غنى ترین پایگاه ها خواهد شد. پایگاه های به اشتراک گذاری/اطلاعات و منلبع اند ك نیستند و موفقیت تمام لین پایگاه ها یکسان نمی باشد و اقبال کاربران و تعداد بازدید کنندگان آن‌ها منوط به شناسایی و تقویت علل حضور کاربران در این نوع پایگاه ها می‌باشد.

صفحه 6:
علل حضور کاربران در تولید محتوا و به اشتراک گذاری برخى از الكيزه ها و علل حضور كأاران در تلد | و به اشتراک گذاری آن ها عبارت است از: 6 *دیده شدن: ارسال مطلبی که نام نویسنده بر آن دوج شهه است» موجب می شود تا این نام به همراه آن مقاله در دنیای وب به خوبی یه شود. ‎te‏ از وب بودن: ارسال مطلب و درج عنوان با نام ارسال کننده موجب ایجاد این حس می‌شود که آن ها اکنون جزئی از وب هستن *مشارکت: هر چه مشار کت کاربران در جای جای پایگاه های وب دوبی افزايش ‎oul‏ اقبال کاربران نیز برای حضور پر رنگ تر می گر *تولید کننده محتولبه جای مصرف کننده صرف: تولیده است که حتی در وب ا نیز به عیان دیده می شود؛ اما در ی وب ۲ که امر تولید بسیار پررنکت تر است. کاربران تولید اند و بدون دردسرهایی که در وب ۱ دارند. به تولید محتوا می پردازند.

صفحه 7:
*ارتباط از طریق‌به اشتراک گذاری منلیع: ارسال فلیل. یکی از سودمندترین ابزار ارتباطی است که افراد با سلایق نزدیکت؛ وت كنار هم جمع می‌شوند و با امکانات نامه نگاری و ارتب پایگاه ,های به اشتراك گذاری منابع فراهم آمده با هم تعامل و ارتباط برقرار می کنند. *کمک گرفتن از نظرات دیگران برای بهبود آثار: بازخورد و تقد و بررسی ديكران بر توليد آثار بعدى و تنقيح اثر ارسالى مى تواند تأثبيكذار باشد. *استفاده از فضای موجود در پایگاه: کاربران می توانند فابلی را ارسال کنند و دیدن فایل را فقط به خودشان و یا برای دوستشان و یا گرا محدود ممکن نمایند. *انگیزه های شخصی و دینی: انگیزه هاییی چون گستر مثبت یا منفی» گسترش علم و آموزش. انتقال تجربیات. تب مذهب. از جمله مواردی است که کاربران را به پایگاه می کشاند تا از این طریق, اندبشه و فکرشان را منتشر سازند.

صفحه 8:
۰ گسترش محیط جدید و استفاده,از فایل های دیگران: انگیزه قوی ‎ee‏ ی ای آزاد و در اختبار قرار دادن آن برای دیگر کاربران می کاربر در این انديشه است که اگر کتلبی را که در اختیار دارد» ارسال نماید. در کسترش فضایی کمک خواهد کرد که خود بیش آز دیگران از آن سود خواهد برد. ارسال يك يا جند كتابء امكان لسن" 4 هزاران جلد كتاب را فراهم مى نمايد.

صفحه 9:
تفاوت مدیریت شبکه های اجتماعي با مدیریت سایر پایگاه ها ‎LJ‏ ريشه تفاوت مدیریت موثر در شبکه های ‎po Bola!‏ پایگاه هاپرا باید در تفاوت مدیریت در پایگاه های وب دویی با نسل قبلآن شناخت. در واقع. علت اصلی این تفاوت ماهیت وب دویی‌هاستتمکه در آن به جای ارائه محتوا توسط مدیران, اين کاربران هستند که محتولیرا ارلئه مى نما يند. ۷ در وب ۲ به داده ها و ذخیره اطلاعات اهمیت بسیاری داده می شود. مدیریت وب دویی معتقد است که باید از نیروها و دانسته های کوچکت I براى رسيدن به يك بلنك بزرك داده هاء بهره گیری نمود, نمونه این مطلب را می توان در بهره گیری ویکیبدیا از دانسته‌ها با از استفاده سایت گیگاپدیا از دانسته های کاربر انش ‎Gly‏ اطلاعات بانک بزرکت کتاب ها جست.

صفحه 10:
مدیریت سرویس های وب ۲ از کاربرانشان یاد می گیرند و همواره سعی مبی کنند مسیر کار را برای کاربرانشان راحت و آمتوده : یند. به طراحی رلبط کاربر پویا با به کا رگیری فناوری های روز بسیار اهمیت ميل دهند. فرمهاى بوياء فیلدهای خود کار تکمیل شونده. اطلاعات بوياء تم های قابل ویرایش, شناسایی خود کار کاربران و بسیاری دیگر از امکاناتق که پایگاه های وب دویی ارانه می کنند. از نمونه های رابط کاربر پویهی باشد. نگاه مدیریت وب دو رویکرد جه داده, به جای سند می باشد. برخلاف وب یک جمع آوری واحدهای کوچک داده‌با روش های نوین و ارلئه آن ها به صورت قلبل بهره گیری برای کاربران» از جمله خواسته های وب دو می باشد؛ برخلاف نسل یکت که کاملاً سندمحور می باشد.

صفحه 11:
‎Ca yo‏ پایگاه های وب دویی برای کاربران خود امکانی به وجود می آورند که به آسانی توسط کاربران خوهوقابل ‎Fg‏ باشند. ‏از دبکر قابلیت های وب ۲ وجود ۸۳ در ساختار فنی پایگاه است ]۸۳ هابه توسعه دهندگان نرم افزار اين امکان را می آ#هپیتا بروس های جدیدی را بر اساس دیگر پایگاه های سرویس وب ۲ ایجاد شبکه های اجتماعی بز رک مانند فیس بو کث و توییتر این ‎Song‏ ‏دارد و بر اساس آن می توان مجموعه ای از نرم افزارها و خدمات جدید را ایجاد کرد. -مخفف عبارت ۳۳080 صمناحنامو۸ 6 به معنای رابط برنامه نویسی کاربردی است. در واقع ۸۳ یک کتابخانه سیستمی شامل صدها تاد دسترسى است كه ‎Microsoft cS yb‏ آنها را داج دی فایل ‎DLL‏ برای برنامه نویسی سیستمی قرار داده است. ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 12:
مواردی که ذکر شد, برجسته کننده للٌّ نکته مهم است که: مدیریت پایگاه های وب دویی وبه صورت مشخص شبعه آهاى ‎Lol‏ كه نسخها تکامل یافته وب ۲ می باشد, به صورت ماهیتی با نسل قبل وب متفاوت می"باشد. گرچه نگاه به انجام پایگاه ها به صورت پرویه های اقا زمان دار اصولاً اشتباه می باشد؛ اما می‌شد در وب | پایگاه ها رابه علت پویا یشان به صورت پروئه هلیی تعریف نمود و در طی زمان مورد نظلژلبه انجام رساند. اما ین تصور به صورت کلی در پایگاه های وب ذویی اشتبام و ناسحیح است. مدیران پایگاه های وب دویی بلید توجه داشته باشند که پایگاه های وب دویی, دائماً دچار نیاز و خواسته های جدید هستند. از پایگاه هاء مدیریتی پویا را اقتضا می‌نمایند. اين

صفحه 13:
نکات قابل توجه در مدیریت شبکه های اجتماعی هنگامی که مدیریت شبکه های اجتماعی, ب ه خود شهاست پست كردن و به روز رسانی مطللب. در اکلنت های گوناگون؛ خواهد بود. شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف: سا میت هاق خود را مدیریت و سازمان دهی کرده و آنها رابه صورت همزمآن در/هر زملنی که می خواهید. به روز رسانی کنید. استفاده از لین ابزار باعثمی شود که با هماهنگی میان ابزارها و استراتژی استفاده شده. موفقیت بیشتری در بازاريابى اينترنتى كسب و كار شما حاصل شوك. ‏ تراددي ايجاد بحث وكفتكر -6© ۳ ‏مدیریت شبکههی‎ lai ga

صفحه 14:
۱. تعیین استراتژی و هدف گذاری پیش از راه اندازی شبکه تعیین استراتژی از سه مرحله تشکیل ‎“go‏ فرآبند تدوین استراتژی شبکه اجتماعی: براساس وضعیت داخلی وب/شرایط گحب و...تعیین و تدوین میگردد. این مراحل عبار تند از: مسب مرحله ۱- تعیین چشماندازه مأموریت و اهداف بنیادی شُبکه, چشمانداز یا ۷151010 یک تصویر مطلوب از آینده ‎aces‏ ترسیم میکند که استراتژی برای تحقق آن تدوین میگردد. این همان و ‎Cr pro‏ سعی میکند شبکه را به طرف آن راهبری نماید. موجب هماهنگی در درون شبکه و سا زگاری بین تصمیمات مدیریت و کاربران شبکه ميشود. هرچه اعتقاد کاربر اهداف بنیادی بیشتر باشد. موجب بروز انریی و موفقیت بیشتری در شبکه میگردد.

صفحه 15:
جشمانداز دربردارنده اجزاوبخشهای مختلفی است که این اجزا عبار تنداز: تصویر کمی: ‎eu re‏ ۳ مأموریت. شامل: ° ‎v‏ 1 - محدوده عمل شبکه؛ ‎to we‏ ایدئولوژی شبکه. شامل: ۷ - هدف بنیادی: علت وجودی شبکه و نقش آن در جامعه داخلی و بين المللی را بیان میکند. - ارزشهای بنیادی: ارزشهای عمیق و اساسی شبکه را بیان شبکه برای تبیین با پاسداری از آن ها شکل می گیرد. - آینده در چشمانداز: یت هدف بلندپروازانه ۳ تا له به همراه توصیف زنده آن را بیان می‌دارد.

صفحه 16:
مرحله ۲- تجزیه و تحلیل وضعیت داخلی شبکه و تعیین نقاط ضعف و فوت 7 6 در اين مرحله وضعيت داخلى سازمان مديريت شبكه بررا 0 فقاط ضعف و قوت تعبین میگردند. در لین مرحله اهداف وآحملکزد شبکه از چهار جنبه به تصویر کشیده می شود: وجه مللی, وجه کاربران, وجه فرآیندهای درونی کنترل غیت و ارتقا و وجه یاد گیری و رشد. در لين مرحله؛ تا کید بر لین است که ابعاد مالی و غیرمالی که می توانند در ادامه مسیر شبکه مور باشند. مشخص شده وبا پیش ‎dy‏ ‏چگونگی برخورد با نقاط ضعف و به کار گیری نقاط قوت د

صفحه 17:
و تعیین فرصتها و تهدیدها ‎‘Ve‏ ‏ام شده و فرصتها و تهدیدهای مربوطه شناسایی و تعیین یهد رو اهمیت و اولویت آنان مشخص میگردد. عوامل محیطی, عواملی هستند که کاملاً با حدوداً اج از کنترل مدیریت شبکهاند؛ ولی با ایجاد فرصت و تهدیید برای شبکه, در عملکرد آن موَثر میباشند. تجزیه و تحلیل سیستماتیک عوامل محیطی, این امکان را فراهم میآورد که فرصتها و تهدیدها پیثبینی شود و برای استفاده از فرصتها و محافظت شبکه از تهدبدهاء استراتژی لازم تنظ از مجموع مواردی که ذکر شد یکت سند راهبردی به ۵ در مدیریت استراتژیک شبکه نقش کلیدی ایفا می نماید.

صفحه 18:
۲ آموزش, نیاز جدی کاربران در شبکه های اجتماعی ‎all‏ با توجه به نوظهور بودن شبکه های ‎elie!‏ 9 نين ذات هو وجود کلیدها و ‎EE‏ های فراوان درون یت شبکه ‎SAN‏ آموزش برای کاربران در شبکه های اجتماعی ضروی‌پایست که یزان بلید.به آن توجه کنند.به صورت کلی می توان اين شیوه هأگ,آهوزش را در دسته بندی ذیل ارائه نمود: ** آموزش های متنی آموزش های ویدئو یا تور آموزشی * آموزش های مولتی مدیا و فلش * راهنمای آنلاین * اصطلاح نامه شبکه 7 %

صفحه 19:
*_آموزش های متنی آموزش های متنی از متداول ترین روشمهای اولنه لين نوع از آموزش ها در نسل قبل وب نیز متداول بوده/است صورت پرسش های متداول ارانه می شده است. ‏ مب آموزش های متنی جا توجه به پیچید کی های به وجون آمدگ,در,پایگاه های وب دویی و نیاز بیشتر کاربران به لین آموزش ها شکل بهتری بيدا نموده اند. متون ارائه شده از انسجام و نظم بهتری برخوردار شده و هدفمند به ارائه آموزش ها می پردازند. ضمیمه شدن آموزشی که جه صورت مخلوط با متون و در مواقع نیاز به ‏ ضمیمه شده لند, لین متون را منهوم و واضح تر نمود؛ لین با توجه به نزدیک شدن ادبیات مدیریت پایگاه ها + مورد استفاده کاربران» اين آموزش ها تمام تلاش خو. نمودن و قابل فهم تر كردن آموزش ها به عمل مى آورند.

صفحه 20:
*_آموزش های ویدئو یا تور آموزشی در لين شيوه ابتدا فهرستی از آموزش هاء)پمور در تهه شده و پعد از تهیه سناریوی آموزش اقدام به تهیه تور آموزشی می گردد. ‎ae‏ ‏موارد تورهای آموزشی به کلی گویی در موزگمکانات پایگاه و کارهایی که کاربران می توانند در شبکه انجام دهند میگبوهازند. فیلم‌های آموزشی را تا حد امکان با حجم کم تولید میلهلایند تا افراد بیشتری با سرعت های پایین تر بتوانند از آن بهره برند. تورهای آموزشی به صورت پخش زنده اینترنتی و در قالب فلش و بیشتر با فرمت ۷ تهیه و در دسترس بینند گان قرار ممی گيرند.

صفحه 21:
*_آموزش های مولتی مدیا و فلش اصل لین نوع از آموزش ها مبتنی بر آموژش با تیوه ش 5 6 واقعی شبکه می باشد. در لین روش بعد از تهیه سناریو و قهرست آموزش های مورد نیاز با کمک نرم افزارهای دموساز و بامعکین هایی که از محیط شبکه گرفته می شود. سعی م ی گردد تا آموزش به گوثهای ارائه گردد که کاربر با دیدن آن احساس نملید یک بار کار جارشبکه را تجربه نموده است. لین آموزش ها در بیشتر مواردبه صورت صامت وبا فرمت فلش تهیه می گردند تا از حجم پایینی برخوردار باشند.

صفحه 22:
* راهنمای آنلاین ‎Shel,‏ انادين ۰ پیشتر شبکه های اجتماعی این امکان رإمستقلاًادر سم مدپریت ‎sale‏ محتوایشان قرار می دهند. یاهو نیز لین امکان را برای دارند یاهو فراهم آورده است که با قرار دادن یکت اسگوبیپیت. در پایگاهشان امکان چت کاربران با مدیریت به وسیله د کمه ای که در گام قرار داده می‌شود فراهم باشد. سیستم هایی نیز وجود دارنليوكه با ضمیمه شدن به سیستم مدیریت محتوای شبکه. امکان نظارت بر کارهای کاربران و در مواقع لزوم چت با آنان یا حتی گفتگو مشکلات آنها را برطرف نمایند.

صفحه 23:
* اصطلاح نامه شبکه ۰ در لین روش فهرستی از کلیه اصطلاحات و مورد استفاده و حتی فرهنگ واژگان متداول میان کاربران تهیه شدة, و به.صورت فهرست الفبایی توضیحات کافی برای تن ارلئه مَیگودد, کاربران با برخورد با یک واه یا اصطلاح که به درستی درک نمی ‎ror gules‏ جه فهرست و بافتن آن طبق حروف الفبا به راحتی به توضیخات مورد نظر دست مى يابند. وقتی که کاربران به جستجوی اطلاعات می پردازند. انتظار دارند توصیفات؛ آموزش ها و ساختار تن ها روشن, دقیق» ساده و هر مفهوم پیچیده ای می تولند به طور ساده بیان شود. آموزش ها در راهنما با یکدیگر آميخته شهند کاربر باید دویاره آن ها را مرتب کند و موارد غیر مرتبط را مشخص کند.

صفحه 24:
۳ کنترل و نظارت مستمر کنترل و نظارت فعالیتی است که طگن تن, تت بینیی شده با عملیات انجام شده مقایسه می شود و در ۲ ف و انحراف بین آنچه باید باشد و آنچه هست. به رفع و اصلاح,آن ها اقدام می شود. نظارت و کنترل همواره همراه یکدیگر مورد بررسی ‎DNS‏ اند. در نظام مدیریتی شبکه اجتماعی, کنترل و نظارت محدود به مد. شود؛ بلکه بخش عمده‌ای رابه کاربران وا گذار می‌نماید. باتوجه‌به اينکه کاربران خود تولید کننده و ارلئه کننده محتوا می‌باشند. کنترل و نظارت بر کاربران به‌دلیل منافع بسیاری که دارد. بسیار ضروری نیز می باشد. این منافع عبار تند از: * ارتقای عملکرد کاربران * بهبود کیفیت محتوای ارائه شده ۰ کاهش تخلفات ۰ جلوگیری از سوءاستفاده های مالی

صفحه 25:
اما چیه دوم اینعه اکتترل و نظارت من هیچ وجه به معنای محدود كردن فعالیت کاربران نیست. بلکه این نظارت باعث خواهد شد که کاربران بتوانند تمرکز بهتری روی هدفی که برای آز شبكةٍ شده لند. داشته باشند و مطالب حاشیه ای و نامربوط مزاحمتی برای آنان یه وجود نیاورد. کنترل های اعمال شده در شبکه های اجتماعی به دا دي ۰ کنترل مدیریتی: لین کنترل که به صورت مستمر توسطمد بریت شبکه انجام می شود با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب فعالیت کاربران و همچنین رفع نواقص موجود صورت می پذبرد. ۰ کنترل کاربران: کاربران نیز می توانند ناظر عملکرد سایر کاربران در شبکه باشند.

صفحه 26:
۴ استانداردسازی و قابل بهره برداری نمودن محتوای شبکه ‎a‏ ‏از مهم ترین نکاتی که مدیران شبکه های, اجت باید مدنظر,داشته باشند» لین است که‌با توجه به کشکولی بودن شیوه ورومماطلاعاتِ توسط كاربران» ممكن است كه اطلاعات وارد شده در شيعه به نوعى درهم و غير قابل بازيابى به نظر برسد. از اين روء نقش مد بربتييدر قابل بهرهبردارى نمودن لين اطلاعات بسيار مهم مى باشد. راديهاى ذيل براى رسيدن به اين هدف وجود دارد: * سقگسیا برجسب: باید تا آنجا که امکان دارد به کاربران در مورد 9919 نمودن تک های مناسب با محتوای ارلئه شده و نزديك شدن آن به زبان استاندارد» تلاش نمود. یکدیگر را تا حدی برطرف نمایند.

صفحه 27:
موتور جستجوی داخلی: موتور جستچوی داخلی شبکه,پا فهرست کردن محتوای ارلئه شده وبا بهره گیری از طبقم بندع#ها وک تواند در راهنمایی کاربران به سوی محتوای مورد علاقه‌شان بثییار موثرو باشد. همکام سازیبا موتور جستجو: موتورهای جستتجورین توانند ضمن تکمیل کار موتورهای داخلی عده ای از کاربران را که بی‌گدف دنبال محتوایشان می گرداند نیز وارد شبکه کند. تشویق کاربرانبه ارلئه توضیحات: مدیران شبکه باید در آموزش به چگونگی ارلئه نگت. طبقه بندی و ارلئه توضیح درباره محتوا شده توسط کاربران بسیار دقت نمایند. مطالبی که بهتر بافته دیده می شهند و کاربری که برای تولید محتولیی ز با دیده شدن محتوایش به رضایت مندی و دلگرمی خوا

صفحه 28:
تبلیغات در شبکه های ا حضور افراد در شبکه‌های اجتماعی, ۳ ‎Saks‏ ‎fd‏ اجتماعی را در افراد افزایش می‌دهد. پس هر چه ‎a‏ ‏درشیه‌ه یر و نوت باد.هراهی وتات و5۴ فضایی برای معرفی و تبلیغ و همچنین هم‌راستایی مخاطب جهت اهداف رسانه ای خود. بسیار نقش آفرین و مقثر است. ‏ گرفتن شبکه همیشه باید به فکر تبلیغات بود. از سوی دیگر» کاربری که می تولند برای شبکه بسیار مفيد بوده و فعا باشد. جایی در وب از وجود شبکه بی خبر مانده با تبلیغات شبکه استمرار داشت و همیشه به فکررساندن صداي شبکه به همه جای وب بود.همچنین بایدسعی نمود که کاربران‌را تاجا

صفحه 29:
۶ ساير بحث های مطرح در مدیریت شبکه های اجتماعی ا. برقراری ارتباطات شبکه ای‌با شبکه هاء ایت هارو وبلاگ ‎la‏ شبکه ها علاوه بر اهمیت به شکل گیری ار تباطات شبکه ای در داخل شبکه خویش بايد با شكل دادن برخی ارتباطات با سایر شبکه اجتماعی و امکان برقراری ارتباط از داخل شبکه هابه یکدیگر به توسعه خوبش بيردازند. علاوه بر لين؛ شبکه های اجتماعی می توانندبا ارلئه سروس‌نبه سایر پایگاه ها و حتی وبلاک ها بر تأثی رگذاری و دامنه نفوذ خویش بیفزایند. ۲سبه وجود آوردن اعتماد در میان کاربران: کاربران فعالیت خویش را بر روی شبکه هلیی متمر کز می نمایند که‌به تن ها اطمینان و اعتماد بیشتری داشته باشند. جه صورت خلاصه عوامل جذب اعتماد کاربوان زیر می توان یافت: - صداقت که مهم ترین عامل کسب اعتماد کاربران است. -احترام به نظرات کاربران که موجب تقویت مشارکت آنان است.

صفحه 30:
۳ نقش ابزارها در مدبييت شبكه هاي اجتملعى: ابزارها و امکاناتی که به كاربران ارلئه مى شوند همواره بايد عي انيدان باشند, نيازهاى كاربران را به خوبى برطرف نمايند و به روز باشند. ۴ آنالیز کردن شبکه اجتماعی: آنالیز شبکه اجتماعي عبارت است از شناسایی وابستگی‌ها و نسبت های کاربران, کاربران موثرء و گرژووٍ هلیی که شبکه اجتماعی در برمی گيرد. آنالیز کردن شبکه اجتماعی‌بیهامدیریت شبکه لین امکان را می دهد که نقاط ضعف را شناخته و آن ها را برطرف نماید. و همچنین نقاط مثبت و تکیه گاه های شبکه را از میان کاربران شناسایی نموده و از آن ها برای سطوح بالاتر همکاری استفاده نماید. ۵ نبازهای سخت افزاری: این نوع از پایگاه ها علاو مدیریت محتوای بسیار قوی, به امکانات سخت افزاری مطلوب نیز نیاز دارند. این موارد عبارت اند از: -هاست بسیار قوی و نامحدود - استفاده از سرور با پهنای باند بالا

صفحه 31:
محتواء موّلفه بسیار مهم زملنی را برای انتخاب کردن محتوای حوب و همجنين تفكر و تم ركز براى به ارمغان آوردن ايده هاى عللى اختصاص كلهيد ‎Aug E‏ لين ايدقها را بر روى شبكه هاى اجتماعى مثل فيس بو کت توییتر و غیره. پیاده سازق كنيد. مديريت زمان در شبكه هاى اجتماعى مهارت مديريت زمان در شبکه های اجتماعی احتمالا تکنیکِ هلیی دارد که هنوز پخته نشده اند. اما به طور کلی چند نکته که می تولند در کاهش آسیبهای ناشی از آن باحفظ استفاده از مزیت‌های آن کمک کند عبار تنداز: ۱) تعیین زمانهای مشخص و محدود برای ورود و خروج ۲) مدیریت تعداد شبکه‌های اجتماعی و خروج مودبانه ارزش افزایی ۳ امتناع از انتشار ویروسی مطللب تکراری و کهنه و تولیداً محتوای جدید ۶) صرف وقتهای مرده برای مرور محتوای ذخیره شده

صفحه 32:
برنامه ريزى 5 وقت يكى از حساس ترين و کلیدی ترین عناصر دومپازارپابی اینترتی می باشد. بست هاى مداوم و مرقبء بسيار مؤثر ‎cn‏ آما به اس که هر روز بیشتر از یکبار مطللب خود رابه روز رساني_کنید و همینطور هیچ لزومی ندارد که شما هر روز در شبکه های اجتماعی سكت كذاريد. در حقیقت مشتریان ترجیح می دهند که دوره به روزا ياي مطالب و پست‌ها در حداقل خود باشد. زیرا که پست کردن بیش از حد از نظر آن‌ها ببهوده و اضافی و به عنوانی اسپم به نظر می رسد.

صفحه 33:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
24,000 تومان