کسب و کار مدیریت و رهبری

بررسی مدیریت شهری در امارات

Abu Dhabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی مدیریت شهری در امارات”

بررسی مدیریت شهری در امارات

اسلاید 1: بررسی کشور امارات (شهر ابوظبی)

اسلاید 2: نوع حکومت : مشروطه سلطنتی فدرالشهرهاي مهم: ابوظبی ، شارجه ، عجمان، راس الخیمه ، ام القوین ، فجیره ، العینزبان و خط رسمي: زبان رسمی کشور عربی است و انگلیسی، فارسی، اردو و هندی نیز کاربرد زیادی دارد.تعداد جمعيت: بيش از هشت ميليون نفرمساحت:۸۳٬۶۰۰کيلومتر مربعواحد پول:درهم امارات (AED)دين رسمي: دين رسمي در امارات اسلام مي باشد كه حدود 90درصد مردم را شامل مي شود كه اكثرا مالكي مذهب مي باشند .توزيع ديني، مذهبي و قومي آن: تعداد جمعيت بومي امارات 20 درصد ذکر شده و حدود 80 درصد جمعيت این کشور را کارگران و مهاجرين خارجي از اهالی جنوب آسیا و اعراب ديگر كشورها تشکيل مي دهند . بر اساس آخرين اطلاعات حدود 10 درصد جمعيت مهاجر اين کشور را ايراني‌هاﻯ مقيم امارات تشكيل مي دهند.شيعيان‌ اماميه شامل مليت‌هاي ايراني ، لبناني‌، عراقي‌، پاكستاني‌، هندي‌، بحريني‌ و افغانی وغيره که نسبت به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس از آزادی عمل مناسب تری جهت برگزاری مراسم های مذهبی برخوردار هستند.

اسلاید 3: شهر ابوظبی | Abu Dhabiواقعیت این است که خیلی از شهرهای زیبا و جالب اماراتی در سایه ی شهرت ابوظبی قرار گرفته و به اندازه ی آن معروف نیستند. شهر ابوظبی در کشور امارات نیز از جمله شیخ نشین های هفت گانه ی معروف این کشور است که حتی در برهه ای به عنوان دومین شهر گران جهان برای مسافرت اعلام شد. این شهر اماراتی که کمتر از ابوظبی طرفدار ندارد، پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب.ابوظبی بزرگ ترین شهر امارات است به این خاطر است که مساحتش برابر است با ۹۷۲ کیلومتر مربع که در برابر دیگر شهرهای این کشور، بسیار بزرگ محسوب می شود.در سال ۲۰۱۵ میلادی بر اساس محاسبات جمعیتی برابر با ۱.۵ میلیون نفر بوده است و البته تا به الان مطمئنا زیادتر شده است. از لحاظ جغرافیایی هم این شهر در ساحل جنوب غربی خلیج فارس قرار گرفته است. درباره ی نام ابوظبی باید بگوییم که از آن جا که در این قسمت از ایام قدیم منابع آب شیرین فراوانی وجود داشته و گله ای از آهوها هم در آن زندگی می کرده اند، قبیله ای به نام بنی یاس که به این جا مهاجرت کرده بودند، نامش را ابوظبی گذاشتند. این قبیله در سال ۱۷۶۱ میلادی در ابوظبی یک جا نشین شدند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید