علوم مهندسی معماری و عمران

بررسی معماری اقامتگاه ماجرا

majara

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی معماری اقامتگاه ماجرا”

بررسی معماری اقامتگاه ماجرا

اسلاید 1: موضوع: اقامتگاه ماجرا گردآورنده: نام استاد: به نام خدا

اسلاید 2: اطلاعات پروژهنام: حضور در هرمز ۰۲ (اقامتگاه ماجرا)/ آدرس: استان هرمزگان، جزیره هرمز، کیلومتر ۵، جاده ساحلی به سمت فرش خاکی، جاده کمپ فرش/ شرکت مشاور: طراحان و بناکنندگان زاو/ معماران مسئول: محمدرضا قدوسی، فاطمه رضایی فخر آستانه، گلناز بهرامی، سروش مجیدی/ تیم طراحی: شیلا احصایی، سارا جعفری، پیمان برخورداری، محسن صف‌شکن، کاوه رشیدزاده، حسین پنجه‌پور/ طراحی منظر: مریم یوسفی، مرتضی ادیب/ طراحی داخلی: سارا جعفری، ترانه بهبود، سارا نیک کار، محسن دهقان/ نورپردازی: شرکت تاژنگ، نیما بیات

اسلاید 3: مساحت زیربنا: ۱۰۳۰۰ مترمربع/ نوع: اقامتی، فرهنگی/ تاریخ: ۱۳۹۹ – ۱۳۹۷/ مدلسازی: سمیه سعیدی/گرافیک: فرشته اسدزاده، سمیه سعیدی، ارشیا هاشمی‌پور، درسا توکلی، سارا فلاح‌زاده/کارفرما: احسان رسول اف/ مالک: علی رضوانی/ بودجه: ۱۸۰ میلیارد ریال/

اسلاید 4: جوایز: رتبه دوم جایزه معمار 99برنده جایزه بین المللی طلایی مسابقه TIDA تایوان در سال ۲۰۲۰انتخاب شدن طرح اقامتگاه ماجرا در بخش طراحی فضاهای عمومی در مسابقه بین المللی شهرداری تایپه که با حمایت شورای بین ‌المللی طراحی، سازمان جهانی طراحی و فدراسیون بین المللی طراحان داخلی و معماران برگزار می شود.

اسلاید 5:

اسلاید 6: چکیدهدر وهله اول ساختار گنبدی خانه های موجود در اقامتگاه ماجرا از خانه های مردم بومی و محلی منطقه هرمز الهام گرفته شده است. در گذشته مردمان بومی این منطقه خانه های گنبدی شکل درست کرده و در این خانه ها ساکن می شدند و مدیران مجموعه ماجرا نیز با الهام از این سبک سنتی ساخت خانه، اقدام به وجود آوردن اقامتگاه ماجرا کرده اند.ارتفاع پایین، ساختار گنبدی شکل، معماری ساده از نظر طراحی و… تمام نشان می دهد که خانه های اقامتگاه ماجرا از خانه های بومی و قدیمی منطقه هرمز الهام گرفته شده و همین ساختار سنتی است که بسیاری از افراد را جذب اقامتگاه ماجرا کرده است.بخش دیگر این اقامتگاه، رنگ های جذابی است که بر روی این خانه ها زده شده است. آبی، زرد، سبز و قرمز جز رنگ هایی هستند که بر روی این خانه های گنبدی زده شده اند.اگر بخواهیم به ریشه این رنگ ها نیز نگاهی بیاندازیم باید گفت که ریشه این رنگ ها به خاک های رنگی جزیره هرمز باز می گردد. چرا که خاک این جزیره به رنگ های مختلف بوده و در واقع می توان گفت که جزیره هرمز به خاک های رنگی خود شهرت دارد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید