علوم مهندسی معماری و عمران

بررسی نمونه موردی مسکونی داخلی(مجتمع سی خانه تهران)

30khaneh-tehran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 27 اسلاید این پاورپوینت برای بررسی نمونه موردی داخلی پرداخته است و این مجتمع در تهران قرار دارد و شامل تمام اطلاعات و نما و برش و روند طراحی و عکس های داخلی است و میتواند نیاز شمارا برای ارايه پوشش دهد
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
996 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی نمونه موردی مسکونی داخلی(مجتمع سی خانه تهران)”

بررسی نمونه موردی مسکونی داخلی(مجتمع سی خانه تهران)

اسلاید 1: آپارتمان مسکونی سی خانه

اسلاید 2: آپارتمان مسکونی با نمای آجری مدرن “سی خانه” معمار: علیرضا مشهدی میرزاتیم طراحی: پیام طالبی، حمید زین ساز، مانی شعبان زاده، امیرحسین رفعتی، پرستو نوروزی، زهرا پورهادیمهندس سازه: کوروش صفاییموقعیت:واقع در منطقه دربند و در شمالی‌ترین نقطه تهران قرار گرفته است.

اسلاید 3: این آپارتمان در ابتدای ورودی محله قدیمی دربند قرار دارد. ساختمان بر سطح زمینی مثلث شکل بنا شده است. نمای ساختمان های قدیمی این محله از جنس آجر بوده است که امروزه اکثر آن ها از بین رفته اند و تنها چندین ساختمان باقی مانده است.

اسلاید 4: این پروژه دارای هشت طبقه است که سه طبقه آن مشاعات و ماباقی پنج طبقه مسکونی می باشد. مشاعات ساختمان فضاهایی چون پارکینگ و ورودی اصلی، لابی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و استخر را در برمی گیرد. این آپارتمان ۷۶۰۰ متری در مجموع ۳۰ واحد را در بر می گیرد. به دلیل شیب تند و اختلاف ارتفاع سایت از ضلع شرقی ۸ طبقه و از ضلع غربی ۶ طبقه می باشد.

اسلاید 5: براساس ابعاد ساختمان و این که لحاظ طولی و عرضی بزرگ می باشد، در طراحی آن سعی شده حجم کلی ساختمان به مکعب های کوچک با ابعاد مختلف تبدیل شوند تا با زمینه و محیط اطراف ساختمان یعنی کوهپایه و محل قدیمی ارتباط مناسبی برقرار شود.این مکعب‌ها در ابعاد و اندازه‌های متنوع با اختلاف سطح نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند. فضای منفی ایجاد شده میان مکعب ها تراس های سبز قرار دارد. ایده اصلی طراح از این نوع چیدمان مکعب ها در کنار یکدیگر، استعاره از خانه هایی است که با قرار گرفتن در کنار هم مجموعه آپارتمان را شکل می دهند. همچنین وجود این توده مکعب ها در دل کوهپایه، شبیه به صخره ها و شکل کوهستان دارد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید