علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

بررسی چند الگوریتم در بیوانفرماتیک

bioanformatic

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 14 اسلاید در این پاور به بررسی چند الگوریتم در بیوانفورماتیک پرداخته ایم که در ۱۴ اسلاید تقدیم شما عزیزان شده است که با استفاده از تصویر سعی در تفهیم بهتر موضوع گشته ایم با لحنی ساده وروان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1292 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی چند الگوریتم در بیوانفرماتیک”

بررسی چند الگوریتم در بیوانفرماتیک

اسلاید 1: بررسی چند الگوریتم در بیوانفورماتیکارائه دهنده :احمد مرادی

اسلاید 2: 1-الگوریتم STAR2-الگوریتم UPGMA3-الگوریتم NJ( Neighbour Joining)

اسلاید 3: اصلا بیوانفورماتیک یعنی چی؟زیست‌داده‌ورزی یا بیوانفورماتیک دانش استفاده از علوم کامپیوتر و آمار و احتمالات در شاخه زیست شناسی مولکولی است. در چند دههٔ اخیر، پیشرفت در زیست‌شناسی مولکولی و تجهیزات مورد نیاز تحقیق در این زمینه باعث افزایش سریع تعیین توالی ژنوم بسیاری از گونه‌های موجودات شد، تا جایی که پروژه‌های تعیین توالی ژنوم‌ها از پروژه‌های بسیار رایج به حسب می‌آیند. امروزه توالی ژنوم بسیاری از موجودات ساده مانند باکتریها تا موجودات بسیار پیشرفته چون یوکاریوتهای پیچیده شناسایی شده‌است. پروژهٔ شناسایی ژنوم انسان در سال ۱۹۹۰ آغاز شد و در سال ۲۰۰۳ پایان یافت و اکنون اطلاعات کامل مربوط به توالی هر ۲۴ کروموزوم انسان موجود است.

اسلاید 4: مقدمه

اسلاید 5: یک الگوی غیرمعمول دریک توالی DNAیا پروتئین،و یا یک ناحیه ی بسیارشبیه به هم که توسط دو یا چند توالی به اشتراک گذاشته شده اند،از اهمیت بیولوژیکی زیادی برخوردار است. به همین دلیل است که شناسایی زیردنباله های متشابه در طول دویا چند دنباله ی طولانی، از یکی از مهمترین موضوعات در تحلیل دنباله های مولکولی به حساب می آید.

اسلاید 6:

اسلاید 7: حال به بررسی سه الگوریتم دراین زمینه می پردازیم:1-الگوریتم STAR2-الگوریتم UPGMA3-الگوریتم NJ( Neighbour Joining)

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید