کسب و کار اقتصاد و مالی

برسی موارد خاص در حسابداری ارزهای دیجیتال بیتکوین و اتریوم

h.bitcoin

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
Digital currency ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است همانطور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما معمولاً تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است.  ارزهای مجازی و رمزارزها cryptocurrency هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست. پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند. مثلاً می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکه اجتماعی داشت پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به‌ عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد. بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌است. این اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافته‌است. BTC - ETH - DOG -SHIBA - LTC -ETC
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
484 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برسی موارد خاص در حسابداری ارزهای دیجیتال بیتکوین و اتریوم”

برسی موارد خاص در حسابداری ارزهای دیجیتال بیتکوین و اتریوم

اسلاید 1: برسی موارد خاص در حسابداری ارزهای دیجیتال بیتکوین و اتریوم استاد : ارائه دهنده:

اسلاید 2: شکل گیری بیتکوین یازده سال پیش واحد پولی پا به عرصه وجود گذاشت که با همه ارزهای رایج دنیا تفاوت می کرد. این ارز که با قواعد بازارهای مالی بیگانه بود، نه به شکل اسکناس و نه به شکل سکه وجود خارجی نداشت.این پول که تماما به صورت دیجیتالی عرضه شده بود، در طول مدت کمی به محبوبیتی فراگیر دست یافت و بسیاری را شیفته خود کرد. اما این پول جدید چه بود و چرا تا امروز این‌قدر جنجال به پا کرده است؟در یک کلام بیت کوین یک ارز مجازی است که با آن می توانید خرید و فروش کنید، سفارش آنلاین انجام دهید و یا سهام شرکت‌های تجاری را داد و ستد کنید. بیت کوین بر پایه کدهای رایانه‌ای خلق شده و از قوانین منحصر به خود تبعیت می کند، نه از قوانین وضع شده توسط بانک‌ها یا صندوق‌های مالی بزرگ.

اسلاید 3: خالق بیتکویناز «ساتوشی ناکاموتو» به عنوان مخترع بیت کوین نام برده می شود؛ نامی مستعار و اسرار آمیز که هویت اصلی آن علیرغم تلاش چندین ساله روزنامه نگاران هنوز فاش نشده است. تا کنون چندین نفر ادعا کرده اند که خالق آن بوده اند، اما نتوانسته اند ادعاهای خود را ثابت کنند و مشخصات خالق یا خالقان اصلی بیت کوین را هنوز کسی نمی داند.ناکاموتو دسامبر ۲۰۱۰ در توسعه بیت کوین فعال بود. او به بیت کوین، نه ابزاری برای سرمایه‌گذاری و نوسان‌گیری یا حفظ ارزش سرمایه، بلکه به چشم پول الکترونیکی که شخص ثالث را دور می‌زند، نگاه می‌کرد. افراد زیادی ادعای ناکاموتو بودن و افراد زیادی را نیز دیگران ناکاموتو معرفی کردند. با‌این‌‌حال تا امروز، هویت ساتوشی در پرده‌ای از ابهام باقی‌مانده است.ناکاموتو ادعا کرده که نوشتن کد برای بیت کوین را از سال 2007 آغاز کرده است. ۱۸ آگوست ۲۰۰۸، او یا یکی از همکارانش دامنه bitcoin.org  را ثبت و وب‌سایتی را در آن آدرس ایجاد کردند. ۳۱ اکتبر، ناکاموتو اوراق سفیدی درباره فهرست پستی رمزارزها در metzdowd.com  منتشر و در آن ارزی دیجیتال را با عنوان «بیت کوین: سیستم نقدی الکترونیکی همتابه‌همتا» معرفی کرد.

اسلاید 4: ارز دیجیتالDigital currency ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است همانطور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما معمولاً تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. ارزهای مجازی و رمزارزها cryptocurrency هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست. پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند. مثلاً می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکه اجتماعی داشت پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به‌ عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد.بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌است. این اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافته‌است.

اسلاید 5: با وجود اینکه بیت کوین نقش پیشتاز را در بازار ارزهای دیجیتال دارد و از ابتدا با وعده امنیت به بازار آمد، رمزارزهای دیگری به تدریج وارد بازار شدند که هر یک به رفع نقص‌های بیت کوین پرداخته و نوید امنیت بیشتر را می‌دهد. متن زیر که خلاصه‌ای از یک مقاله مفصل درباره معیارهای ارزیابی امنیت رمزارزها، به واکاوی شیوه‌های اعتبارسنجی این وعده‌ها می‌پردازد:پس از اینکه مونرو توانست توجه بسیاری از کاربران را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کند، حرکت گسترده‌ای برای عرضه انواع ارز دیجیتال دارای امنیت بالا ایجاد شد. این ارزهای دیجیتال به دنبال محرمانه نگه داشتن هویت کاربر و جزییات تراکنش‌های صورت گرفته هستند.با وجود اینکه از این ارزهای دیجیتال برای فعالیت‌های غیرقانونی و مواردی نظیر خرید موادمخدر استفاده می‌شود، باید در نظر داشته باشیم که غیرقانونی اعلام کردن این ارزها حرکتی منطقی به شمار نمی‌رود. پنهان نگه داشتن جزییات تراکنش جرم نیست و نشانه انجام فعالیت غیر قانونی به شمار نمی‌رود. برای نمونه، از این نوع از ارزها برای پرداخت حق‌الزحمه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران رسانه‌ها در کشورهایی که حکومت خودکامه دارند استفاده می‌شود.به عنوان یک خریدار و یا سرمایه‌گذار، شاید بخواهید با این دسته از ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید. هر چه باشد این ارزهای دیجیتال، سهم بازار قابل توجهی را در اختیار دارند. برای نمونه، مونرو یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر در بازار است که طرفدارانش نیز قدرت رسانه‌ای خوبی برخوردارند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید