علوم انسانی و علوم اجتماعیروانشناسی و روانپزشکی

برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان با انگیزه‌ جذب آنان به کلاس های فارسی

صفحه 1:
برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان با انگیزه ی جذب آنان به کلاس های فارسی

صفحه 2:
نیازهای آموزگاران در امر تعلیم و تربیت .جهان هر روزه در حال تغییر و تحول است .جامعه» انسانها و امکانات آموزشی متحول میگردند .این تحولات نیازمند متد و روش‌های نوین تعلیم و تربیتی» جهت امر آموزش موفق می‌باشند

صفحه 3:
هدف از برقراری ارتباط با دانش آموزان لیجاد محیطی‌سال, و آرلم بسرلیرسیدن‌به هفی‌مشترک- لیجاد زمینه مناسببرلوتدریس- لنعكاسضعفهاىما در نحوم تسعلیم و تربیتو آموزش- عاقّه و محیط تدریس‌مناسب+ مند تدریس- آرلمش‌لازم - جلب‌توجه دلنش‌آموزان-

صفحه 4:
اشتباه اول به شاكردانبه جشم كودكانناداننكام كردن- لهميتندادنبه نظرلت يبيشنهادلسو لنتقاددتدلنشآموزان - یکلموزگار موفقک سی‌استک ه شهامتواستگوییرا دارد - لنتقاد يذيرىو به استقبا [إنتقاد رفتن - شهامتعذرت‌خولهی‌آموزگار در جمع دلنشآموزاناز لشتباهوكه كرده - مقايسه دائمىشاكرداندر مورد سيستم لموزشىكلاسرفارسى با سيستم - آموزشی‌مدارسآمانی

صفحه 5:
روش‌درستگوش‌کردن: اغلب ما آنچه را که میخواهیم گوش میدهیم و به روی بسیاری از چیزها بخصوص نشانه‌ها و پیام‌های شاگردان چشم و گوشمان را .می‌بنديم می بایستی که گوش و چشمانمان هشیار شوند تا همه چیز را دریافت

صفحه 6:
عدالت -۱ صحبت کردن با شاگردان -۲ پوزش خواستن هنگامی که اشتباهی می‌کنیم -۳ با احترام و ادب بودن -۴ قبل از شروع كلاس از شاكردان سوال شود که آیا آنها سوالی و یا مطلبی برای گفتن دارند -۵ (جا انداختن فرهنگ سخن گفتن) در انتهای تدریس» پرسش از شاگردان درباره نحوه تدریس. اينکه چه بخش‌های از تدریس -۶ برایشان جالب و کجاها خسته کننده بوده. همینطور درباره نحوه تدریس احترام به حریم شخصی دانش آموز -۷ انعطاف پذیری (در مورد نحوه تدریس و تعلیم و تربیت) -۸ عدم مقایسه دانش آموزان با یکدیگر (چرا که آنها خود اینکار را می‌کنند و اگر آموزگار نیز ‎٩-‏ ‏این را بگوید جبهه بندی میشود) برقرای ارتباط با دانش آموزان با توجه به سنّ» جنسییت -۱۰

صفحه 7:
0 اری ارتباط ‎kak‏ ‏ارتباط بیرونیو درونی- لعتماد و لحترلم - حلمشكلاتكلاسريا ک مکدالنش‌آموزان- لقناع کردن‌دلنش‌لموزان‌با دلیلو برهان‌ک افی- - برقراری جلسات ماهانه

صفحه 8:
- نظم ظاهری از طریق زورگوی و ایجاد ترس اعمال می‌شود - نظم درونی از طریق اعتقاد » مجاب شدن به دست مىآيد! و جدیت و علاقه به آموزش

صفحه 9:

صفحه 10:
‎Date:‏ _ = دعا 7 "م امه ها ار ‎aie i le‏ حر انيه 2 امت فير اجر بح" ‎(Creo ie‏ ‎ae ۳‏ 7 ۹ باحر من اقا ‎pi oe‏ ‎Za 3 Te‏ لد جرک هوک ‎Pe Oe‏ را اوطرفه ‎7 Z ۳ ۳۵ ‏رو‎ a Sea ‏یرد‎ td JS gyal ‏ف — ‎a eae‏ دح در مج ‎ee ag 22‏ چگ . | ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
اگر توانایی "۳ برقراری‌ارتباط صحیح با دانش‌آموزان را نداریم - لگر صبر و تحمل‌نداریم - لگر علقّه به لمر لموزش را نداريم - . ر لكر خولهانتغيير و تحولو تکاملو یادگیری - لگر قادر نیستیم که مشکااتشخصومان‌را پسشت - در کاش‌درس بگذاريم چرا شاگردان را قربانی کنیم؟

صفحه 12:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان