علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان با انگیزه‌ جذب آنان به کلاس های فارسی

ertebate_sahih_ba_daneshamoozan_va_jazb_be_kelase_farsi_c1p2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان با انگیزه‌ جذب آنان به کلاس های فارسی”

برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان با انگیزه‌ جذب آنان به کلاس های فارسی

اسلاید 1: برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان با انگیزه ی جذب آنان به کلاس های فارسی

اسلاید 2: نیاز‌های آموزگاران در امر تعلیم و تربیتجهان هر روزه در حال تغییر و تحول است.جامعه، انسانها و امکانات آموزشی متحول میگردند.این تحولات نیازمند متد و روش‌های نوین تعلیم و تربیتی، جهت امر آموزش موفق می‌‌باشند.

اسلاید 3: هدف از برقراری ارتباط با دانش آموزان- ایجاد محیطی‌ سالم و آرام برای رسیدن به هدفی مشترک- ایجاد زمینه مناسب برای تدریس- انعکاس ضعف‌های ما در نحوه تعلیم و تربیت و آموزش- علاقه و محیط تدریس مناسب + متد تدریس- آرامش لازم- جلب توجه دانش آموزان

اسلاید 4: اشتباه اول- به شاگردان به چشم کودکان نادان نگاه کردن- اهمیت ندادن به نظرات، پیشنهادات و انتقادات دانش آموزان- یک آموزگار موفق کسی‌ است که شهامت راست گویی را دارد- انتقاد پذیری و به استقبال انتقاد رفتن- شهامت معذرت خواهی‌ آموزگار در جمع دانش آموزان از اشتباهی‌ که کرده- مقایسه دائمی شاگردان در مورد سیستم آموزشی کلاس فارسی  با سیستم آموزشی مدارس آلمانی‌

اسلاید 5: چشم و گوش هوشیار: روش درست گوش کردناغلب ما آنچه را که میخواهیم گوش میدهیم و به روی بسیاری از چیزها بخصوص نشانه‌ها و پیام‌های شاگردان چشم و گوشمان را می‌بندیم.می‌ بایستی که گوش و چشمانمان هشیار شوند تا همه چیز را دریافت کنند.

اسلاید 6: آرامش هنگام  تدریسچه عواملی باعث بر قراری آرامش در کلاس میشوند۱- عدالت۲- صحبت کردن با شاگردان۳- پوزش خواستن هنگامی که اشتباهی‌ می‌کنیم۴- با احترام و ادب بودن۵- قبل از شروع کلاس از شاگردان سوال شود که آیا آنها سوالی و یا مطلبی برای گفتن دارند (جا انداختن فرهنگ سخن گفتن)۶- در انتهای تدریس، پرسش از شاگردان درباره نحوه تدریس. اینکه چه بخش‌های از تدریس برایشان جالب و کجا‌ها خسته کننده بوده. همینطور درباره نحوه تدریس۷- احترام به حریم شخصی‌ دانش آموز۸- انعطاف پذیری (در مورد نحوه تدریس و تعلیم و تربیت)۹- عدم مقایسه دانش آموزان با یکدیگر (چرا که آنها خود اینکار را می‌‌کنند و اگر آموزگار نیز این را بگوید جبهه بندی میشود)۱۰- برقرای ارتباط با دانش آموزان با توجه به سنّ، جنسییت

اسلاید 7: نحوه برقراری ارتباط- گفتگو- ارتباط بیرونی و درونی- اعتماد و احترام- حل مشکلات کلاس با کمک دانش آموزان- اقناع کردن دانش آموزان با دلیل و برهان کافی‌ برقراری جلسات ماهانه -

اسلاید 8: تفاوت نظم ظاهری و نظم درونینظم ظاهری از طریق زورگوی و ایجاد ترس اعمال می‌‌شود - نظم درونی از طریق اعتقاد ، مجاب شدن - به دست می‌‌آید! و جدّیت و علاقه به آموزش

اسلاید 9: تنبیه و تشویق در امر آموزش

اسلاید 10:

اسلاید 11: اگر توانایی -  برقراری ارتباط صحیح با دانش آموزان را نداریم-  اگر صبر و تحمل نداریم-  اگر علاقه به امر آموزش را نداریم-  اگر خواهان تغییر و تحول و تکامل و یادگیری نیستیم-  اگر قادر نیستیم که مشکلات شخصی مان را پشت در کلاس درس بگذاریمچرا شاگردان را قربانی کنیم؟

اسلاید 12: ! با تشکر از توجه و همراهیتان

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید