کودک و نوجوانورزشی

برنامه درس تربيت بدن در پايه دوم دوره ابتدايی

صفحه 1:

صفحه 2:
برنامه درس تربیت بدني در پایه دوم دوره ابتدايي iL كروه تربيت بذنى

صفحه 3:
a آكاهىهاى اعرش هوصيه 0

صفحه 4:
موضوعات آموزشي درس تربیت بدني در پایه دوم

صفحه 5:
بيت بدنى در پایه ‎pe‏ ‏ُ تريب ۰ موضوعات آموزشی درس

صفحه 6:
موضوعات آموزشی درس تربیت بدنی در پایه دوم

صفحه 7:

صفحه 8:
برنامه درسی ملی برنامه درسي ملي نگاه جامع | وكاملي به انسان داشته و رشد ابعاد جسماني و روحاني او را مد نظر قرار مي دهد. اين برنامه هدایت کننده برنامه هاي درسي در حوزه هاي يادگيري مختلف بوده و رویکرد آن. فطرت گرايي توحيدي است.

صفحه 9:
حوزه تربیت بدني و سلامت به دنبال برقراري سلامتي کامل جسمي» رواني» و ایجاد زمینه هايي در جهت شناساندن روش هاي درست فعاليت هاي جسماني» ارتقاي توانايي هاي بدني» تبيين روش هاي تفريحي سالم و تررویج بهداشت و اصول سالم زیستن و پيشگيري از ایجاد بيماري و اختلال و معلولیت هاي اندامي و توانمندسازي افراد در. تسلط بر رفتار خود و حفظ سلامت است

صفحه 10:
صلاحیت ها و يادگيري هاي مشترك به آن دسته از يادگيري ها اطلاق مي شود كه همه خروجي هاي آموزش و پرورش بتوانند به گونه اي به آن ها دست يافته و در همه حوزه هاي يادگيري امکان حضور داشته باشند. حوزه يادگيري تربیت بدني و سلامت يكي از 00 حوزه يادگيري برنامه درسي ملي است. که کسب صلاحیت هاي اساسي و مشترك این حوزه متربیان را قادر مي سازد تا در خلال فعالیت هاي يادگيري» ارزش هاي اخلاقي و بهداشتي و مهارت هايي همچون تلاش» كارگروهي ‏ احترام به خود و دیگران» انصاف» صبرء خویشتن داري»حسن خلق» اعتماد به نفس» نظم وانضباط رعایت قوانین» حس مسئولیت و انتخاب سالم را به صورت کاربردي بیاموزند و تمرین کنند.

صفحه 11:
وک امد درب ره در دورد ده دی ات دس رت در داد لحت اساس و پابه برنامه درس تربیت بدني در دوره ابتدايي بر اساس نیاز هاء علایق و ويزكي هاي حسماني, مهارتي. ذهني و عاطفي کودکان 7 نا 12 سال شكل مي كيرد.

صفحه 12:
g

صفحه 13:
بازي بستر مناسبي پراي دانش آموز است که بدون تحمل خشكي تمرینات» کلاس را با نهایت رغبت و اشتیاق همراه با كسب لذت سيري کند وعلاوه بر كسب حركتي و آموزشي مربوطه. به تمرین تمرين همياريء همكاريء مسدوليت يذيريء قانونمند وانضباط. آشنايي با روابط اجتماعي. تحصيل عا آشنابي با محيط و... از جمله اين خصوصيات است. gee

صفحه 14:

صفحه 15:
حمایت و تشویق دیگران

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:
5 روش های تلفیق تربیت بدنی (در قالب بازی های ورزشی وحرکات جسمانی)

صفحه 25:
بیش‌تربردار(تلفیق یا سایر دروس ] توسعه و بیبود انعطاف پذيري /بیبود مهارت در حرکات انتقالي /تلفيق با دروس تامل درخود /تقويت روحيه همكاري و همياري كروهي /احترام به قوانين و رعایت نظم و مقررات) |بداع و خلق

صفحه 26:

صفحه 27:
کمک به تقویت توانایی های جسمانی» ذهنی و عاطفی دانش آموزان در راستای اهداف برنامه درسی تربیت بدنی ارائه الكوى مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تزریق شادابی و نشاط *بهنمایش گذاردن ارزش های فرهنگی و سنن پسندیده تاریخی و قالب بازی متناسب بودن فضای مورد نیازی بازی با فضای آموزشگاه *توجه به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی های مناسب برای تغبیر در قوانین ومقررا ‎glo 3‏ سنی دانش آموزان

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:
ارزشيابي توصيفي ‎QI‏ جدول اهداف؛ یتح ر سطوح علکردی درس تریت بنی یی دوم ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎se ‏ريت | اهداف كلى | درون اتشاتدهاى تحقق بر هرد‎ ‏در حس را رف النستحا ب كما مه مسمت ججب و داست خم منود غيلى خوب [در نجام ضدى موارد موقق ست‎ - | ‏توي را 4 برضت ماردءا خم شخ از ين مر ب خودسه هم كلاس رف مريت سو ماه أيه جد‎ - 44 = laf 1 7 ‏بازوان كسك مى كيره.‎ jh eee | 3 3 shake] ‏ع‎ | | yt ‏استوالسيتى جفتبدصورت سوال ازروى سناقل ما واه ی رادار‎ <١ 35 | 3 ‏اد ليل غوب |مراتجاء هی مارد ات‎ ta Pago DF wee ‏-تواتلى اتجم حركت تركيس‎ 5 =a 5 ‏وزن خود را رو بنجدى ای رما مق يد‎ - | 5 logan ames = ||| 3 ‏و 2 أ یرد رات رچیراد‎ i cae ‏کل زان مد ری ریس اب راهدای عم فاد کند. هی بای کاب راهمای عم وین شده اس حدر كا جرا ار اتب وهای ری دا مزا تج گرد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 34:
عنارين کارنمه كسب مهارت در رتب كسب مهارت در درياقث كردن اماف كلى| كسب مهارث در لى لى كردن oe ۳ ۳۵ ۳ نداتتهاى تحقق et Sy pty DOL slog may Md pacer eMac rc all ‏جلر و عقب قار كرفن) توبحاىبالثز ازسطع کم راید‎ ‏استقاده درست دسستها (مستط طرف بلي) لا إن باز و بسر ويا كتى ناص : جلو وعفب فور‎ | ‏گنت توبهاى بايزير از سطع كمر را مى كيرد‎ ‏در هتكلم دريافت ب مستقبال توب مريرود بادك تسدن توبديك بارا در صي قن بد چاو میآررد وب زا‎ (as ponds ‏أ- درحين راء وقتن و جومنن:توبحاى ارسائى را دريقت مىكتد.‎ - تب سبك رأ دو مش ويك سني زبلا سو وب نوكه سيكى أ يك دست أ لين بدسمت هدقى ذر رو زمن وید - توب سيكى را دودسنى ويك دستى ب هوا وناب موكد. - مو مستي ويك تسن تب را نراقت یک - درن راوع و دوعن توب سيكي وأ هومسي ويك سني وى هو لد خود وي مود - روباك راست و با چپ با درجا وى مركت -اباى راست وياى جب ف كل رامعو لرلى على مك - د حين دون باعلانت لم (صداى سون) مسبرى ا بال على رد دوه موقو 4 اس دول دا هی عمط گر رتیت نی دم خيلى خوب slag نا هی مارد مق ات هر ناش ورد موق ات ب ادر نجام دق موارد موق دام شتر ورد موق ات در اج هی ماد موف است أدر ائجام يشتر بوارد يوق أسست.

صفحه 35:
کرنامه ای اهافکلی Sls ne aes فلي تسار ‎tele‏ ‏عروقی الوسعه و قدرت و استقانت عضلائي الروس te no ۷۰ - در أطراف محوط هکل مریج دود -علات عم برض زمی ایا رد د مهن رفت یگنت طی كرده وبس از سکن خطوططرل در کشت آخ برع ازرری خط نروع گرد کل برع زین جهار مغ يا صندل ك ب ی ۳ نز درک خظ اراد ور هدع آخری را دور ده وبرشته و از خط شروعبی‌گذرد. ون دودنماریع) + ۲ دنه ات دا من لب حرکت شب نا ام دهد [-۱۰ ده دومن وال زم دود حتى اكردر حين اجرا از ليسا ر كان سرحت داشت بائذ لوج أبه ای دی الم است) از بلا نمكتى ب ‎RE Sioa pel pli‏ لاوس یرود و بأي راست بعد ب روي بلهقرار كيرد جد از قرار كرتن هر دو باروى بله. وى بلى راست بعد با جب ردي زمين قرا مكيرد.) | حرکت شا روي رسن ا ر حفی که وا کف دستط این اس رت ۱۰ مرها میهد ‎(senate cyl‏ - در حات بت راز کید اهارا به صورت جفت حدود ‎٠١‏ ساتىمتراززمن بن كرد وم ‎De Ba‏ ‎GY eb ssh) ay die ete gla t=‏ در ای که حدود ۱۰ انیت از مين بد كرده با ‎uniter ong Sse al‏ عون( ریب ‎Wes jp oye‏ ور ‎ ‎ ‎۹ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏رم ‏رم ‎ ‎ ‏اغيلى خوب | در انجام همدى مرارد موقق أست. خوب ‏ |درجم يشير ‎ ‏درجم هی مارد موق است. ‏بيشترموارد موقق أست.. ‏در ام هی مراد موق است. ‎ ‎ ‎ ‎wl eile, ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Bre ‎ ‎

صفحه 36:
anys انناف كلي ch Mah yal ‏توشمد و‎ توسعه و بهبود مافل ام ول اه انا تحت سطوح علكرى درس تیب اد درس شاه ‎Be‏ 11١ Saji) Beata aS lag ‏در حات تاه اه ری نا ار‎ - ag in| che Gt 9 - در حالت ‎i aa oS hag (Cl al lin‏ دست‌ا را + زسننزدیگ ر ۱۰ ۱۵ نی ان حات| را حفط مک | در عاك يناده بك سنت را أز لاي مرو دست ديكر أز كر در يشت بدن ب يكديك تزريك میک مه - كفيك با را ال زاؤى بى دی( ای تب زا اده ووى يني بلى نكي ابد مو نعود نه بر زر ی بل مک اجر ‎Sip‏ | ری ‎Be sed ach Welk Joe sh Ge‏ حدود ۱۰ مشب هی ‎ang‏ - از روي ‎sell he‏ جدولى به لرفا) ‎1١‏ ستومتر از زمين و عرض حدود ‎٠١‏ ساتونر با حفظ تفام بر ازوي بهي بارا رفه وميس ب روى بنجب سير أ رع كود ofa در انا هل برد مولع است: در انا بش وردموفقاست ‎ls‏ هی وردناس ‏درا شوه ات ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 37:
Talifcdc @ gmail.com

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان