کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

برنامه نویسی جاوا

moghaddamehei_bar_java

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه نویسی جاوا”

برنامه نویسی جاوا

اسلاید 1: مقدمه اي بر Java : جاوا ثمره 15 سال تلاش جهت ایجاد زبان برنامه نویسی بهتر و محیط ساده تر برای ساخت برنامه های مطمئن تر می باشد.

اسلاید 2: برنامه نویسی شی گرا : (Object Oriented Programming (OOPاگر چه زمان زیادی می برد، تا بتوانید در این برنامه نویسی خبره شوید، ولی منطق اولیه این نوع برنامه نویسی بسیار ساده است، ایجاد اشیا به همان صورتی که در طبیعت وجود دارند.برای شروع موارد زیر را بررسی می کنیم:ایجاد کلاسهااتصال کلاسها به یکدیگر به گونه ای که یک کلاس خواص کلاس های دیگر را به ارث ببرد.لینک کلاسها به یکدیگر از طریق Package ها و واسطها.

اسلاید 3: کلاسها و اشیاء : Class & Object اصول برنامه نویسی شیء گرا از جهان واقعی اقتباس شده است. در جهان واقعی یک شیء از اشیاء کوچکتر تشکیل شده است. بنابر این در برنامه نویسی شیء گرا قابلیت ترکیب اشیا برای ایجاد اشیاء بزرگتر یکی از اصول می باشد.از کلاسها برای ایجاد اشیاء استفاده می کنیم، در واقع اشیاء نمونه های یک کلاس می باشند. برای مثال از کلاس به نام دانشجو می توان تعداد زیادی شیء دانشجو ایجاد کرد.

اسلاید 4: متغیر :Variable یک متغیر محلی جهت نگهداری اطلاعات در زمان اجرای برنامه می باشد. مقدار متغیر را می توان در طول اجرای برنامه تغییر داد. روش ایجاد متغیر در زبان جاوا به صورت زیر می باشد.Data_Type Variable_Name;مثال :int highScore;String username;boolean gameOver;

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید