کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

برنامه نویسی سیستمی

brnameh-nvisi-systemi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه نویسی سیستمی”

برنامه نویسی سیستمی

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمبرنامه نویسی سیستمی چیست و چه کاربردی دارد

اسلاید 2: برنامه نویسی سیستم چیست ؟برنامه نویسی سیستمی نوعی زبان پیشرفته از طریق رایانه است که با هدف تولید برنامه های مرتبط با سخت افزار تولید و تهیه می شوند. تفاوت اصلی آن با دیگر زبان ها در این است که زبان های عادی برای تولید نرم افزار به کار می‌روند ولی برنامه نویسی سیستم برای تولید سیستم عامل به کار می رود.

اسلاید 3: تعریف زبان برنامه نویسی سیستمیمشخصه اصلی این زبان، در مقایسه با دیگر زبان ها این است که برنامه های نرم افزاری تولید شده با هدف تولید نرم افزار های کاربردی تولید و نوشته می‌شوند. اما برنامه نویسی سیستمی با هدف تولید برنامه های مرتبط با سخت افزار ها تولید می شوداین برنامه ها شامل بخش های مختلف سیستم عامل، موتورهای بازی سازی، اتوماسیون های صنعتی و برنامه های خدمات صنعتی تولید می شوند.

اسلاید 4: برنامه نویسی سیستمی به میزان آگاهی افراد از سخت افزار بستگی دارد هرچه که شما با ساختار سخت افزار ها آشنا تر باشید و بتوانید با روند کار سخت افزارها آشنا باشید می توانید برنامه های کارآمد تر و هدفمند تری را تولید کنید.این برنامه ها مستقیماً با سخت افزارها سروکار دارند و باید به بهترین شکل ممکن از منابع سخت افزاری استفاده کنند

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید