علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

برنامه نویسی شیء گرا

brnameh-navisi2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید این پاورپوینت در 20 اسلاید تهیه شده است و در آن به مفاهیم برنامه نویسی شیءگرا (تجرد، وراثت، چند ریختی و کپسوله سازی) پرداخته شده است. مطالب مربوط به زبان خاصی نمی شود و سعی شده مفهوم کلی برنامه نویسی شیءگرا به کاربر منتقل شود. در ساخت این پاورپوینت از فونت های B Titr و B Yekan استفاده شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
798 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه نویسی شیء گرا”

برنامه نویسی شیء گرا

اسلاید 1: برنامه نویسی شی گراگردآورنده: وحید

اسلاید 2: زبان های رویه ایبرای این که بدانیم برنامه‌نویسی شی‌ءگرا چیست، ابتدا باید نقیض آن را بشناسیم. زبان‌های برنامه‌نویسی اولیه به صورت رویه‌ای بودند. دلیل این نامگذاری آن بود که در این زبان‌ها، برنامه‌نویس باید مجموعه خاصی از رویه‌ها را تعریف می‌نمود که رایانه آن‌ها را به ترتیب اجرا می‌کرد.

اسلاید 3: زبان های رویه ایدر زمان‌های نخست برنامه‌نویسی، رویه‌ها بر روی کارت‌های پانچ نوشته می‌شدند. رایانه‌ها بدین ترتیب داده‌ها را گرفته، یک توالی از اقدامات را بر روی داده‌ها انجام داده و سپس داده‌های جدید را در خروجی ارائه می‌کردند.زبان‌های رویه‌ای تا مدت‌ها به خوبی کار می‌کردند و برخی از آن‌ها نیز همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما زمانی که قرار بود برنامه‌نویس کاری را خارج از ترتیب مقدماتی مراحل انجام دهد، مدیریت زبان‌های برنامه‌نویسی دشوار می‌شد. بدین ترتیب زبان‌های برنامه‌نویسی شی‌ءگرا وارد عرصه شدند.

اسلاید 4: هدف از برنامه‌نویسی شی‌ءگراسؤالی که در این جا مطرح می‌شود، این است که برنامه‌نویسی شی‌ءگرا چیست؟ نخستین زبان برنامه‌نویسی شی‌ءگرا (که عموماً اعتقاد بر این است Simula بوده است) ایده اشیا را معرفی کرد. اشیا مجموعه‌ای از اطلاعات هستند که به عنوان واحدی منفرد با آن‌ها رفتار می‌شود.این مفهوم را با ارائه مثالی در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم؛ اما نخست در مورد کلاس‌ها صحبت می‌کنیم. کلاس‌ها نوعی از اشیای مقدماتی هستند. آن‌ها فهرستی از خصوصیات دارند که وقتی تعریف می‌شوند، تبدیل به یک شیء می‌گردند.

اسلاید 5: هدف از برنامه‌نویسی شی‌ءگرا

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید