barname_nevisi_veb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه نویسی وب”

برنامه نویسی وب

اسلاید 1: برنامه نویسی وبپاییز 1396مظفر بگ محمدی

اسلاید 2: سرفصلهاHTMLTag ها، لیست ، جدول و فرمCSSJavaScriptساختارهای کنترلی و آرایه و متغییرهامحاورات ساده با کاربرفرمهاJSONJQueryNodejsReactMongoDB

اسلاید 3: ساختار درسنمره دهی:امتحان 20%تمرین 60%پروژه ۲0%کتاب و منابع:ندارد.

اسلاید 4: برنامه نویسی وب چیست؟از زبانهای نشانه گذاری مثل HTML برای تعیین نوع محتوی استفاده می کنیم. از زبان نمایش CSS برای تعیین نحوه ی نمایش اطلاعات استفاده می کنیم. از زبانهای برنامه نویسی برای انجام پردازشهای طرف مشتری و سرور استفاده می کنیم.از پایگاه داده برای ذخیره ی اطلاعات استفاده می کنیم.

اسلاید 5: HTMLHyperText Markup Language (HTML) یک زبان برای مشخص کردن محتوی استاتیک صفحات وب است.کلمه hypertext به این واقعیت اشاره دارد که یک صفحه وب فقط از متن های ساده تشکیل نشده است و می تواند شامل مولتی مدیا ، لینک به صفحات دیگر و لینک به جایی دیگر در همین صفحه باشد.کلمه markup به این واقعیت اشاره دارد که روش کار HTML استفاده از tag ها برای افزودن معنای اضافی به متن معمولی است. این tag ها نوع و ساختار داده را تعیین می کنند.

اسلاید 6: چرا HTML؟HTML یک زبان سطح پایین است و نرم افزار های مفید زیادی مثل frontpage و Macromedia DreamWeaver وجود دارند که صفحات HTML را بصورت اتوماتیک درست می کنند.چرا به یادگیری HTML نیاز داریم؟کنترل رفتار سایت در پایینترین سطح ممکن.افزایش خوانایی صفحاتکاهش حجم صفحاتاستفاده از اجزا مفید صفحات دیگر و جاگذاری آنها در سایت خودماناستفاده از زبانهای دینامیکJavascript و applet ها برای طرف مشتریPHP و ASP برای طرف سرور

اسلاید 7: برنامه نویسی دینامیک در طرف مشتری

اسلاید 8: برنامه نویسی دینامیک در طرف مشتریسرور درخواست مشتری را دریافت می کند.سرور به درخواست مشتری پاسخ می دهد. پاسخ سرور شامل محتوی استاتیک و دینامیک است.مرور گر طرف مشتری پاسخ را دریافت می کند.مرورگر اطلاعات را پردازش می کند و برنامه طرف مشتری را اجرا می کند تا محتوی دینامیک تولید شود.مرور گر اطلاعات را به مشتری نشان میدهد.

اسلاید 9: برنامه نویسی دینامیک در طرف سرور

اسلاید 10: برنامه نویسی دینامیک در طرف سرورسرور درخواست مشتری را دریافت می کند. پاسخ سرور بر اساس درخواست مشتری و به صورت دینامیک تنظیم می گردد. برای این کار معمولا به پایگاه داده مراجه می شود و محتوی مورد نیاز از پایگاه استخراج می گردد. مرور گر طرف مشتری پاسخ را به صورت استاتیک دریافت می کند.مرور گر اطلاعات را به مشتری نشان میدهد.

اسلاید 11: مدل ترکیبیامروزه از ترکیب هر دو روش فوق استفاده می گردد.یعنی پاسخ سرور دارای دو قسمت است:محتوی استاتیک که ممکن است از پایگاه داده استخراج شده باشد و بر اساس نیاز مشتری تنظیم شده است. ( برنامه نویسی طرف سرور)محتوی دینامیک که به صورت یک کد از زبانی مثل JavaScript است و باید در مرورگر مشتری تفسیر و به کد HTML تبدیل شود. ( برنامه نویسی طرف مشتری)

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید