کسب و کارمدیریت و رهبری

برنامه پیشرفت جهادی مديريت امور اداری ، رفاه و پشتيبانی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال 1391

صفحه 1:

صفحه 2:
مر سازمان جهاد كشاورزى استان ايلام مديريت امورادارى » رفاه و يشتيبانى برنامه پیشرفت جهادی در سا ‎APA‏

صفحه 3:
AARC *درراستای ابلاغیه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت متبوع مبنی بر تدوین و طراحی برنامه پیشرفت جهادی » این مدیریت با نگاه به برنامه پیشرفت جهادی در سال ۱۳۹۰و شناسایی مشکلات مبتلابه »در اولين كام »اقدام به سازماندهی کمیته راهبردی برنامه ‏ فعال سازی دبیر خانه کمیته در سطح مدیریت نمود .سپس با برگزاری مستمر جلسات کارشناسی وبررسی شرح وظایف سازمانی »اقدام به شناسایی چالش های پیش روی واحد ها » تدوین استراتژی ها » طراحى اهداف ات ودرنهايت تدوين اقدامات اجرایی در سال ‎۱۳٩۱‏ نموده

صفحه 4:
ایجاد فرهنگ برنامه مداری ایجاد انگیزه و تقویت روحیه پیشرفت گرایی جهادی بستر سازی های انگیزشی » آموزشی برای فعالیت های راهبردی حل مسایل و چالش های در کوتاه مدت ظرفیت سازی اجرایی برای اقدامات بلند مدت طراحی و استقرار نظام مدیریت عملکرد نگاه علمی به حل مسایل و مشکلات سازمانی

صفحه 5:
1 سیاست های کلی نظام اداری ۷ قانون مدیریت خدمات کشوری 8 قانون اجرای اصل ۴۴ 7 برنامه ۵ساله توسعه اقتصادی» فرهنگی واجتماعی کشور (مواردمرتبط با توسعه منابع انسانی و بخش کشاورزی) ‎٠١ 7‏ برنامه تحول اداری 3 ماموریت و اهداف معاونت توسعه و مدیربت منابع انسانی ‎ ‎

صفحه 6:
ویس نمی من | دبيرخانه کمیته راهبری سترفت جهادی 1 | 15 کگ وه ها تخصص |

صفحه 7:
فرع وظايف ذنيرخاله راخبرى برلامه ييشرفت ججاذى ‎١‏ سازماندهى كاركروه هاى تخصصى برنامه بيشرفت جهادى در سطح مديريت هماهنكى و برنامه ريزى بركزارى مستمر جلسات كارشناسى كميته راهبرى برنامه ریزی جهت شناسایی چالش های موجود در سطح واحدها تدوین و طراحی ماموریت ها » اهداف » استراتژی ها تدوین و طراحی اهداف راهبردی مدیریت وواحد های زیر مجموعه طراحی و قدوین پروژه ها و اقدامات اجرایی و ارزیابی مستمر برنامه ها عقد تفاهم نامه همکاری جهت اجرا و پیشبرد بر نامه و اقدامات اجرابی نظارت » کنترل » ارزیابی و پایش برنامه بصورت مستمر ۳8۲۰۰ ۰ ۰۰ ۳ ۰

صفحه 8:

صفحه 9:
وال تون اوق از خاش ها نظر اعضای کمیته نظر روسای ‎ee‏ ‏راهبری برنامه ادارات تخصصی رک 2 مدیریت 2 د = جالش هاى نهابى

صفحه 10:
اسناد ساله 1) اهداف

صفحه 11:
‎pv”‏ 40 ریزی در جهت جذب نیروی انسانی مورد نباز سازمان در چارچوب مجوزقانونی ‎v‏ انجام کلیه امور پرسنلی کار کنان شامل ترفیعات؛ تغییرات طبقه و رتبه؛ نقل و انتقال؛ مرخصی و... ‏تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنلی کلیه کار کنان شاغل و بازنشسته ‏/اجرای دقیق بوناعه ارزشیابی کار کنان و ارائه نتايج كزارشات تحليلى تكميل سوابق بيمه ای و انجام امور مربوط به بازنشستگی کارکنان ‏"ارائه خدمات بیمه ای » ورزشی ؛ رفاهی و...به کارکنان و بازنشستگان ‎ ‎

صفحه 12:
“تامين » تجهیز ؛ نکهداری ؛ تعمیر ساخنمانها ؛ تاسیسات و ابنیه سازمان " برنامه ریزی در جهت ارانه خدمات خودرویی به کلبه واحد های سازمان “برنامه ریزی به منظور انجام نظافت و تامین بهداشت عمومی اماکن اداری “برنامه ريزى و ارائه خدمات پذبرایی به کار کنان » جلسات » سمینارها و۰۰۰ /برنامه ریزی برای فروش و واکذاری اموال مازاد با هماهنکی امور مالی /برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات رفاهی ؛ خوایکاهی و ...

صفحه 13:
۰ مدیربت امور اداری ؛ رفاه و پشتیبانی سازمان متولی امر جذب و نگهداری منابع انسانی؛ ارزشیابی؛ طبقه بندی مشاغل» آمار و اطلاعات منابع انسانی؛ جذب سربازان» صدور گواهی های خدمت , نقل و انتقالات ؛ توسعه و ترویج ورزش همگانی ؛ امور بیمه ای و بازنشستگی»امور خدمات رفاهی و مشاوره ای به کار کنان و بازنشستگان ؛ تامین کلیه امکانات و نهاده های مورد نباز » تعمیر و تجهیز ساختمان و تاسیسات و تامین خدمات خودرویی با تاکید بر ارزش نهادن به فرهنک جهادی و به منظور ارائه خدمات بهینه و موثر به خدمت گبرندگان ارائه خدمت می نماید .

صفحه 14:
عناو دن ‎he‏ اش جا

صفحه 15:
میزان تاثبر گذاری چالش ها در اجرای امور مربوط به وظیفه بسیار کم كم بسيار زياد 1 =| | و احد سازمانى امور شاغلين امور بازنشستكان امورساختمان و تاسيسات امورتداركات و خدمات امورنقليه و ماشين آلات امورورزشی امور رفاهی امور بيمه و مشاوره ای جمع کل

صفحه 16:
عناوین جالش ها ی مدیرنت اموراداری » رفاه و ميزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای امور حوزه اصلی مربوط به وظیفه وظیفه ای عنوان چالش ها سياركم | كم زياد | سيار زياد 5 ۹ - زوم بازتكرى در دستورالعمل اجرابى انتخاب وانتصاب مدبدان | قوسعه مدا يريت چا ‎open youn annie Belen‏ | و آمور مدیران 020 | عدم تعین تکلیف تبدیل وضع نیروهای قرارداد مشخص عدم صدور مجوز جذب متناسب با خروج کار کنان I ‏و‎ | 4 | 4۶ I ۱ عدم امكان بكاركيرى سربازان عادى در رشته هاى ) لا 4 موردنياز در واحدهاى ستادی و شهرستانی فظ و = 3 = 20 ] عدم امکان بکارگیری فرزندان همکار بعنوان سرباز ‎tes‏ ‏عدم اعمال برخى از امتبازات در قانون مديريت نگهدا دی خدمات كشورى از جمله كردان عاشورا ارزثيابى و | ‎GOS gS‏ = - ۳۹ 0 | رعليت ذكردن اصل شابسته سالارى در انتصاب كاركنان به پست های سازمانی ‎as ae ee ee ee Pe nS _ _ _‏ خن ‎۱ ‎2 ‎۱ ‎۱ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
عناوین چالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه و پشتیبانی مبزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای امور مربوط به وظیفه عنوان چالش ها بسیار کم كم زياد بسیار زیاد ‎Pa rr‏ | متخص نون وف مازمانی کارتان ‎a‏ عم تصوبوابلام - = * 55 عدم تدوین و ابلاغ شرح وظایف کار کنان و پستها ی سازمانی. ]د - | كعبو اطبارات هزيته اى جهت برماغت مزايابه كاركتان : ‏3 جذب » 2۳9 عي معدو نودي ص راض دنع سدس | حفظ و - | - | # _ ‎(eeu ae RNR‏ تم و فردی کارا ۳ .7 _انکهداری ‏عدم طراحى نرم اقزارهاى حقوق و دستمزد توسط وزارتخاه ‎APP‏ | کی ‎GS‏ ‏عقور 3 ‎o ‎۱ ‎I ‎* ‎۱ ‎a - =‏ عم پرداخت دیون احکام پرسنلی در مو مقر ‏] مشکلات ناشى از عدم ذخيره مرخصى سالانه بيش از 18 ووز ‏وجوداعمال سليقه در تعبين مبلغ حقوق كاركنان قرارداد معين ‎I ‎a | 4 | ۶ ‎۱ ‎۱ ‎ -‏ | فقدان نظام برداخت مزاب بههمکاران مناسب با نظام عملکردی آنها ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
عناوین جالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه و پشتیبانی میزان تاثیر گذاری جالش ها در اجرای امور حوزه اصلی مربوط به وظيفه 5 لبا عنوان جالش ها بسبار كم كم زياد بسیار زیاد ‎ae =‏ | عدم ابلاغ طرح طبقه بندى مشاغل متناسب با ساختار و بستهاى سازمانى = % ] عدم تجه به مدارك تحيصلى كاركنان در طرح طبقه بندى مشاغل ‎e -‏ | لزوم بازتكرى جدى در طرح طبقه بندى مشلفلبا توجدبه تنوع رشته و گوایش هاى تحصيلى = = 35 0 | عدم توجه به محدوديتها ى وجود نيروى انسانى در مناطق محروم جهت اعطای پست با هدف ايجاد انكيزه وبايدارى نيوو ‏= - ف ات مناسب براى برقامه 5 ‎ae‏ | فقدان ساختارو بانى اطلاعات مناسب براى برقامه ريزى نيروى انساتى برنامه ‏- ۱ ۱ - ]عوجر ترا سییر ررى برو اناس | 6343 ‎eile‏ ‏- 3 * — .| عدم وجود راهبرد مشخص دربرنامه ریزی نیروی انسانی ۳۹ ]عدم پیش بینی سختی کار جهت مشاغل و پست های معاونت توسعه مدیربت ومنابع انسانی ‎S =‏ * - | عدم پیش پینی سختی كار جهت مشلفل و بستها متاسب با | عمو ساختار و تشكبلات ابلاغى مي ‎=i --‏ 2 اسداح انض جين اك وري كفن د كي كه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
عناوین جالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه و پشتیبانی مبزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای امور مربوط به وظیفه عنوان چالش ها = = 3 د | عدم تاثير نمرات ارزشيابى در ارتقاء شفلى كاركنان ‎ - ۳۹ = =‏ | عدم تاثير نمرات ارزشيابى در کسب درصد سالانه برجستکی و ‎nas‏ ارزشیابی ‎ae _ = =‏ | ون متس مو‌دروزتاس هک | کارکنان ‏پراساس نظام عملکرد. ‎z= =‏ 4# - .| وجودابام در ساختار فرم هاى ارزشيابى بخصوص جهت تبرو های غدمابی ‏عدم تطابق فرم هایارزشیابی با پست و تحصیلات ‎| ‏عدم اجرای دستورالعمل کارابی و بهره وری ‏= * = - | مشكلات مربوط به اجراى قوانين و مقررات بالادستى درخصوص کاهش تاد واحدهای سازمانی و ادام واحدهاى ‏سازمانی در یکدیگر ‎ - ۰ = 5‏ | عدم ثبات و بلاتكليفى ساختار و تشكيلات سازماني ‏= = * - .| تداخلات و هم ونانی در شرحوظایف ستد و شهرستان ‎ ‏= = * 5 نداشتن شرح وظطایف براماس پست های سازمانی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏= عبد 0 | عدم وجود بست کارشناس مسئول در سطح مدیریت برای ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
‎lis‏ چالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه و ‏میزان تأثیر گذاری چالش ها در اجرای امور حوزه اصلی مربوط به وظیفه وظیفه ای ‏عنوان چالش ها ‏بسیار کم | کم زیاد .| بسیار زیاد ‏- - % - عدم تطابق سوابق بیمه ای و سوابق اداری کارکنان ‏= اد - - تارضایتی همکاران باز نشسته شده از برقرار نشدن به موقع حقوق بازنشستگی ‏عدم پرداخت پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخبره 0 ‏باؤنشستكان در موعد مقرو ‎co‏ ‏عدم امكان قدردانى از زحمات كاركنان بس از ‎/ sali ‏5 = ۹ = مشکلات ناشی از عدم پرداخت کسور بیمه ای کارکنان ۰ ‎| ‏مشكلات كار كنان با سابقه موجود در انتقال سوايق بازنشستگی از یک صندوق به صندوق دیگر ‏خروج نیروهای انسانی مجرب و متخصص از طربق بازنشستکی پیش از موعدء انقال با ماموریت ‏= = عدم تعبين تكليف نبروى انسانى شاغل در وظايف تصدى | واگذاری امور به ‎San %‏ واكذارى امور ‎| ‎۱ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
عناوین جالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه میزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای امور مربوط به وظیفه سباركم | كم | زياد | تمد > تربك كا اج = = ود = ‎Ti -‏ = | | - اه ‎=n‏ = 2 ۳۳ < 2 ‎s‏ = و 2 = 2 عنوان چالش ها کمبود امکانات و اعتبار و نارضایتی کارکنان از امکانات ورزشی و سالن ها عدم رضلیت کار کنان از نحوه پرداخت سرانه ورزشی بصورت ‎a‏ عدم تامین اعتبار جهت اجرای برنامه سالانه ورزشی فارضایتی کارکنان از نحوه اخذ ضملنت بانکی جهت دریافت وام عدم پرداخت تسهیلات معیشتی به کارکنان عدم ابلاغ تسهبلات سالانه در موعد مقرر توسط وزارت نارضایتی کارکنان از حذف وام معیشتی همسران کار کنان فارضایتی کار کنان از اعلام اقساط معوقه توسط بانک عامل

صفحه 22:
عناوین جالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه میزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای حوزه اصلی امور مربوط به وظیفه : : وظیفه ای عنوان جالش ها ‎co‏ 7 لش ‎er ate‏ | كم | زياد | وبلا ‎ye - =‏ | نارضايتى كاركنان از عدم ارائه خدمات دندان پزشکی» وینیت» دارو و عینک از طریق بیمه مکمل ‏مشابه آموزش پرورش ‏= = و |عدم تمرکز امور بیمه ای در سطح وزارت با هدف اخذ خدمات و پوشش بهترخدمات بیمه ‎el dow‏ ‎ate = =‏ | عدم تامین اعتبار 7/1۰۰ هزینه درمان جانبازان ‏= = و _ | عدم وجود چارجوب و سیاست مدون جهت ‏ارائه خدمات مشاوره ای در سطح وزارت ‏= = و __ |عدم وجودنیروی متخصص و پست سازمانی امور جهت ارائه خدمات مشاوره ای به کار کنان 7 ‏مشاوره ای ‎ste 5 = =‏ | عدم وجود اعتبارودستورالعمل اجرلیی جهت ارائه خدمات مشاوره ای به کارکنان ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
عناوین جالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه میزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای حوزه امور مربوط به وظيفه ‎ae‏ ‏ت عنوان جالش ها وظيفه اى ساردم | ت | ل | ‎“a,‏ ‏= 5 = * أعدم رعايت آثين نامه ‎pus] - 2 =‏ تامین اعتبار و پیشرفت کند ساختمان پروژه اداری ‎ - ِ * =‏ اپراکندگی ساختمان های اداری سازمان ‏- 3 . اعدم وجود الگوی مدون در جهت بهسازی و نوسازی فضاها ساختماه - عدم وجوداصول ایمنی در ساختمانها (سیستم آتش نشانی) 9 ‏= 5 - _عدم فروش املاک مازادبهدلل نداشتن سند مالكيت _| وا رريييييات _ ۳ - أمازاد بودن املاك در شهرستان های تابعه 1 ‎ - = * =‏ مستهلک بودن ساختمانها و کمبود اعتبارات برای نوسازی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 24:
عناوین چالش ها ی مدیریت اموراداریء رفاه و مبزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای امور مربوط به وظیفه عنوان چالش ها " 5 * . اعدم وجود مکانیزمی جهت توزیع امکانات بین واحدها ‎Zz‏ ۰ أنجام خريدهاى ادارى غبر ضروربدليل نبود استاندارد - اعدم وجود استاندارد مدون و عدم عزم جدی برای اجرای امو )5 2 8 اطرح استاندارد سازی تجهیزات و ملزومات اداری در سطح ارت = + اعدم وجود آمار ثبتی جهت اجناس خریداری شده - أعدم رعايت نظام آراستكى در انبار ملزومات اداری جود اموال طرح رهبری در انبار و محبط با 5 + اتجهیزات و ملزوات اداری کارکنان متناسب با پست و شغل ‎io 3‏ اعدم وجود کمیته نباز سنجی خرید تجهیزات اداری ‎fe =‏ أكمبود اعتبارات فصل ۲ جهت خرید تجهیزات اداری دربودجه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 25:
عناوین چالش ها ی مدیریت اموراداری» رفاه ميزان تاثير كذارى جالش ها در اجراى امور حوزه مربوط به وظيفه اصلى 01 اظيفه ‎١‏ ‏عنوان جالش ها ‎ous‏ ‏كم زياد بسیار زیاد بسيار كم _ . * انجام امورات توام نظافت و پذیرایی توسط نیروهای = |خدماتی بدلیل براکنش ساختمانها و کمبود نیرو ۳ آکمبود اعتبار برای اجرای نظام آراستگی و - إنجهيز آبدارخانه ها امور عدم ثبت اسناد هزینه ای شهرستان و ستاد ۴ = آعدم وجود مکانیزمی جهت‌کنترل هزینه‌ها "| خدمات إعدم رعایت نظام آراستگی در محیط اداری عمومی - | ده از نشستگی نبروهاى خدماتى درسنوات اخير | _ + عدم وجود مجوز جهت جایگزینی نیروهای خدماتی از طر بق شم کتی به لحاظ محدودیت ضوابط تودحه

صفحه 26:
عناوین جالش ها ی مدیریت اموراداری » رفاه و میزان تاثیر گذاری چالش ها در اجرای حوزه امور مربوط به وظیفه اصلی عنوان جالش ها وظيفه اى بسیار کم | كم زياد | بسيار زياد 5 خروح رانندگان از سیستم اداری و عدم مجوز )= 8 جذب - کاهش اعتبارات هزینه ای جهت تامین سوخت و 5 * | تعمیرات ۲ ‎a‏ ناوگان = فرسودگی ناوگان خودرویی و افزایش هزینه .| . : - | نگهداری خودروها خودرویی = عدم وجود اعتبار جهت اخذ قرارداد با ناوگان ۳ 2 * .| خودرویی بخش خصوصی به تناسب خروح رانندگان دولتی از سیستم

صفحه 27:
۱. توسعه ورزش های ۲ تفویض اختبار به سطوح اجرایی با هدف بهره وری منابع انسانی ۳ استفاده بهینه از امکانات و تاسیسات موجود ۴ توانمندسازی کارمندان موجود و افزایش بهره وری منابع انسانی ۵. استفاده از توانمندیها » امکانات و خدمات بخش غیردولتی

صفحه 28:
عناوین اهداف یک ساله !- بهبود و تقویت نظام های جذب و نگهداری و بکا رگیری موثر نیروی انسانی ۲ افزایش بهره وری منابع انسانی ۲ توسعه و تقوبت خدمات رفاهی وورزشی کار کنان ۴ ارتقاء منز لت و بهبود شرایط معیشتی و رفاهی با زنشستگان ۵. اصلاح الگوی مصرف» صرفه جویی و مصرف بهینه اعتبارات ۶ ساماندهی » آراستکی و استاندارد سازی فضاها » تجهیزات اداری و سیستم حمل و نقل

صفحه 29:
اهداف ۱ ساله عناوین استراتژی ها |. توسعه ورزشهای همگانی ۲. تفویض اختیار به سطوح اجرایی ۳ استفاده بهینه از امکانات موجود ۴ توانمند سازی کار کنان موجود ۵. استفاده از توانمندیها و امکانات وخدمات بخش فیردولتی درتامین نیازمندیها

صفحه 30:
| - تاکید بربرنامه مداری واجرای برنامه پیشرفت جهادی بارویکرد استقرارنظام مدیریت عملکرد ۲- مهندسی مجدد فرایندها با تاکید بر اصلاح و بهبود روش های انجام کار و کاهش هزینه ها ۳-اجرای طرح استاندارد سازی تجهیزات و فضای اداری در سازمان مطابق مطالعه انجام شده ۴- مطالعه و باز توزیع منابع انسانی متناسب با اهداف و ماموریت های واحد های تخصصی ۵-برنامه ریزی و هماهنگی مستمر با هدف جذب منابع انسانی متناسب با خروج منابع انسانی ۶-افزایش بهره وری منابع انسانی از طریق ارتفای شاخص رفاهی وتوزیع مزایا متناسب با عملکرد ۷- تاکید بر صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف بهینه اعتبارات و امکانات اداری ۸-اخذ پيشنهادات کاربردی منابع انسانی از طریق سازماندهی کمیته های تخصصی ‎-٩‏ طراحی و تدوین برنامه احصای چالش ها و مشکلات مبتلابه بصورت مستمر در طول سال ۰-اجرای برنامه نظام آراستگی در سطح مجموعه بعنوان پایلوت آموزشی ‏۱۱- احصای مشکلات مبتلابه منابع انسانی از طریق سرکشی , ملاقات های مستمر ۲-بهره گیری مناسب از سیستم اتوماسیون اداری و تبادل الکترونیکی اطلاعات وتعبیه فرمها ۳- بهره گیری از سیستم پرونده الکترونیکی جهت بررسی مستندات پرونده ها ۴-تاکید براستقرار طرح تکریم مردم » کار کنان و بازنشستگان درسطح سازمان ‏۱۵- تقویت برنامه های ورزشی و رفاهی_باهدف ارتقای شاخص نشاط و کار در کارکنان ‎ ‎

صفحه 31:
درصد ‏ | حجم اقدامات پیش بینی شده ( مورد) واحد سازمانی لهذ ۴۳ اداره امور شاغلين ‎iF 1‏ اداره بازنشستگان و موظفين ‎Vi.‏ ۳ اداره ساختمان و تاسیسات 111 14 اداره تدارکات 1 ۴ اداره نقليه و ماشين آلات ‎Ay.‏ 1 امور خدمات ۶۸ ۱ امورتربیت بدنی 37 ۲ امور رفاهی ‎ir Vi.‏ امور سته و عقاورد ای ۳ ۵ امور آمار و اطلاعات ‎A 51‏ امور ارزشیابی کار کنان /۷ ۳ حوزه مدیریت ‎hoo,‏ ۱۸۰ جمع کل

صفحه 32:
حجم اقدامات > ۱۱ || > | معا > +t واحد سازمانی امور شاغلين امور بازنشستكان امورساختمان و تاسیسات امورتداركات و خدمات امورنقليه و ماشين آلات امورتربیت بدنی امور رفاهی امور بيمه و مشاوره ای امور نظام آراستگی جمع كل

صفحه 33:
عن وان اقدامات ‎al‏ ابي رز برنامه شرفت حهادی به تفكيك واحدها

صفحه 34:
عناوین اقدامات اجرابی بکارگیری نیروهای قرارداد کار معین براساس تخصص های موردنیازواخذ مجوز اجرای دقیق و صدور احکام پرسنلی درحداقل زمان ممکن جلوکیری از خروج نبروهای متخصص و موثر از طریق بازنشستکی انتقال و ماموریت تخصیص پست سازمانی متناسب با مدرک تحصیلی باهدف حل مشکلات وارتقای بهروری تدوین گزارش تحلیلی وضعیت منابع انسانی سازمان باهدف بكار كيرى موثر پیگیری و برنامه ریزی جهت تبدیل وضع کار کنان پیمانی با هماهنگی وزارت برگزاری مراسم اعطای احکام رسمی آزمایشی به کار کنان پیمانی بصورت نمادین پيشنهاد انتصاب نبروهای خلاق و موثر در پست های سازمانی براساس سابقه؛ تخصص و... الکترونیکی کردن پرونده های پرسنلی همکاران باهدف افزایش بهره وری تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی از حضور و غیاب کار کنان بصورت مستمر تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی سربازان سازندگی و شناسایی مشکلات مبتلابه طراحی و تدوین گزارش تحلیلی و آسیب شناسی برنامه ارزشیابی کار کنان اهداف یک ساله بهبود و تقویت نظام های جذب و نگهداری و , بكار كيرى موثر نیروی انسانی افزایش بهره وری منابع انسانی

صفحه 35:
عناوین اقدامات اجرایی طراحی برنامه اجرایی ورزشی سالانه مطابق هیئت ها و برنامه زمانبندی ارائه خدمات مطلوب ورزشی و رفاهی به کار کنان در چار چوب برنامه و تامین اعتبار انعقاد قراردادبا سالن ها و مجموعه های ورزشی جهت رفاه کار کنان درصورت تامین اعتبار اجرای طرح نظرسنجی از کار کنان در خصوص ارائه خدمات ورزشی و رفاهی برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس های مشاوره ای با هماهنگی مرکز آموزش عقد تفاهم نامه با بانک کشاورزی جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به کار کنان تدوین گزارش تحلیلی در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی در سال ‎٩۰‏ ‏تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی از خدمات بیمه ای طرف قرارداد سازمان انجام هماهنگی های لازم در خصوص برقراری به موقع حقوق بازنشستگان ارائه خدمات رفاهی و ورزشی به همکاران بازنشسته شده در صورت تامین اعتبار هماهنگی مستمر با کانین باز نشستگان با هدف شناسایی مشکلات مبتلابه اختصاص تسهیلات بانکی به بازنشستکان به فراخور درخواست بازنشستگان و اعتبار موجود برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان تدوین گزارشی وضعیت بازنشستگی کار کنان در سال ۱تا ‎٩۵‏ اهداف یک ساله توسعه و تقویت سطح خدمات رفاهي

صفحه 36:
عناوین اقدامات اجرایی فعال کردن کمیته صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف در سطح سازمان کنترل اسناد هزینه ای جاری شامل برق » آب ؛ تلفن » بنز ترویج استفاده از آمارهای ثبتی در انجام فعالیت ها ی روزانه ارزیابی و تحلیل کارشناسی هزینه های جاری بصورت مستمر و دوماهه ثبت کلیه هزینه های جاری سازمان و ابلاغ به کلیه واحد ها با هدف اصلاح الگوی مصرف اجرای طرح استاندارد سازی تجهبزات و ملزومات اداری در صورت همکاری واحدها احصای کلیه امکانات و تجهیزات و طراحی بانک اطلاعات با همکاری امور مالی طراحی برنامه وضع موجود املاک و ساماندهی فضای اداری موضوع ماده ‎۳٩‏ ‏ساماندهی واجرای نظام آراستگی در سطح ناوگان خودروبی بهره گیری از توان بخش خصوصی در سیستم ناوگان خودرویی در صورت تامین اعتبار سازماندهی کارگروه نظام آراستگی در سطح مدیریت فرهنگ سازی ؛ آموزش و توجیه و تبیین موضوع دربین کار کنان مدیریت اجرای نظام آراستگی در سطح اتاق های محل کار ؛ آبدار خانه ها ؛ انبار ملزومات اهداف یک ساله اصلاح الکوی مصرف» صرفه جویی و مصرف بهینه اعتبارات ساماندهی ؛

صفحه 37:
عناوین اقدامات اجرایی پیگیری اخذ مجوزجذب نیروی قرارداد کار معین و کار گری ( نگهبانی ) از طریق استانداری بکارگیری نیروهای قرارداد کار معين و کارگری براساس تخصص موردنیاز اجرای دقیق و صدور احکام پرسنلی درحداقل زمان ممکن جلوگیری از خروج نیروهای متخصص و موثر از طریق بازنشستگی؛ انتقال و ماموریت تخصیص پست سازمانی متناسب با مدرک تحصیلی باهدف حل مشکلات وارتقای بهروری تدوین گزارش تحلیلی وضعیت منابع انسانی سازمان باهدف بکاررگیری موثر پیگیری و برنامه ریزی جهت تبدبل وضع کار کنان پیمانی با هماهنگی وزارت برگزاری مراسم اعطای احکام رسمی آزمایشی به کار کنان بیمانی بصورت نمادین الکترونیکی کردن برونده های پرسنلی همکاران باهدف افزایش بهره وری تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی از حضور و غیاب کار کنان بصورت مستمر تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی سربازان سازندگی و شناسایی مشکلات مبتلابه طراحی و تدوین گزارش تحلیلی و آسیب شناسی برنامه ارزشیابی کار کنان ادار ۵ امور شاغلين

صفحه 38:
عناوین اقدامات اجرایی انجام هماهنگی های لازم درخصوص برقراری به موقع حقوق بازنشستگان ارائه خدمات رفاهی و ورزشی به همکاران بازنشسته شده در صورت تامين اعتبار هماهنگی مستعر با کانون بازنشستگان با هدف شناسایی مشکلات مبتلابه اختصاص تسهیلات بانکی به با نشستگان به فراخور درخواست بازنشستگان و اعتبار موجود برگزاری مراسم از بازنشستگان تدوین گزارش وضعیت باز نشستگی کار کنان در سال ۱٩تا‏ ۹۵ سازماندهی کار گروه نظام آراستگی در سطح مدیریت فرهنگ سازی » آموزش و توجیه و تبیین میضوع دربین کار کنان مدیریت اجرای نظام آراستگی در سطح اتاق های محل کار ؛ آبدارخانه ها ؛ انبار ملزومات اداری واحد سازمانی اداره امور بازنشستگان و موظفین کارگروه نظام آراستگی

صفحه 39:
عناوین اقدامات اجرایی سازماندهی کمیته نیازسنجی خرید تجهیزات و ملزومات اداری اجرای طرح استاندارد سازی تجهیزات و ملزومات اداری درصورت همکاری واحدها تدوین گزارش تحلیلی احصای امکانات و تجهیزات اداری ستاداستان و شهرستانها طراحی برنامه وضع موجود املاک و ساماندهی فضای اداری موضوع ماده ۳۹ تدوین برنامه عملیاتی پروژه های عمرانی در سال ‎٩۱‏ به تفکیک شهرستان »طرح و اعتبار بهره گیری از توان بخش خصوصی در سیستم ناوگان خودرویی در صورت تامين اعتبار ساماندهی واجرای نظام آراستگی در سطح ناوگان خودرویی اداره ساختمان و تاسیسات اداره نقليه و ماسين آلات

صفحه 40:
عناوین اقدامات اجرایی فعال کردن کمیته صرفه جویی و اصلاح الگهی مصرف در سطح سازمان کنترل اسناد هزینه ای جاری شامل برق » آب » تلفن » ب ترويج استفاده از آمارهاى ثبتى در انجام فعاليت ها ی روزانه ارزيابى و تحليل كارشناسى هزينه هاى جارى بصورت مستمر و دوماهه ثبت كليه هزبنه هاى جارى سازمان و ابلاغ به كليه واحد ها با هدف اصلاح الكوى مصرف اجرای نظام آراستگی در سطح اتاق های محل کار » آبدارخانه هاء انبار ملزومات ادارى طراحی برنامه اجرایی ورزشی سالانه مطابق هیئت ها و برنامه زمانبندی ارانه خدمات مطلوب ورزشی و رفاهی به کارکنان در چارچوب برنامه و تامین اعتبار انعقاد قراردادبا سالن ها و مجموعه های ورزشی جهت رفاه کار کنان درصورت وجود اعتبار واحد سازمانی اداره تدارکات وخدمات امور تربيت بدنى

صفحه 41:
عناوین اقدامات اجرایی اجرای طرح نظرسنجی از کار کنان در خصوص ارائه خدمات ورزشی و رفاهی عقد تفاهم نامه با بانک کشاورزی جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به کار کنان تدوین گزارش تحلیلی در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی در سال ‎٩۰‏ ‏تدوین برنامه ابلاغ پیام تبریک به مناسبت روز تولد به کارکنان در قالب پیامک تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی از خدمات بیمه ای طرف قرارداد سازمان برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس های مشاوره ای با هماهنگی مرکز آموزش واحد سازمانی امور رفاهی کار کنان امور بیمه و خدمات مشاوره ای

صفحه 42:
‎ye‏ بان دی زاس 7 ‎le‏ ‏اتلك ‎Pa pi ay‏

صفحه 43:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین گزارش تحلیلی از کا کرد نیروهای قرارداد کار معين در سال ۱۳۹۰ پیگیری اخذ مجوزجذب نیروی قرارداد کار معین و کار گری ( نگهبانی ) ازطریق استانداری برگزاری آزمون جهت جذب نیروهای قرارداد کار معین بس از اخذ مجوز قانونی بکارکیری نیروهای قرارداد معین براساس تخصص موردنیاز در مراکز خدمات در صورت تامین اعتبار تدوین گزارش تحلیلی کار کرد و مشکلات مبتلابه سربازان سازندگی در سال ۱۳۹۰ تدوین برنامه جذب و سازماندهی سربازان سازندگی وعادی در سال ۱۳۹۱ تدوین دستورالعمل اجرایی جهت جذب کار آموزان در سطح واحدها بهبود و اصلاح فرایندهای انجام کار باهدف کاهش مراجعات و افزایش بهره وری اجرای دقیق و صدور احکام پرسنلی درحداقل زمان ممكن جلوگیری از خروج نیروهای متخصص و مور از طریق بازنشستگی؛ انتقال و ماموریت تخصیص پست سازمانی متناسب با مدرک تحصیلی باهدف حل مشکلات کار کنان وارتقای بهره وری قدوین گزارش تحلیلی وضعیت منابع انسانی سازمان باهدف بکار گیری موثر تدوین گزارش تحلیلی وضعیت منابع انسانی سازمان به تفکیک واحدها و شهرستانها پیگیری عقد قرارداد کار نیروهای خدماتی با هماهنگی امور خدمات سازمان ادار ۵ امور شاغلین

صفحه 44:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین برنامه جذب و بهبود منابع انسانی متناسب با خروج نیرو در قالب برنامه پنجم توسعه پیگیری و برنامه ریزی جهت تبدیل وضع کار کنان پیمانی با هماهنگی وزارت پیگیری و برنامه ریزی جهت تمدید قرارداد کار مشخص با هماهنگی وزارت پیگیری طی مراحل گزینش و... نیروهای خدماتی و رانندگان بخش خصوصی پیگیری تدوین بانک اطلاعات کارشناسان سازمان جهت پست های مدیریتی تدوین گزارش انتصاب کارکنان در پست های کارشناسی ؛ سرپرستی و مدیریتی درسال ۱۳۹۰ پيشنهادانتصاب نیروهای خلاق و موثر در بست هاى سازمانى براساس سابقه» تخصص و... تدوین گزارش عملکرد الكترونيكى كردن برونده هاى پرسنلی در سال ۱۳۹۰ تسریع درالکترونیکی کردن برونده های پرسنلی همکاران باهدف افزايش بهره وری بیگیری تامین سخت افزار و منابع انسانی جهت الکترونیکی کردن برونده ها تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی از حضور و غياب کارکنان در سال ۱۳۹۰ تدوين و ارائه گزارش حضور و غیاب کار کنان بصورت سه ماهه و مستمر اخذ فایل اطلاعات حضور و غیاب کار کنان در سطح شهرستانها و بردازش آنان ساماندهی کارت حضور و غیاب و سیستم گزارش دهی ماهانه به واحدها واحد سازمانی ‎stot‏ إن ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 45:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی پرداخت مزایابه کار کنان در سال ۱۳۹۰ ساماندهی گزارش پرداخت مزایا به امور مالی درسطح ستاد و شهرستانها تدوین و ارائه گزارش پرداخت مزایا بصورت سه ماهه و مستمر تدوین و ارائه برنامه ارتقای شغلی ( رتبه و طبقه ) کار کنان در سال ۱۳۹۱ بصورت ماهانه برگزاری مستمر جلسات کمیته طبقه بندی مشاغل کار کنان بصورت مستمر پیگیری موضوع اخذ کد شناسه جهت نیروها و ثبت نام در سایت کارمند ایران پیگیری مستمر با وزارت جهت اخذ مستندات سختی کار پست های سازمانی متناسب با ساختار برنامه ریزی و هماهنگی جهت ارائه گزارشات آماری و پرسنلی بصورت مستمر برنامه ریزی و اجرای نظام آراستگی در سطح اتاق های محل كار كاركنان پیگیری مستعر با وزارت جهت اخذ تشکیلات و پست های سازمانی پیگیری با وزارت جهت اخذ مستندات جدید طرح طبقه بندی مشاغل بیگیری با وزارت جهت اخذ شرح وظايف بست های سازمانی متناسب با تشکیلات بركزارى مستمر جلسات كميته نقل و انتقال منابع انسانى سازمان و تدوين دستورالعمل اجرابى تدوین گزارش تحلیلی وبیگیری ماموریت نیروهای مامور به واحد های سازمانی برگزاری مراسم اعطای احکام رسمی آزمایشی به کار کنان پیمانی بصورت نماد واحد سازمانی اداره امور شاغلین

صفحه 46:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین گزارش تحلیلی وضعیت با زنشستگی کار کنان در سال ۱٩تا ‎٩۵‏ ‏انجام هماهنگی های لازم_درخصوص برقراری به موقع حقوق بازنشستگان تدوین برنامه جامع آموزش پیش از بازنشستگی کار کنان در سال ‎۱۳٩۱‏ تدوین برنامه میزان تسهیلات بانکی موردا برگزاری مستمر مراسم تجلیل از بازنشستگان تدوین برنامه و بانک اطلاعات فرزندان بازنشسته ان در سال ۱۳۹۱ اراثه خدمات رفاهی و ورزشی به همکاران بازنشسته شده در صورت تامین اعتبار هماهنگی مستمر با کانون بازنشستگان با هدف شناسایی مشکلات مبتلایه تدوین برنامه زمانبندی بازنشستگی کار کنان در طول سال ۱۳۹۱جهت صدور احکام برنامه ریزی و هماهنگی جهت پرونده بازنشستگان و ارسال به صندوق برگزاری مستمر جلسات کمیته بازنشستگان بصورت مستمر با هدف رفع مشکلات مبتلابه برنامه ریزی و هماهنگی ج برنامه ریزی و اجرای نظام آراستگی در سطح اتاق های محل کار کار کنان برنامه ریزی جهت استفاده از توان کارشناسی بازنشستگان در قالب ماده ۹۵ قانون مدیریت برداخت باداش بایان خدمت بازنشستگان در موعد مقرر

صفحه 47:
عناوین اقدامات اجرابی کنترل اسناد هزینه ای جاری شامل برق » آب » تلفن » ترویج استفاده از آمارهای ثبتی در انجام فعالیت ها ی روزانه ارزیابی و تحلیل کارشناسی هزینه های جاری بصورت مستمر و دوما هه ثبت کلیه هزینه های جاری ستاداستان و ابلاغ به کلیه واحد ها با هدف اصلاح الگوی مصرف برنامه ریزی جهت ثبت کلیه آمارهای ثبتی و هزینه ای شهرستانها اجرای نظام آراستگی در سطح اتاق های محل کار وانبار ملزومات اداری جمع آوری کلیه وسایل و امکانات مازاد واقدام جهت فروش با هماهنگی امور مالى تدوین گزارش تحلیلی مصرف ملزومات اداری ستاد استان در سال ۱۳۹۰ به تفکیک واحدها تدوین برنامه وساماندهی تخصیص امکانات » تجهیزات و ملزومات اداری به واحدها تدوین گزارش مستمر مصرف ملزومات اداری به تفکیک واحدها و بصورت ۲ ماهه پیگیری تمدید قرارداد انجام کپی با بخثی خصوصی و نظارت مستمر بر عملکرد آن تدوین گزارش ارزیابی و هزینه ای مصرف ملزومات اداری و کبی در سال ۱۳۹۰ تاکید بر مطالعه و اتخاذ راهکار های اجرایی جهت صرفه جویی هزینه ها

صفحه 48:
عناوین اقدامات اجرابی واحد سازمانی تدوين كزارش ارزيابى و هزينه اى بليط هوابيما در سال 1511 ادا تدوین گزارش هزینههای جاری سازمان در سل 1۳۹۱ داره ‎ies ee Da‏ ۰ اصلاح فرم تامين اعتبارخريد كالاو خدمات تدوین دستور العمل اجرایی تهیه بلیط هواپیما جهت کار کنان

صفحه 49:
عناوین اقدامات اجرایی اجرای نظام آراستكى در سطح آبدارخانه هاو محوطه اداری و تاسیسات پیگیری عقدقرارداد با نبروهای خدماتی و نظارت مستمر بر عملكرد آنان تدوین برنامه نظافت عمومی اتاق ها و محوطه اداری بصورت ۲ روز در هفته پیگیری موضوع منازل سازمانی و برگزاری مستمر جلسات کعیسیون منازل سازمانی تعامل با استانها جهت بهره گیری از امکانات خوابگاهی اسکان کار کنان در ایام تابستان برنامه ریزی جهت معرفى كاركنان به استانها جهت اسکان در ایام تابستان پرداخت هزینه های جاری شهرستانها در ستاد استان پیگیری عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی جهت تهیه بلیط اصلاح فرم تهیه بلیط هواپیما ؛ غذا و پذیرایی جلساتِ پیگیری و عقد قرارداد با رستوران های مناسب جهت پذیرایی جلسات پیگیری ساماندهی سیستم های گرمایشی و سرمایشی در سطح ستاداستان پیگیری و ساماندهی فضای سبز محوطه اداری ستاد استان پیگیری» معرفی جهت اخذ کارت سلامت ویژه نیروهای آبدار چی ستاد و شهرستانها تدوین گزارش هزینه تلفن» بلیط هواپیما , غذا و پذیرایی » آب ؛ برق » كاز در سال ‎1١‏ ‏ارائه گزارش هزينه تلفن » بليط هوابيما ء غذا و بذيرابى » آب» برق » كاز بصورت 7 ماه واحد سازمانى

صفحه 50:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین گزارش عملکرد پروژه های عمرانی در سال ‎٩۰‏ به تفکیک شهرستان و طرح تدوین برنامه اجرایی و اعتباری پروژه های عمرانی در سال ‎٩۱‏ به تفکیک شهرستان وطرح تدوین برنامه عملیاتی پروژه _های عمرانی در سال ‎٩۱‏ به تفکیک شهرستان »طرح و اعتبار تدوین برنامه جامع مقاوم سازی ساختمان ها ی اداری و پیگیری مستمر جهت تامین اعتبار اجرای طرح استاندارد سازی تجهیزات و ملزومات اداری در سطح سازمان تدوین گزارش تحلیلی احصای امکانات و تجهیزات اداری ستاداستان و شهرستانها طراحی برنامه وضع موجود املاک و ساماندهی فضای اداری موضوع ماده ۳۹ بر گزاری مستمر جلسات کمیته ساماندهی فضا ها «تجهیزات و ملزومات اداری تدوین برنامه جامع بیمه ساختمانها و اموال در سطح سازمان و پیگیری تامین اعتبار ارانه مستمر فرم گزارش بازدید ناظرین بروژ ه های عمرانی باهدف شناسایی مشکلات مبتلابه تدوین گزارش سال ۱۳۹۰و طراحی برنامه اجرایی و عملباتی ویژه ساختمان اداری در سال ‎۱۳٩۱‏ ‏تدوین برنامه نیاز سنجی تعمیرات ساختمانها ی اداری در سطح استان طراحی و ترسیم فلوچارت فضای اداری واحدها در ساختمان اداری و ارجاع به مشاور

صفحه 51:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین گزارش ارزیابی و کار کرد ناوگان خودرویی دولتی و خصوصی در سال ۱۳۹۰ تدوین گزارش تحلیلی و هزینه ای ناوگان خودرویی دولتی و خصوصی در سال ۱۳۹۰ اجرای طرح نظام آراستگی ناوگان خودروبی توزیع ماشین آلات در سطح واحد های ستاد استان مطابق حجم کارو نظارت بر کار کرد بهره گیری از توان بخش خصوصی در سیستم ناوگان خودرویی و عقد قرارداد پیگیری موضوع بیمه شخص الث » عوارض ؛ معاینه فنی کلیه خودروهای سازمان بیگیری اجرای برنامه کیف الکترونیکی سوخت با هماهنگی بانک عامل اخذ اطلاعات و ثبت هزینه های ناوگان خودروبی شهرستانها تدوین گزارش تحلیلی و هزینه ای ناوکان خودرویی دولتی و خصوصی در سال ۱۳۹۱بصورت دو ماهه هماهنگی با مراکز تعمیر خودرو» تعویض روغن ؛ اخذ استعلام و عقد قرارداد ؛ تدوین برنامه ارزبابی و فنی طراحی فرم ثبت ماموریت رانندگان بصورت روزانه و ماهانه و ارجاع به واحدها طراحی برنامه کشیک روزانه رانندگان ستاد و شهرستانها وتدوین گزارش تحلیلی احصا و طراحی بانک اطلاعات ناوگان خودرویی ( عملیاتی ستاد و ثهرستان ) جمع آوری خودروهای برمصرف و غیر قابل استفاده ستاد و شهرستانها

صفحه 52:
عناوین اقدامات اجرابی تدوین گزارش احصای مشکلات مبتلابه و راهکار های اجرایی مدیریت تدوین برنامه اجرایی جهت مستند سازی فعالیت ها و اقدامات اجرایی مدیریت تدوین برنامه و گزارش ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی در سال ‎٩۰‏ و ‎٩۱‏ ‏پیگیری تعبیه فرم های اداری در سیستم اتوماسیون اداری سازمان سازماندهی کار گروه نظام آراستگی ؛ اصلاح و بهبود فرایندها در سطح مدیریت فرهنگ سازی ؛ آموزش و توجیه و تببین میضوع نظام آراستگی دربین کار کنان مدیریت اجرای نظام آراستکی در سطح اتاق های محل کار : آیدارخانه ها نبار ملزومات و تاسیسات طراحی و تدوین برنامه ساماندهی پرداخت مزایا به کار کنان متناسب با نظام عملکرد سازماندهی کمیته تخصیص اعتبارات هزینه ای در سطح مدیریت نظارت و تخصیص بهینه اعتبارات فصول او ۲و ۷ در سطح شهرستانها برگزاری مستمر جلسات کمیته راهبری برنامه پیشرفت جهادی و شورای مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه پیشرفت جهادی مطابق برنامه زمانبندیدر سطح مدیریت مبادله تفاهم نامه برنامه بيشرفت جهادی با ادارات و ارائه گزارش مستمر به دیبرخانه کمیته راهبری حوره مديريت

صفحه 53:
عناوین اقدامات اجرابی تدوین گزارش عملکره برنامه تربیت بدنی در سال ۱۳۹۰ به تفکیک هیئت های ورزشی طراحی و تدوین برنامه اجرایی تربیت بدنی در سال ‎٩۱‏ ۱۳به تفکیک هیئت های ورزشی ارائه خدمات مطلوب ورزشی و رفاهی به کار کنان در چار چوب برنامه و تامین اعتبار انعقاد قراردادبا سالن ها و مجموعه های ورزشی جهت رفاه کار کنان در صورت تامین اعتبار برگزاری مستمر جلسات شورای ورزش سازمان و تدوین دستورالعمل های اجرایی برگزاری جلسات کارشناسی با هیّت های ورزشی با هدف بررسی مشکلات و راهکارها تدوین گزارش عملکرد هیئت های ورزشی بصورت مستمر و فصلی برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های پیش بینی شده تربیت بدنی در سال ‎۱۳٩۱‏ برنامه ریزی و فرهنگ سازی جهت ارتقا و ترویج فعالیت های ورزشی در بین کار کنان واحد سازمانی

صفحه 54:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین گزارش پرداخت تسهیلات به کار کنان به تفکیک نوع وام » شهرستان و مراکز در سال ۱۳۹۰ برنامه ریزی وقدوین برنامه تسهبلات موردنیاز کارکنان به تفکیک شهرستان و نوع وام در سال ‎۱۳٩۱‏ ‏بیگیری احصای_مساثل و مشکلات مبتلابه کار کنان در خصوص تسهیلات بانكى برنامه ریزی جهت مبادله تفاهم نامه با بانک کشاورزی برنامه ریزی جهت اجراء احصای مستندات و پرداخت جوایز طرح ‎fils‏ ‏برنامه ریزی جهت پیش بینی برنامه های رفاهی و سیاحتی کار کنان تدوین برنامه جامع جهت بهره گیری کار کنان از زاثر سرای مشهد با هماهنگی مسئول خدمات عمومی برنامه ریزی و هماهنگی و تفاهم با استانها جهت بهره گیری کار کنان از امکانات خوابگاهی اجرای طرح نظرسنجی از کار کنان در خصوص ارائه خدمات رفاهی و تسهیلاتی تدوین برنامه ابلاغ پیام تبریک به مناسبت روز تولد به کار کنان در قالب پیامک برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تقدیر از فرزندان برتر کاررکنان برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه روز پدر و روز زن با هماهنگی مراجع مرتبط کار کنان سازمانی

صفحه 55:
عناوین اقدامات اجرایی تدوین_گزارش ارزیابی و تحلیلی وضعیت بیمه مکمل درمان در سال ۱۳۹۰ اخذ نظر از کارکنان و واحدها در خصوص بیمه مکمل درمان و تدوین شرایط مورد نیاز تدوین برنامه جامع بیمه ساختمانها و اموال در سطح سازمان با همکاری اداره ساختمان برنامه ریزی جهت اخذ استعلام از شرکت های بیمه ای متناسب با نظرات کار کنان عقد قرارداد با شرکت بیمه اي ؛ انجام اطلاع رسانی و صدور کارت عضویت برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه خدمات مشاوره ای توسط مرکز آموزش تفاهم با بیمه جهت حضور پزشک در سازمان و ارائه خدمات مشاوره ای با تعرفه بیمه مکمل تفاهم با بیمه جهت حضور نماینده مرتبط برای پرداخت هزینه ها ی کار کنان پیگبری اجرای آموز ش های مکابه ای با کار کنان در خصوص خدمات مشاوره ای با هماهنگی مرکز آموزش تدوین گزارش ارزیابی و تحلیلی از خدمات بیمه ای طرف قرارداد سازمان بصورت فصلی برنامه ریزی جهت پرداخت اسناد پزشکی کار کنان شهرستانها توسط عامل بیمه ودر حداقل زمان برنامه ریزی و هماهنگی چهت اجرای برنامه پایش سلامت کار کنان احصای شرایط بیمه مکمل درمان کلیه شرکت های بیمه ای وتدوین شرایط مطلوب امور بیمه و خدمات مشاوره ای

صفحه 56:
عناوین اقدامات اجرابی تدوین گزارش تحلیلی و آسیب شناسی برنامه ارزیابی کارکنان در سال ۱۳۹۰ پیگیری توزبع و جمع آوری فرم های ارزیابی کار کنان در سطح واحد ها پیگیری ابلاغ دستورالعمل اجرایی صدور تشویق نامه های اداری جهت کار کنان برنامه ریزی و برگزاری جلسات کمیته بررسی اعتراض به نمرات ارزیابی کار کنان برنامه ریزی جهت توجیه و تبیین برنامه ارزیابی کار کنان برگزاری جلسات کارشناسی با واحد ها با هدف توجیه برنامه ارزیابی کار کنان بررسی و تحلیل گزارش وضعیت نمرات ارزشیایی کارکنان در طول ۵ سال اخير پی گیری اعطای طبقه شغلی و تشویقی به کار کنان متناسب با نمره ارزیابی سالانه واحد سازمانی امور ارزشيابى کار کنان

صفحه 57:
عناوین اقدامات اجرابی تدوین و ارائه گزارش تحلیلی و هزینه ای مدیریت در سال ۱۳۹۰ تدوین و ارائه گزارش تحلیلی و هزینه ای مدیریت بصورت ۲ ماهه در سال ‎۱۳٩۱‏ ‏شناسایی موارد هزینه زا در سطح ستاد استان و شهرستانها و اراثه راهکار های اجرایی فعال کردن کمیته صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف در سطح ستاد استان و شهرستانها برگزاری مستمر جلسات کمیته صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف در سطح ستاد و شهرستانها واحد سازمانی امور آمار 3 اطلاعات

صفحه 58:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان