صفحه 1:

صفحه 2:
® هدف کارهای تولیدی و تجاری. رسیدن به کمال از طریق بهبود مستمر فرآیند است ؟ . برای بهبود می توان از روشهای زیر استفاده کرد در نظر گرفتن کل کار به عنوان یک فرآینده خواه مربوط به فعلیتهای تولیدی باشد يا تچاری موثر» كارا و سا زگار ساختن همه فرآیندها پیش بینی تغییر نیازهای مشتریان کنترل عملکردها با استفاده از مقیاسهایی مانند کاهش ضایعات؛ چرخه زمان و نمودارهای کنترل از پین بردن ضایعات و دوباره کاریها استفاده از الگوبرداری برای بهبود فعلیتهای بعدی نوآوری برای پیشرفت سریع استفاده از تجربیات به دست آمده برای فعالیتهای بعدی استفاده از تکنیکهانی چون کنترل آماری فررآیند» الگوبرداری» گسترش کار کردهای کیفیت

صفحه 3:
فرآیند مجموعه ای از تاثیرات متقابل بین افراد» مواد. ت برای دستیابی به نتیجه ای مانند تولید محصول. ارائه خدمات ۴ مدل فرآیند ورودی / خروجی : خروجی : ورودی : اطلاعات. داده هاء ماد يول» محصول و خدمات اطلاعات

صفحه 4:
ج زاه انامتسی برای بهبود: کاهش منابع کاهش خطاها دستيابى يا فراتر رفتن از نيازهاى مشتريان ایمن تر کردن فرآیند افزايش رضايت افرادى كه به ككونه اى با فر آبند سر و كار دارند

صفحه 5:
نظریه سه گانه ژوران

صفحه 6:
شناسائی مشتریان خارجی شناخت نیازهای مشتریان استفده از توليدات و خدمات ((به عنوان مصرف كننده آنه/. از طریق اطلاعاتی که در مورد رضایت با نارضايتى آنها از توليدات و خدمات به دست مى تعمیم ویژگیهای محصولات و با خدمات به گونه ای که پاسخگوی نبازهای مشتریان و سازمان و تامین کنند گان باشد و توان داشته باشد و ارزش سهام را بهینه کند گسترش کار کردهای کیفیت 7 مهندسی کیفیت تاگوچی 7 مهندسی همزمان توسعه برنامه ریز ی بهبود فرآیند ها به نحوی که قادر به تولید خصوصیات دلخواه محصول و خدمات باشند اجرای برنامه ها

صفحه 7:
نظريه سه كانه زوران سنجش عملكرد اجرائى واقعى بررسی مطابقت عملکرد واقعی با اهداف تعیین شده تلاش برای از بین بردن تفاوتها کنترل آماری فرآیند از طریق : نمودار پارتوه نمودار جریان کار؛ نمودارهای علت و معلول؛ بركه ‎SES Ge‏ هیست و گرامها نمودارهای کنترل و نمودارهای پراکندگی و ...

صفحه 8:
نظریه سه گانه ژوران oe سومان لبد سرحو [فرین ری ساساهانی متس بان 3 به وجود آوردن زیر ساختارهانی موثر - مانند شورای کیفیت- شروع می شود وظایف مهم شورای کیفیت ‎ay‏ ‏شناسائی پروژه های بهبود *؟ ‏ تشکیل گروههای مسئول بهبود * منا تعیین علت ابعی را برای تعیین علت هاء ارائه راه حل ها و ایجاد سیست ‎wa‏ 5 گروء بگذارد حل ها و ايجاد سیستمهای کنترلی در اختیار روش حل مساله روشی برای بهبود فرآیند است و بخش کیفیت مسئول نظارت برآن است

صفحه 9:
مرحله ۳: تجزیه فرآیند جاری مرحله ۴: برنامه ریزی با در نظر گرفتن فرآیندهای آینده مرحله ۱: شناسائی فرصت ها مرحله ۵: ایجاد تغییرات

صفحه 10:
© هدف این مرحله شناخت و تعیین اولوبت فرصتهای بهبود است. شامل دو ب * _ شناسائی مساله * تشكيل كروه ۴ . روشهای شناسانی مسئله تحلیل پارتومربوط بهنشانه های مکرر خطرهای خارچی مثل شکایات بركشتى ها و .... تحليل بارتو مربوط به نشانه هاى مكرر داخلى مثل دوباره كارى و ضايعات و... ادهاى اعضاى كليدى سازمان مطالعه نيازهاى مصرف كتندكان اطلاعات مربوط به جكونكى عملكرد محصولات در مقابل رقبا از طريق كاربدها و اظهارات اشخاص كليدى خارج سازمان إيافته ها و اظهارات ناظران دولت و آزمايشكاههاى وابسته ان

صفحه 11:
© معیارهای تشخیص مسا * عملكرد خارج از استاندارد تعيين شده * انحراف از مشاهدات و واقعياث * ناشناخته بودن علت © جهت تعین اولویت فشکلات: * آيا مشكل مهم و عميق است و برا؟ * آياحل مشكل در رسيدن به اهداف موثر است؟ * آيا ازنظر عددى مى توان به راحتى مشكل را تعريف كرد؟ * بس از تشکیل یک گروه رهبر گروه تعیین شده و به عنوان مالک اصلی فرآیند را به عهده مى كيرد

صفحه 12:
* معیارهای طراحی خوب و کامل ساله * مساله را كاملاً تشريح و قابل فهم می سازند ‎els ©‏ را مشخص می کنند * از حقایق استفاده می کنند و در آن قضاوتی صورت نمی گیرد * منشور كلى گروه ۶ بل چه کسی مسئول گروه است. هدایت و کنترل: چه راهکارهاثی برای عملکرد داخلی گروه وجود دارد مسائل عمومی : چه روشها و منابعی مورد استفاده قرار می گیرند

صفحه 13:
هدف این مرحله درک فرآیند و چگونگی اجرای آن است تهیه نمودار جریان کار تعریف معیارهای عملکرد به وجود آوردن مقیاسهای عملکرد با توجه به نیازهای مشتری مشعص كردن داده های لازم برای کترل فرآیند ایجاد یک بازخور منظم از مشتریان و تامین کنندگان تعيين مقياسهائى براى كيفيت» قیمت. زمان و عوامل ورودی و خروجی جمع آوری داده ها داده ها را می توان از طریق برگه های کنترل. کامپیوترها و نرماقزارهای کاربردیشان و با یکك سیستم آنلاین جمع آوری کرد ® بخشی از داده ها و اطلاعات عبارتند از: اطلاعات طراحی؛ فرآینده آماری و کیفی شناسائى ريشه يا علت

صفحه 14:
& مدف این مرحله ارانه راه حل برای مشکلات و پيشنهاد بهترین آنها برای بهبود فرآیند است . سه نوع خلاقیت موجود است: * ايجاد فرآيند جديد ‎ie se PSs *‏ اصلاح فرآیند موجود دراين مرحله خلاقیت. نقش بزرگی ایفا می کند و طوفان ذهنی اصلی ترین فن آن به شمار می آید

صفحه 15:
هدف اين مرحله؛ آماده سازی طرح های اجرائی؛ گرفتن تائيد و اجراى طرح های بهبود در فرآیند محتویات گزارش برنامه اجرائی جرا اين كار بايد انجام شود؟ جه وقت انجام شود؟ چگونه انجام شود؟ چه کسی آثرا انجام مى دهد؟ در كجا انجام مى شود؟ بعد از موافقت شورای کیفیت. بهتر است که تائیدیه كروهها و افرادى كه تحت تاثير ات قرار کی گيرند» کسب شود.

صفحه 16:
هدف این مرحله» کنترل و ارزیابی تغییرات بوسیله بررسی کارانی طرح های بهبود از طریق جمع آوری داده ها و سنجش پیشرفت است ابزارهای سنجش: نمودارهای اجرا؛ نمودارهای کنترل» نمودار پارتوه هیستو گرامهاء برگه های أكتول ‎glee hag‏ کنترل موثر ما را مطمئن می سازد که متغیرهای مهم همیشه تحت نظرند.

صفحه 17:
هدف اين مرحله دستيابى به سطوح بهبودیفته کارنی یک فرآیند است

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان