علوم پایه جغرافیا و نجوم

بهترین شهر ها برای زندگی

bahtrin-shahr-ha-bray-zendegi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهترین شهر ها برای زندگی”

بهترین شهر ها برای زندگی

اسلاید 1: موضوع : بهترین شهر های برای زندگیبسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: وین 01 2این شهر در واقع پایتخت کشور اتریش است که از نظر رتبه بندی مرسر در رتبه نخست قرار دارد. این شهر یکی از شهرهای نه گانه کشور اتریش است . این شهر نهمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا میباشد . تا قبل از شروع قرن بیستم میلادی وین بزرگترین شهر آلمانی زبان اروپا بود . این شهر پیش از جنگ جهانی اول دو میلیون نفر جمعیت داشت . این شهر در قرن 5 پیش از میلاد بنا گردید . وین سومین شهر دنیا است که دفتر سازمان ملل در آن قرار گرفت و برخی دیگر از سازمان های جهانی مانند اوپک و سازمان انرژی اتمی در وین قرار دارند .

اسلاید 3: 3

اسلاید 4: زوریخ 02 زوریخ بر اساس رتبه بندی مرسر در رتبه دوم از لحاظ کیفیت زندگی قرار دارد . این شهر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر سوییس است و نیز مرکز کانتون زوریخ است . بر اساس آخرین سرشماری در 11 دی 1395 این شهر دارای 420762 نفر جمعیت میباشد . این شهر در شمال مرکزی سوییس و در دامنه های کوه های آلپ قرار دارد . در واقع زوریخ مهمترین پایتخت اقتصادی سوییس محسوب میشود . این شهر در 28 شهریور 1394 به عنوان گران قیمت ترین شهر جهان شناخته شد . این شهر به 12 ناحیه یا همان منطقه تقسیم شده است . دانشگاه زوریخ تقریبا دارای 12000 دانشجو در زمینه های مختلف است که یکی از بهترین دانشگاه های جهان نیز میباشد . 4

اسلاید 5: 5

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید