کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

بهینه سازی آمیختۀ بازاریابی

Mix Marketing

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهینه سازی آمیختۀ بازاریابی”

بهینه سازی آمیختۀ بازاریابی

اسلاید 1: Futurist SurfYour Subtitle Goes Here

اسلاید 2: Your Topic Goes HereYour subtopic goes hereموضوع: بهینه سازی آمیختۀ بازاریابیاستاد مربوطه: دانشجو:

اسلاید 3: بازاریابی بازاريابي فرايندي است كه در آن شركت براي مشتري ارزش ايجاد كرده و رابطۀ مستحكمي با او برقرار كند تا بتواند در عوض از مشتري ارزش دريافت كند. بازاريابي يعني جستجو براي يافتن مناسب‌ترين بخش‌هاي بازار كه سازمان مي‌تواند در آن‌جا به صورت مفيدتر و مؤثرتر حضور يابد و پاسخگوي نيازها و خواسته‌هاي مردم باش .به عبارت ديگر بازاريابي تلاش آگاهانه است براي تخصيص بهينه منابع و ايجاد نوعي تخصيص در بازار (روستا و همكاران،1383 :11)

اسلاید 4: آمیخته بازاریابی آميخته بازاريابي يكي از مفاهيم اصلي در بازاريابي نوين مي‌باشـد. آميختـه بازاريـابي(Mix Marketing)، مجموعـه ابزارهاي قابل كنترل و تاكتيكي بازاريابي است كه شركت از آميختن آن‌ها با هم، نتيجه مورد نظر را از بازار هدف كسب مي‌كند. آميخته بازاريابي از تمام چيزهايي تشكيل شده كه شركت مي‌تواند با استفاده از آن‌ها بر تقاضا بـراي كالاهـايش در بـازار هـدف تأثير بگذارد. یکی از ابزارهای مهم در برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری در حوزۀ بازاریابی، آمیختۀ بازاریابی است. استفادۀ صحیح و بهره‌گیری مناسب از آمیختۀ بازاریابی، دو فایده اساسی و مهم دارد؛ نخست آنکه کار مدیران و تجار در صنعت مربوط را به خوبی جهت می‌دهد و اولویت‌های آن‌ها را معین می‌سازد و ثانیاً قوت‌های رقابتی آن را در مقایسه با سایر رقبا معین می‌سازد(لو و تان، 38:1995).

اسلاید 5: عناصر آمیختۀ بازرایابی

اسلاید 6: نظرات در مورد آمیخـتۀ بازاریابی4 پی در متون مختلف بازاریابی، مخفّف مفهوم واژۀ محصول، قیمت، ترفیع و مکان می‌باشد. مفهوم آمیختۀ بازاریابی برای اولین بار در دهۀ 1950به وسیلۀ نیل بوردن معرفی شد و به چهارپی معروف گشت.آمیختۀ بازاریابی بر مدل‌ها و روش‌های سنّتی بازار مانند روش کارکرد گرای پویای آلدرسون در کنار سایر روش‌های سیستمی و نیز تئوری پارامتر که توسط دانشگاه کپنهاگ در اروپا توسعه یافت، غلبه کرد و روش‌های جدید مانند دیدگاه محصولی، دیدگاه وظیفه‌‍ای و دیدگاه جغرافیایی نیز با چنین سرنوشتی مواجه شدند. تنها تعداد کمی از این مدل‌ها توانسته‌اند بقای خود را در مقابل چهار پی حفظ کنند. برنامه بازاریابی از تصمیماتی راجع به محصول ، قیمت، ترفیع و توزیع تشکیل می‌شود. اینها مهم‌ترین نوع بخش‌هایی هستند که مدیران بازاریابی برای رسیدن به اهداف فروش و سود آوری، منابع شرکت را به آن‌ها تخصیص می‌دهند رابینز یک واژۀ جایگزین برای آمیخته بازاریابی به نام 4csرا معرفی کرد که شامل مشتریان، رقبا، ظرفیت‌ها و شرکت (هر دو اشاره به توانایی ارضای نیازهای مشتری دارند.) این لیست طبقه بندی کامل‌تری را1967جز در مورد مباحث محیطی کلان پوشش می‌دهد و عوامل درونی و بیرونی را به هم مرتبط می‌کند، هرچند به بهترین شیوه این کار را انجام نمی‌دهد. در یک شمای مشابه، اوهما مدل cs3را مطرح می کندکه شامل مشتریان ، رقبا و شرکت است و بر تعامل و ارتباط استراتژیک بین این سه عامل تأکید می‌کند. آمیخته بازاریابی یکی از مهمترین عوامل مؤثّر بر رفتار خریدار و نیز تصمیم خرید مشتریان می‌ باشد. عوامل مؤثّر بر فرایند خرید عبارتند از: عوامل روانشناختی، عوامل اجتماعی ، عوامل ساختاری جمعیت، عوامل موقعیتّی، آمیخته بازاریابی (رنجبریان،0378 ،43-42)

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید