کسب و کار فروش و بازاریابی

بورس اوراق بهادار

oragh-bahaadaar3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بورس اوراق بهادار”

بورس اوراق بهادار

اسلاید 1: بورس اوراق بهادار

اسلاید 2: تعريف بورس اوراق بهادار:در اصل كلمه اي فرانسوي مي باشد كه مانند خيلي از ساير لغات فرانسوي وارد فرهنگ و ادب فارسي شده است و معناي لغوي آن در زبان فرانسه كيف پول مي باشد .بورس اوراق بهادار به معني يك بازار متشكل و رسمي سرمايه است كه در آن خريد و فروش سهام شركتها يا اوراق قرضه دولتي يا موسسات معتبر خصوصي، تحت ضوابط و قوانين و مقررات خاصي انجام مي شود. مشخصه مهم بورس اوراق بهادار حمايت قانون از صاحبان پس اندازها و سرمايه هاي راكد و الزامات قانوني براي متقاضيان سرمايه است.

اسلاید 3: بورس اوراق بهادار از سويي مركز جمع آوري پس اندازها و نقدينگي بخش خصوصي به منظور تامين مالي پروژه هاي سرمايه گذاري است و از سوي ديگر، مرجع رسمي و مطمئني است كه دارندگان پس اندازهاي راكد، مي توانند محل نسبتا مناسب و ايمن سرمايه گذاري را جستجو كرده و وجوه مازاد خود را براي سرمايه گذاري در شركتها به كار انداخته و يا با خريد اوراق قرضه شركتهاي دولتي و يا معتبر خصوصي، از سود معين و تضمين شده اي برخوردار شوند

اسلاید 4: اوراق بهادار:هر نوع ورقه‌اي است که متضمن حقوق مالي قابل نقل و انتقال براي مالک عين يا منفعت آن باشد و براي تهيه و تامين منابع مالي مورد نياز طبق مقررات قانوني مربوط انتشار مي‌يابد ، نظير سهام حق تقدم خريد و ساير اوراق بهادار که توسط دولت منتشر مي‌‌کند .

اسلاید 5: تاریخچه:اولين مطالعه برای تاسیس بورس تهران در سال 1315 توسط یک بلژیکی به نام وان لوترفلد انجام شد.در اواخر سال 1341، هیئتی بلژیکی به دعوت وزارت بازرگانی، تهیه طرح تاسیس بورس را عهده دارشدند.قانون بورس در سال 1345، در مجلس تصویب شد.بورس‌ اوراق‌ بهادار در ايران‌ از پانزدهم‌ بهمن‌ 1346 فعاليت‌ خود را با انجام‌ چند معامله‌ بر روي‌ سهام‌ بانك‌توسعه‌ صنعتي‌ و معدني‌ ـ به‌ عنوان‌ بزرگترين‌ مجتمع‌ واحدهاي‌ توليدي‌ و اقتصادي‌ آن‌ زمان‌ ـ آغاز كرد.

اسلاید 6: تاریخچه-ادامه:روزهای فعالیت بورس در ابتدا 2 روز در هفته بود که با گسترش فعالیت ها و پذیرش شرکت های جدید به 5 روز افزایش یافت.اعطاي‌ معافيت هاي‌ مالياتي‌ به‌ شركت ها و مؤسسات‌پذيرفته‌ شده‌ در بورس‌ و همچنين‌، تصويب‌ قانون‌ گسترش‌ مالكيت‌ سهام‌ واحدهاي‌ توليدي‌ در ارديبهشت‌ 1354 به عنوان عامل گسترش بورس ارزش دادوستد از 15 میلیون ریال در سال 1346 به 380 میلیون ریال در سال1356، وتعداد بانك ها و شركت هاي‌ بيمه‌پذيرفته‌ شده‌ از 6 بنگاه‌ اقتصادي‌ با 2/6 ميليارد ريال‌ سرمايه‌ در سال‌ 1346 به‌ 105 بنگاه‌ با بيش‌ از 230ميلياردريال‌ در سال‌ 1357 افزايش‌ يافت‌.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید