پزشکی و سلامت بیماری‌ها

بیماری ابولا در کودکان

Ebola-in-children

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 16 اسلاید در این پاورپوینت با تبدیل دیتاهای یک مقاله به تبدیل به پاورپوینت علمی شده و مناسب دوستان کارشناسی و حتی ارشد است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
611 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیماری ابولا در کودکان”

بیماری ابولا در کودکان

اسلاید 1: Management of Ebola Virus Disease in Children

اسلاید 2: ویروس ابولا که مدت‌ها به عنوان یک بیماری با توانایی محدود برای گسترش در سراسر مرزها به صورت همه‌گیر در نظر گرفته می‌شد، توجه دنیا را در شیوع بیماری جلب کرد که در بین کشورهای غرب آفریقا از گینه، سیرالئون و لیبریا در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ گسترش یافت. ‏ تایید شد که بیش از ۱۱،۳۰۰ نفر در طول شیوع این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، اگرچه این امر به احتمال زیاد بار واقعی بیماری را دست‌کم می‌گیرد. این بیماری همه‌گیر علاوه بر جلوگیری از درک جامعه پزشکی از این تب خونریزی دهنده ویروسی، به قطع گسترده خدمات مراقبت‌های بهداشتی در کشورهای فقیر کمک کرد که از سال‌ها جنگ داخلی که بر فقر فراگیر و فراگیر تحمیل شده‌بود، بهبود یافتند.مقدمه بر بیماری ابولا

اسلاید 3: نوزادان متولد شده از مادران مبتلا به ابولا به ندرت زنده می‌مانند کودکان مبتلا به عفونت از طریق تماس مستقیم (‏افقی)‏با مایعات بدن آلوده، عمدتا عرق، بزاق، ادرار، مدفوع و خون تمرکز می‌کند. کودکان همچنین ممکن است از طریق شیر مادر، از جمله از بازماندگان بدون علامت، آلوده شوند.مراقبت جدی جدی و جامع، که در اوایل دوره بیماری آغاز می‌شود، پتانسیل قابل‌توجهی برای کاهش مرگ و میر برای تمام بیماران ابولا دارد. این امر به ویژه در کودکانی که در آن‌ها تغییرات مایع، اختلالات الکترولیتی، سو تغذیه اساسی عفونت ثانویه می‌تواند به تجزیه سریع و کشنده کمک کند، ارزشمند است. با این حال، ناتوانی در بررسی کامل بیماران و نیاز به پایبندی به الزامات شدید پیش‌گیری از عفونت برای این ویروس مسری فوق‌العاده در محیط‌های چالش برانگیز با منابع محدود، مانع این مراقبت بحرانی می‌شود. راه‌های انتقال عفونت

اسلاید 4: در طول شیوع ابولا، معیارهای روشنی برای ETU یا پذیرش مرکز، براساس ظهور غالب نوع خاص ابولا که مسئول آن شیوع است، باید ایجاد شود. برای مثال، نژاد زئیر مسئول شیوع اخیر آفریقای غربی در درجه اول به عنوان یک بیماری گوارشی، با استفراغ و اسهال شدید، به جای تب خونریزی دهنده نمونه اولیه ظاهر شد. ​این معیارها باید بسیار حساس باشند تا افراد آلوده را از جامعه دور نگه دارند، اما این امر ناگزیر هر گونه تعریف مورد مشکوک را کم‌تر مشخص می‌کند و به تعداد نسبتا زیادی از پذیرش‌های ETU در میان افراد مبتلا به بیماری‌های دیگر، مانند مالاریا و گاستروانتریت ویروسی، که از ابولا تقلید می‌کنند، کمک می‌کند.

اسلاید 5: می توان به مالاریا، سرخک تب خونریزی دهنده ویروسی اشاره کرد که ممکن است در یک محدوده جغرافیایی مشترک باشند.در عمل به طور بهینه حساس یا خاص نبود اما هنوز هم برای اجرا در سراسر منطقه در آرایه متنوعی از مراکز بهداشتی امکان پذیر بود. ​در نهایت، این معیارها ممکن است در واقع بهترین رویکرد در آن زمان، با توجه به ماهیت بحران باشند. نگرانی عمده زمانی است که معیارهای عملیاتی که بیش از حد گسترده و غیر اختصاصی هستند، خطر انتقال بیمارستانی در ETUs های شلوغ است، اما خوشبختانه، این میزان انتقال بیمارستانی به احتمال زیاد کم‌تر از چیزی است که در اصل از آن بیم می‌رفت .

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید