مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی

بیماری صرع و روش های درمان

epilepsy1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیماری صرع و روش های درمان”

بیماری صرع و روش های درمان

اسلاید 1: صرع و روش های درمان

اسلاید 2: صرع :صرع یک بیماری عصبی است که تحت تاثیر سیستم عصبی است .صرع به عنوان یک اختلال تشنج شناخته می شود. این بیماری معمولا وقتی شناخته می شود که فرد حداقل دو تشنج داشته باشد که این تشنج ها ناشی از برخی وضعیت های پزشکی شناخته شده نباشد.اگر فرد بیماریی داشته باشد که او را در بیشتر معرض ابتلا به این بیماری قرار می دهد ،این بیماری می تواند بعد از یک تشنج تشخیص داده شود.

اسلاید 3: لفظ صرع چیزی در مورد علت تشنج فرد ، نوع آن، یا شدت آن نشان نمی دهد. علائم تشنج در افراد مختلف ، متفاوت است. برخی افراد مبتلا به بیماری صرع به سادگی برای چند ثانیه بی حرکت (خیره) می شوند ، در حالی که بعضی افراد دچار حرکات تنشی در دست ها و پاها می شوند. صرع منجر به از دست دادن نورون ، سازماندهی مجدد سیناپسی ، اسکلروز بافت مغزی و برخی اختلالات حرکتی و شناختی از جمله صرع و اختلالات حافظه می شوند.

اسلاید 4: انواع : تشنج ها را بر اساس مکان تخلیه نورونی گروه بندی می کنند .تشنج جزئی :در تشنج جزئی ناحیه مشخصی از مغز دچار تخلیه های الکتریکی همزمان میشود و محدود به یک نیمکره است، این نوع صرع را بر اساس وجود یا عدم وجود هوشیاری به دو نوع ساده و پیچیده تقسیم میکنند. در صرع جزئی ساده، فرد هوشیار است اما در صرع جزئی پیچیده فرد هوشیاری خود را از دست میدهد. تظاهرات بیماری صرع ساده وابسته به مکان حمله در مغز بوده و میتواند حرکتی و یا غیر حرکتی باشد.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید